arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱

رییس ستاد سوخت: 50 لیتر بنزین 400 تومانی عیدانه ساعت 24 سه‌شنبه واریز می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور گفت: 50 لیتر بنزین عیدانه ساعت 24 سه‌شنبه شب در کارت‌های سوخت خودروهای شخصی شارژ می‌شود.

دکتر سید مجتبی شفیعی عصر یکشنبه در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به موافقت رییس‌جمهوری با توجه به پیشنهاد ستاد حمل و نقل سوخت کشور در خصوص تخصیص 50 لیتر بنزین عیدانه برای سفرهای نوروزی، گفت: بر این اساس بنزین عیدانه تنها در کارت سوخت خودروهای شخصی شارژ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین مذاکرات انجام شده با شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، سهمیه بنزین فروردین ماه ساعت 24 سه‌شنبه در کارت‌های سوخت واریز می‌شود، افزود: بر این اساس مطابق ماه‌های قبل، خودروهای شخصی 60 لیتر بنزین 400 تومانی دریافت می‌کنند. از سوی دیگر سهمیه بنزین 50 لیتری عیدانه نیز به طور همزمان با قیمت 400 تومان در کارت سوخت خودروهای شخصی واریز می‌شود.

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو میلیارد و 200 میلیون لیتر بنزین 400 تومانی در کارت‌های سوخت ذخیره است، افزود: 10 میلیون و 500 هزار دستگاه خودروی شخصی از بنزین عیدانه بهره‌مند خواهند شد.

وی در خصوص زمان اعتبار بنزین عیدانه، گفت: این بنزین مانند سهمیه‌های عادی بدون اعتبار زمانی بوده و در صورت عدم استفاده، در کارت‌های سوخت خودروها باقی می‌ماند.
نظرات بینندگان