arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱

سردار آبنوش: ایران در بهترین شرایط قرار دارد و دشمن مستاصل شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: علیرغم فشارهای اقتصادی و سیاسی استکبار، ایران اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد و دشمن را مستاصل کرده است.

اولین نشست مشترک فرماندهان و افسران جبهه جنگ نرم ویژه روسای دانشگاهها و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاهای استان قزوین سه شنبه شب با حضور مسئولان بسیج دانشجویی، حجت الاسلام رضوانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، سردار سالار آبنوش فرمانده تیپ صاحب الامر(عج)، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ کننده تیپ صاحب الامر، مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالعلی آل بویه رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، علی اکبر زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی، میزانی رئیس دانشگاه پیام نور استان در حسینیه سپاه قزوین برگزار شد.

سردار سالار آبنوش در این نشست گفت:‌ ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و سنگین در مقابل جهان قرار گرفته و با عظمت و عزت به این نبرد ادامه می دهد و به لطف الهی وضعیت ما خیلی بهتر از گذشته است.

دشمن مستاصل شده است

وی افزود: امروز با همه مشکلاتی که برای ما ایجاد کرده اند و می خواهند نظام اسلامی در زیر فشار در برابر خواسته های خود تسلیم کنند اقتدار کشور بیشتر شده و دشمن کاملا مستاصل شده و با نشستن پشت میز مذاکره به عظمت ما تمکین کرده است.

آبنوش تصریح کرد:‌ خدواند اراده کرده تا ما عزیز بمانیم لذا باید قدردان این لطف و نعمت خداوند باشیم و چون گذشته از نظام اسلامی حمایت کنیم و نگذاریم دشمن به نیت های شوم خود دست یابد.

وی با اشاره به ضرورت برپایی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها بیان کرد: گاهی آنقدر تحت تاثیر سیاه نمایی دشمنان در برخی زمینه ها قرار می گیریم که خودمان هم می ترسیم این کرسی های آزاد اندیشی را برگزار کنیم در حالی که فضا برای انجام آن مهیاست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان گفت: شاید در این فضا عده ای فرصت طلب هم پیدا شوند که بخواهند سوء استفاده کنند اما با جرات می توان گفت در وضعیت بسیار خوب و بهتر از گذشته قرار داریم و دشمن را مستاصل کرده ایم.

کشتار مسلمانان میانمار برنامه ریزی شده است

این فرمانده نظامی بیان کرد: اتفاقات رخ داده در کشورهای مسلمان را نباید عادی تلقی کرد بلکه کشتار مسلمانان میانمار برنامه ای هدفمند برای جلوگیری از گسترش نفوس مسلمانان و انحراف افکار جهانیان است.

وی افزود: مدعیان حقوق بشر وقتی از یک زن فاسد در ایران دفاع می کنند و نمی خواهند وی مجازات شود و این موضوع را رسانه ای می کنند چگونه در برابر کشتار فجیع مسلمانان میانمار سکوت اختیار می کنند لذا دروغ می گویند.

آینده متعلق به ایران اسلامی است

آبنوش یادآورشد: دنیا متعلق به ایران اسلامی است و با عزت و اقتدار باید سختی های پیش رو را تحمل کنیم و با استفاده از هر تریبون و رسانه ای واقعیت ها را به مردم منتقل کنیم تا همه بدانند در چه وضعیت و جایگاهی هستیم و بهای انتظار امام زمان را می پردازیم.

وی گفت: مردم به لطف الهی این فشارها را نیز پشت سر خواهند گذاشت و با عزت در مسیر آرمانهای انقلاب حرکت خواهند کرد.

در این مراسم از تیم ربوکاپ که در مسابقات جهانی 2012 صاحب موفقیتهای ارزشمندی شده بود تجلیل شد.

اعضای تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در این مراسم ضمن حضور در نشست دانشجویی مورد تجلیل رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور قرار گرفتند.


منبع: خبرگزاری مهر
نظرات بینندگان