arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۹
تعداد نظرات: ۵۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
حسن روحانی اعلام کاندیداتوری کرد:

اینکه تحریم نباشیم، فشاری بر ملت نباشد و زندگی توام با رفاه و آرامش داشته باشیم هم حق مسلم ماست/ می خواهیم به این حقوق برسیم، نه اینکه فقط انرژی هسته ای حق مسلم ما باشد/ به نفع هیچکس کنار نمی روم/ هاشمی و خاتمی قطعاً کاندیدا نمی شوند

دکتر "حسن روحاني" در نخستين همايش انتخاباتي خود به طور رسمي اعلام کانديداتوري کرد. روحانی خاطرنشان کرد: دولت من دولت "تدبیر و امید" خواهد بود و منشور حقوقی شهروندی را تدوین خواهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر حسن روحانی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی با حضور حامیان خود برای حضور در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، روحانی خاطرنشان کرد: دولت من دولت تدبیر و امید خواهد بود و منشور حقوقی شهروندی را تدوین خواهم کرد.

حسن روحانی پیش از ظهر امروز در همایش دعوت از وی برای کاندیداتوری ضمن اعلام رسمی خود برای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به موضوعاتی مثل شعارهای بی محتوا ، بداخلاقی در جامعه  و ضربه هایی که در سال های اخیر به سرمایه های کشور وارد شده، گفت: نورانیت اخلاق در جامعه کمرنگ شده است. اخلاق در سطح حاکمیت از بین رفته اما امروز با رفتارها و موضع گیری زودگذر ، فقدان تدبیر و آینده شناسی مواجه ایم.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه تنها نامی از توسعه و پیشرفت در کشور باقی مانده اظهار داشت: متاسفانه توسعه ای که باید در 8 سال گذشته شاهد شکوفایی آن بودیم چیزی از آن باقی نمانده است.

وی با اشاره به اینکه تمام درآمد دولت سازندگی از نفت و گاز کمتر از 24 درصد درآمد این 8 سال بود ادامه داد: تمام ارزی نیز که دولت اصلاحات داشت کمتر از 27 درصد 8 سال گذشته بود.

حسن روحانی افزود: چقدر شرم آور است که بانک مرکزی سکوت کند و آی ام اف  IMF اعلام کند که رشد امسال کشور منفی بوده است.

وی با بیان اینکه در این سالها سخنان و آمار بسیاری درباره کارآمدی مطرح شده است تصریح کرد: اما متاسفانه در این راستا فعالیتی صورت نگرفته است.

روحانی با اشاره به اینکه ایران روزهای حساس و سختی را می گذراند اضافه کرد: حساسیت به سبب چالش های منطقه ای ، تحریم ها، معضلات اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و سوءمدیریت هاست.

وی با بیان اینکه مدیریت اقتصادی به جای اینکه در این شرایط با تکیه بر قدرت مقاومت مردم ایران پیام رشد پایدار به جهان بدهد پیام ضعف به تحریم کنندگان می فرستد گفت: تورم بالای 30 درصد ، کاهش قدرت خرید پول ملی ، بیکاری  و رشد اقتصادی صفر یا منفی از جمله معضلات اقتصادی کشور است.

روحانی با اشاره به اینکه این مشکلات در شرایطی است که درآمد ارزی کشور بالای 700 میلیارد دلار بوده است تصریح کرد: قرار بود نرخ تورم و بیکاری تک رقمی شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به اینکه همه ضعف ها را نمی توان به پای تحریم ها نوشت، خاطرنشان کرد: می توانستیم تحریمها را با تدبیر عزتمندانه تقلیل دهیم.

روحانی گفت: این ضعف مدیریت در مواردی مثل انحلال سازمان مدیریت، تعطیلی شورای پول و اعتبار و بی ثباتی در تصمیمات دولت است که نمونه آن را می توان در اتخاذ 60 تصمیم مختلف در خصوص ارز در مدت 5 ماه مشاهده کرد.

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ، جانشین شدن تصمیمات فردی به جای عقل جمعی ، گسستگی نظام اجرایی با نخبگان کشور و عدم استفاده از مشورت فعالان فرهنگی و اجتماعی را از نمونه های بارز سوءمدیریت دانست و گفت: رئیس جمهوری باید مسئولیت را به عهده بگیرد که ملی باشد نه حزبی؛ مستقل ، معتدل ، کارآمد، بین الملل نگر، برنامه محور ، مشورت پذیر و مسئولیت پذیر و پاسخگو باشد.

