arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۸۹

ویکی لکیس: نه موسوی و نه احمدی نژاد و نه کروبی تهدیدی برای جمهوری اسلامی نیستند/ رژیم ایران کاملا مستحکم است/ متکی مرد احمدی نژاد نیست

"مردم ایران قلبا این نظام را حمایت می کنند. و نه احمدی نژاد و نه کروبی و نه موسوی خطری برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد نمی کنند. انها تنها شیوه های متفاوتی برای اداره کشور دارند."
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سفارت کویت در 29 ژانویه با ترتیب مهمانی شامی در لندن از سفرای یمن، عربستان سعودی ، بحرین، مصر و عمان و همچنین سفیر سابق انگلیس در ایران یعنی ریچارد دالتون دعوت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری انتخاب، در این سند ویکی لیکس امده است: در این مهمانی از پیشهاداتی که به حکومت ایران توسط دولت اوباما ارائه شده استقبال شده است.

در این سند ویکی لیکس امده است: اقای .....در مورد درگیری ها در ایران گفت: رژیم ایران در خطر فروپاشی نیست و کاملا مستحکم است.

وی افزود: مردم ایران قلبا این نظام را حمایت می کنند. و نه احمدی نژاد و نه کروبی و نه موسوی خطری برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد نمی کنند. انها تنها شیوه های متفاوتی برای اداره کشور دارند.


در این سند منتشر شده که متعلق به ماهها پیش از برکناری متکی وزیر خارجه ایران است، به نقل از اقایی که اسمش را به صورت نقطه چین آورده، می گوید: در مورد تشکیل دولت جدید ایران من فکر می کنم که متکی توسط احمدی نژاد برکنار بشود، چون او مرد احمدی نژاد نیست. وی افزود: احمدی نژاد ممکن است مشایی را وزیر خارجه خود بکند اما مجلس مطمئنا به او رای اعتماد نمی دهد.

اقای .... در ادامه افزود: رهبر ایران، ایت الله خامنه ای خیلی با تجربه و عاقل است.

وی افزود: احمدی نژاد به دنبال این است که تا ثروث را در بین قشر فقیر جامعه توزیع کند و شغل ایجاد کند اما به صورت سریع، اما کروبی و موسوی هم به دنبال این کار هستند اما به صورت بلند مدت.

اقای .. گفت: ایران نمی خواهد با کشوری بجنگد اما اگر به او حمله شود، مطمئنا تلافی خواهد کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
0
0
بستگي داره آقاي ... كي بوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۸
به نظر خبر فوق العاده ای نیست. اما به نظرم آقای ... به کلیات دیگری باید اشاره می کرد. شاید هم کرده باشه!!!؟
نظرات بینندگان