arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۲

بطری هایی برای تازگی میوه +عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"کارتر کاستلر" پسر بچه 13 ساله ای است که به تازگی بطری های خاصی طراحی کرده است می تواند میوه ها را برای مدت طولانی تازه نگه دارد.

به گزارش انتخاب به نقل از مشرق ؛ گاهی اوقات میوه ها را پوست می کنید ولی نمی تواند تمام آن ها را مصرف کنید به همین علت مجبورید آن ها را در محلی نگهداری کنید و این ممکن است حالت میوه را تغییر دهد و یا آن را فاسد کند.

"کارتر کاستلر" پسر بچه 13 ساله ای است که مادرش هر روز میوه های پوست کنده را به عنوان تغذیه برای او قرار می دهد اما تا به مدرسه برسد میوه ها پلاسیده شده و خراب می شوند به همین علت او تصمیم گرفت تا دستگاهی برای تازه نگه داشتن میوه ها بسازد.



این پسر بطری های خاصی را طراحی کرده است که از دو بخش درست شد و در هر دوی آن ها آب ریخته می شود. شما می توانید میوه های خود را این بطری و در آب نگه داری کنید تا دیرتر خراب شده و برای مدت طولانی تری تازه باقی بمانند.

نکته دیگری که در مورد این بطری باید به آن اشاره کنیم بخش دیگری است که در آن تنها آب قرار دارد. این بخش طعم میوه ها را به خود می گیرد و شما آبی که می نوشید هم ویتامین های میوه را به همراه دارد.

این بطری ها در مرحله طراحی نهایی هستند و ایده ای بسیار مناسب برای تازه نگه داشتن میوه ها به مدت طولانی در سفرها هستند. همچنین این بطری توانسته است آزمایش های بهداشتی و درمانی را با موفقیت پشت سر بگذارد.





نظرات بینندگان