روحانی با بیان اینکه در این شرایط حساس و ویژه به خاطر احساس مسئولیت شخصی و کسب نظر مشورتی بزرگان نظام وارد این عرصه شده ام افزود: من پیش پای ملت بن بستی نمی بینم، باید تدبیر جای بی تدبیری را بگیرد و خرد جمعی جایگزین تصمیمات فردی شود.

وی با اشاره به اینکه باید باور کنیم که مردم باید در کشور حاکم باشند، تاکید کرد: زمان، زمان فداکاری است و باید از آبروها هزینه شود.

روحانی به برخی مشکلات درون کشور از جمله نیروهای انسانی تحصیلکرده و مبتکر اما بیکار ، سرمایه های صنعتی گسترده اما تعطیل و موقعیت منطقه ای بی نظیر ولی بی استفاده اشاره کرد و گفت: تنها چیزی که ما کم داریم مدیریت کارآمد و متواضع است.

وی در ادامه سخنان خود سیاست خارجی را علم و هنر توامان دانست و اظهار داشت: ما نیازمند دانشمندی هنرمند هستیم که تجربه لازم را در این زمینه داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت خاطرنشان کرد: باید دوران جدید مدیریت کشور اما نه بر پایه ستیزه جویی ، تناقض و حذف ظرفیت های داخلی بلکه با وحدت ، وفاق و جذب همه انسانهای صادق و کارآمد آغاز شود.

روحانی با اشاره به اینکه دولتی موفق خواهد بود که فراجناحی باشد چرا که نمی توان با یک جناح کشور را اداره کرد ادامه داد: کشور را ملت اداره می کند نه یک حزب و جناح . باید از همه انسانهای کارآمد استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید بداند امانتدار مردم است و احساس مالکانه را کنار بگذارد اظهار داشت: ملاک شایستگی است نه وابستگی.

روحانی فرهنگ پویا، سیاست راهگشا و اقتصاد شکوفا را سه معیار اساسی برای اداره کشور دانست و گفت: اداره کشور بر اساس برنامه با حضور نیروهای صدیق صورت می گیرد. همه مردم در کشور باید احساس عدالت داشته باشند. عدالت یعنی فرصت برابر.

وی تدوین منشور حقوق شهروندی را از جمله اولویت های خود در صورت انتخاب برای ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: دولت من دولت تدبیر و امید است و گفتمان آن نجات اقتصاد ، احیای اخلاق و تعامل با جهان است.

روحانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و خاتمی قصد کاندیداتوری ندارند و قطعاً در انتخابات کاندیدا نمی‌شوند.

وی ادامه داد: بنده نیز به نفع هیچ‌کس کناره‌گیری نخواهم کرد و تا آخر در صحنه می‌مانم.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است که آیت‌الله هاشمی از شما به صورت رسمی حمایت کنند، پاسخ داد:‌ باید از خودشان بپرسید.

در این نشست که با شعار «دولت تدبیر و امید» برگزار شد، چهره‌هاي چون فاطمه و ياسر هاشمي فرزندان آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، اکبر ترکان، آيت‌الله محمود علوي، نعمت‌زاده رئيس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام روحاني، حجت‌الاسلام علي يونسي وزير سابق اطلاعات، حجت‌الاسلام علي عسگري مشاور پارلماني رئيس مرکز استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، محمدباقر نوبخت سخنگوي ستاد انتخاباتي روحاني، فريدون جيراني کارگردان سينما و جمعي از چهره‌هاي سياسي مطرح در عرصه سياسي کشور حضور دارند.

در این مراسم همچنین نمایندگانی از قومیت‌های مختلف کشورمان، برخی صنوف بازار، برخی شخصیت‌های سیاسی و هنرمندان حضور دارند.

دکتر حسن روحانی کیست؟

شیخ حسن فریدون روحانی در سال ۱۳۲۷ در شهر سرخه در شهرستان سمنان زاده شد. در سال ۱۳۴۰ در سن ۱۳ سالگی به قم رفت و تحصیلات حوزوی‌ خود را آغاز کرد، ایشان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران‌، نماینده‌ی‌ مردم‌ در دوره‌های‌ اول‌ تا پنجم‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ بود. از سال‌ 1364 تا 1366، ریاست‌ قرارگاه‌ مرکزی‌ خاتم‌الانبیاء(ص‌) را بر عهده‌ گرفت‌ و از همان‌ سال‌ (1364) تا پایان‌ جنگ‌، مسئولیت‌ فرماندهی‌ ستاد کل‌ پدافند هوایی‌ کشور را نیز عهده‌دار بود.

