arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲

نماینده بیجار هم اعلام کاندیداتوری کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سيد محمد بياتيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ براي نامزدي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام كانديداتوري کرد.

وي گفت: از طريق تريبون باشگاه خبرنگاران  و  با شعار "‌انقلاب در مديريت با حضور نخبگان نسل سوم"  براي حضور در عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام آمادگي مي‌کنم.

رئيس مجمع نمايندگان استان کردستان هدف خود از حضور در انتخابات آتي را پيشنهاد مجمع نمايندگان استان متبوعش دانست و گفت: مجمع نمايندگان استان کردستان به من پيشنهاد داد تا در عرصه انتخابات حاضر شوم و بنده هم پيشنهاد آنها را قبول کردم.

بياتيان با بيان اينكه بنده به نوعي به نمايندگي از جنبش دانشجويي و نسل جوان انقلاب که مورد غفلت قرار گرفته‌ پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام، ابراز اميدواري کرد نامزدهاي بيشتري در عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام آمادگي كنند و باعث پرشور شدن انتخابات آتي شوند.

سيد محمد بياتيان متولد 1352 در يکي از روستاهاي شهرستان بيجار در استان کردستان است؛ وي داراي مدرک تحصيلي فوق ليسانس معماري، فوق ليسانس مديريت تحول استراتژيک است و قبل از ورود به مجلس نهم در مقام استاد دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين مشغول به كار بوده است.

سيد محمد بياتيان مسلط به زبان انگليسي و عربي بوده و در دور اول انتخابات مجلس نهم با 19 هزار و 588 راي يعني 40.51 درصد آرا کل ماخوذه توانست وارد مجلس نهم شود.

وي در حال حاضر نماينده مردم بيجار و حسن‌آباد، عضو هيئت رئيسه کميسيون صنايع و معادن و رئيس مجمع نمايندگان استان کردستان است همچنين از سال 78 تا 85 در جنبش دانشجويان در حال فعاليت بوده و سه دوره دبير اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي سراسر کشور بوده است.

نظرات بینندگان