arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲

روايت فرزند سردار شهيد بابانظر از حضور مقام معظم رهبري در منزل شهيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خراسان نوشت:

روز هشتم نوروز و حدود ساعت ۱۷ بود که مادرم با من تماس گرفت و گفت قرار است براي مصاحبه به منزل ما بيايند گفتند که شما هم حضور داشته باشيد. من، خواهرم و عمويم به منزل پدر رفتيم و تا ساعت 18:30 منتظر مانديم اما خبري نشد و ما برگشتيم که مادر تماس گرفت و گفت بياييد که قرار است ميهمان ها به زودي بيايند...

آغازي متفاوت

خانواده سردار شهيد محمدحسن نظرنژاد يا همان بابانظر معروف امسال را متفاوت آغاز کردند. در اين ايام که مقام معظم رهبري در مشهد حضور داشتند و بنابر رسمي که ايشان دارند و به ديدار خانواده شهدا مي روند اين بار با حضورشان در منزل سردار شهيد بابانظر ضمن ديدار با همسر، فرزندان و برادر اين شهيد، آنان را مورد تفقد قرار دادند.«مصطفي» فرزند سردار شهيد بابانظر از اين ديدار روايتي داشته که «صبح توس» آن را گزارش کرده است و در ادامه مي آيد.

مادرم با من تماس گرفت...

روز هشتم نوروز و حدود ساعت ۱۷ بود که مادرم با من تماس گرفت و گفت قرار است براي مصاحبه به منزل ما بيايند گفتند که شما هم حضور داشته باشيد. من، خواهرم و عمويم به منزل پدر رفتيم و تا ساعت 18:30 منتظر مانديم اما خبري نشد و ما برگشتيم که مادر تماس گرفت و گفت بياييد که قرار است ميهمان ها به زودي بيايند.ما هم شوکه شده بوديم که چرا براي مصاحبه تاخير در کار باشد، اما با اين وجود به منزل پدر آمديم که ديديم جمعيت زيادي در مقابل در ايستاده است.وقتي به منزل وارد شديم، ناگهان مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي يک باره وارد منزل شدند و حضور سرزده ايشان کاملا بنده و خانواده را شوکه کرد.در برابر حضور سرزده مقام معظم رهبري تنها کاري که مي توانستيم بکنيم، اشک شوق ديدار با ولي امر مسلمين بود.

ايشان کتاب بابانظر را خوانده بودند

ايشان با مادر و خانواده شهيد بابانظر حدود يک ساعت به گفت وگو نشستند و يکي از نکات جالب اين ديدار زماني بود که مقام معظم رهبري اظهار کردند که کتاب شهيد بابانظر را کاملا مطالعه کرده اند و انيميشن شهيد را که از شبکه قرآن پخش شده است ديده بودند.برادر کوچکم، آقا مرتضي نيز نتوانست در اين ديدار حضور پيدا کند و به قول خودش بزرگ ترين فرصت زندگي اش را از دست داد.به قدري از حضور مقام معظم رهبري شوکه شده بوديم که فراموش کرديم اقداماتي را که ستاد يادواره شهيد بابانظر درخصوص گراميداشت ياد و خاطره اين شهيد انجام داده است، عنوان کنيم.اما خوشحال هستم و افتخار مي کنم که چفيه مقام معظم رهبري نصيب من و انگشتر ارزشمند آقا نصيب خواهرم شد.

اين گزارش حاکي است، سردار شهيد بابانظر از مشهورترين فرماندهان خراسان در دوران دفاع مقدس است که فداکاري ها و رشادت هايش در مسئوليت هاي مختلف براي هميشه در تاريخ اين سرزمين به يادگار خواهد ماند.اوکه سالها دردهاي ناشي ازجراحت هاي جنگ را همراه خود داشت سرانجام مرداد 75 به آرزوي ديرينه اش رسيدو به ياران شهيدش پيوست.کتاب «بابانظر»که طي سال هاي گذشته منتشر شد روايتي از زندگي اين شهيد به روايت خودش است.

نظرات بینندگان