دکتر روحانی‌ از سال‌ 1368 که‌ "شورای‌ عالی‌ امنیت‌ ملی‌" کشور تشکیل‌ شد، به‌ عنوان‌ نماینده‌ی‌ رهبر انقلاب‌ وارد شورا شد و هم‌ اکنون‌ نیز يكي از نماینده‌هاي‌ ولی‌فقیه‌ در شورای‌ عالی‌ امنیت‌ ملی‌ و نیز رئیس‌ مرکز تحقیقات‌ استراتژیک‌ مجمع‌ تشخیص‌ مصلحت‌ نظام‌ است، وی‌ از سال‌ 1370 تاکنون‌ عضو مجمع‌ تشخیص‌ مصلحت‌ نظام‌ و رئیس‌ کمیسیون‌ سیاسی‌ ـ امنیتی‌ ـ دفاعی‌ آن‌ مجمع‌ است.

 همچنین‌ در دوره‌ی‌ سوم‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌، نماینده‌ی‌ مردم‌ استان‌ سمنان‌ و در دوره‌ی‌ جدید، نماینده‌ی‌ مردم‌ استان‌ تهران‌ در این‌ مجلس‌ است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
38
292
خاتمی می آید و همه شما اندازه ی یک استان آقای خاتمی هم رای ندارید.
چه اصلاح طلب باشید چه اصولگرا و چه حامی دولت فعلی .
ناشناس
|
AUSTRALIA
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
66
مراتب و کیفیت تحصیلات ایشان و نیزچگونگی و نقد و واکاوی مدیریت ایشان در کارهای مختلف را ارایه فرمایید۰نقاط ضعف و قوت شخصیتی و کارشناسی ایشان در امور سیاسی٬اجرایی چه بوده است؟اهداف بزرگ ونحوه دستیآبی به آنها در سالهای ریاست جمهوری چه می باشد و با توجه باینکه بعنوان رییس جمهور برای چهار سال در استخدام ملت خواهند بود چه ضمانتی برای اجرای دقیق قولهای خود ارایه میدهند۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
31
84
کاش مینوشتی ایشان درچه زمینه ای دکتراست.حرف هاقشنگ است ولی مارگزیده از............
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
758
557
ایشون رای بالایی خواهند داشت
پاسخ ها
تاجیک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
آقای روحانی نه رای بالا می آورند ونه به خاطر خاتمی کنار میروند
زهی......
محمدعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
72
78
بنظر من باید خطشا از بچه ها هاشمی جدا کنه چون بچه های هاشمی از هرکی طرفداری کنند اون رای نمیاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
53
37
قربون دهنت آقاي روحاني
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
61
52
با آمدن خاتمی ایشان اگر انصراف دهد خوب است
علی
|
MOLDOVA, REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
80
163
فقط خاتمی
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
224
230
اصلاح طلبان در صورت عدم حضور خاتمی یا دکتر محمد علی نجفی را معرفی کنند و یا یکپارچه از دکتر حسن روحانی حمایت کنند که مواضعی نزدیک به اصلاح طلبان دارند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
52
88
به امید دوم خردادی دیگر اینبار با جنسی دیگر و طعمی دیگر با روحانی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
56
46
دلمون لك زده براي يه خورده عقل گرايي.اگر روحاني مطابق با شعارهايش عمل كند ميتواند رئيس جمهور برازنده اي باشد
ریحانه
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
51
98
اگه خاتمی بیاد که حتما خاتمی و گرنه دکتر روحانی با اون تجربه خوبی که داره گزینه خوبی هس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
270
141
دکتر اگر پای حرفاتون هستید و شعار نیست بسم الله . باهاتون هستیم همه جوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
161
476
فقط خاتمی می تواند رای بالایی داشته باشد.
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
37
49
من فعلا نه منفی می دهم و نه مثبت تا ببینم نظرات ایشان در مورد اعتراضات انتخابات 88 چیست و همچنین در مورد حصر مهندس موسوی و کروبی چه می اندیشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
50
74
من اين موضوع را نخواندم چون از تيترش معلوم بود پر است از مغلطه كاري ما اگر چيزي را حق خود ميدانيم چيزيست كه ما را از انجامش منع ميكنند ولي تحريم را ما انجام نميدهيم كه حق مسلم ما باشد يا نه تحريم و فشار را آنها براي گرفتن حق از ما به ما تحميل ميكنند اگر طالب قدرتي از خودت مايه بگذار نه از حقوق مردم در حاله اي از عوام فريبي
