arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲

سردار نقدی: برنامه دشمن برای قتل های مشکوک در انتخابات/ چه حماسه اقتصادي بالاتر از ايستادگي و مقاومت در گرسنگي و تشنگي هاي شعب ابي طالب؟

حذف كشتي از المپيك، خصومت آمریکا علیه ایران بود / می خواهند زاويه دارترين فرد روي كار بيايد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج گفت که دشمن برای اخلال در انتخابات آینده حتی قتل های مشکوک را هم در برنامه خود دارد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، سردار محمد رضا نقدی گفت: دشمن طرح هاي رواني گسترده اي را براي جلوگيري از تحقق حماسه ي سياسي تدارك ديده است و همه رسانه ها و دستگاه هاي سياسي و جامعه خود را به حال آماده باش درآورده و علاوه برجنگ رواني، بهره گيري از شرايط مذاكرات هسته اي و حتي قتل هاي مشكوك را همچنان فتنه 88 در برنامه خود دارد و همه ي توان خود را براي اخلال در انتخابات يا هرچه سردتر كردن حضور، به ميدان آورده است.

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين در سخنرانی به مناسبت سال جديد شمسي در جمع كاركنان ستاد این سازمان اظهار داشت: حداقل نتيجه اي كه دشمن مي خواهد بگيرد منزوي كردن كانديداي اصلح و ترويج ضعيف ترين كانديداست. خواسته ي آن ها اين است كه ضعيف ترين و زاويه دارترين فرد روي كار بيايد تا شايد بتواند در زورآزمايي هاي سياسي و اقتصادي بر او غلبه كند. حماسه سياسي بزرگ ما، برگزاري انتخاباتي امن، آرام، باشكوه و حضور حداكثري در انتخابات است.

وی افزود: امسال بزرگترين حماسه سياسي ملت ما، برگزاري انتخابات در فضايي آرام با مشاركت حداكثري و انتخاب اصلح است.

 نقدی ادامه داد: چه حماسه اقتصادي بالاتر از ايستادگي و مقاومت در گرسنگي و تشنگي هاي شعب ابي طالب و تحمل همه سختي هاي آنجا آن هم در دوران كودكي و تسليم نشدن در دوران فقر و نداري؟! چه حماسه اقتصادي بالاتر از استمرار كار و تلاش و سخت كوشي و دست هاي پينه بسته از آسياب كردن و بسنده كردن به مصرف حداقلي در اوج ثروتمندي؛ و در دوران مالكيت فدك چون فقيران زيستن و همه دارايي را صرف فقيران كردن؟!

سردار نقدی افزود: دولت فريبكار آمريكاي متجاوز همزمان با اعمال شديدترين خصومت ها عليه ملت ايران و گسترش دادن دشمني با ملت ايران به همه عرصه هاي ممكن كه ساخت فيلم توهين آميز عليه پيامبراسلام تا دادن جايزه فرمايشي اسكار از سوي كاخ سفيد به فيلم ضدايراني از تحريم نفت و معامله با دلار و طلا تا حذف كشتي از المپيك و حتي قطع پخش ماهواره اي شبكه هاي راديو تلويزيوني ايراني در سطح جهان، سازماندهي گروههاي تروريستي و انجام خشن ترين جنايت ها عليه نمازگزاران ايراني توسط عواملي همچون ريگي تنها نمونه هايي از آنست. آمريكا به دروغ مدعي دوستي با ايران بوده و بدنبال فريب دادن افكار عمومي مردم جهان به ويژه مردم ايران است.

وی ادامه داد: كنترل مصرف بويژه قطع مصرف كالاي خارجي يا كالاهايي كه توليد آن وابسته به خارج است از اولي ترين ضرورت هاي حماسه اقتصادي است.
نظرات بینندگان