از روستای سارکاشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
125
247
اگر هاشمی و خاتمی نیایند و از ایشان حمایت کنند رای بالای خواهد آورد. مشی اعتدالی و عقلانی هاشمی در روحانی دیده می شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
243
248
روحانی را دوست داریم و به او رای می دهیم هرچند هیچکس جای خاتمی را نمی گیرد. به امید بازگشت خاتمی و تشکیل دولت قوی با حضور عارف نجفی روحانی مهرعلیزاده جهانگیری یونسی مسجد جامعی پزشکیان و ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
7
69
همش شعار
چند بار از یه سوراخ گزیده شویم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
120
100
یا مشایی یا خاتمی . فقط
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
323
382
اگر آقای خاتمی نیاد .به نظر من بهترین گزینه قطعا دکتر روحانی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
38
52
بعد از خاتمی وهاشمی بهترین گزینه ایشان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
20
37
روحانی هاشمی دیگر است . صلابت ، منش ، اخلاق مداری ، مدیریت ، معتدل بودن ، تدبیر و بسیاری از خصلت های خوب هاشمی در ایشان وجود دارد قطعا رییس جمهور عزت مندی خواهد بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
75
78
جانا سخن از زبان ما می گویی
خیلی وقته از این حرفای خوب نشنیده بودیم
سید مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
43
16
ایشان خیلی خوشبین باشه میتونه به دوردوم انتخابات بره ولی رایش بیشتر از 10 ملیلیون نمیشه
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
66
22
آقای روحانی هرجور میخواهید فکرکنید
خاتمی می آید ودر مرحله اول قطعی رای کامل را می آورد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
10
32
اگر خاتمی نیاد، روحانی گزینه نسبتا خوبیست برای اصلاح طلبان، البته مواضع هودش رو باید بیشتر روشن کنه، اگر چه انصافا سید محمد خاتمی یک چیز دیگست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
113
20
من به حسن روحاني راي ميدم، چون:
چون کسي بود که برای نخستین بار لقب «امام» را برای امام خمینی بکار برد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
19
16
آقای دکتر روحانی شخصیت بزرگی است اما متاسفانه سابقه کار اجرایی ندارد. در سخنرانی ایشان هم فقط انتقاد از دولت فعلی مطرح شده است. خوب است ایشان بیان کنند چه برنامه ای برای نجات ایران دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
16
31
ای بابا یه سمنانی رییس جمهور شده و بیچاره شدیم وای به این یکی!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
47
6
کواکبیان چطوره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
11
75
ما اقای روحانی را به عنوان یک فرد اصلاح طلب دوست می داریم ولی ایشان فردی شناس نیستند و قطعا رای نخواهند اورد.
اقای خاتمی باید بیایند و مملکت را رو به جلو پیش ببرند
سید تو رو خدا بیا منتظریم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
14
81
فقط خاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
6
28
اگر می‌خواهید موفق شوید، محمدباقر نوبخت را از سخنگويی ستاد انتخاباتي حذف کنید و گر نه بلایی سر شما خواهد آمد که سال 84 سر هاشمی آمد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
8
33
آقای روحانی،نبود تحریمها نیازمند تغییر سیاستهای هسته ایه و سیاستهای هسته ای هم توسط مقام رهبری تعیین میشه.پس لطفا در سخنانتون مراقب باشین که وعده هایی که شدنی نیست رو ندین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
16
173
افرين جمله زيبايى بود : رفاه و نبودن تحريم هم حق مسلم ماست.
كيان
|
AUSTRIA
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
9
22
تندرو ها تخريب ايشان را شروع كردند مگر مى گذارند يك ادم ملى و وطن دوست و معقول كشور را اداره كند!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
9
81
ما بخاطر حامی تو ( رفسنجانی) که کشور رو به سمت سرمایه داری برد و فاصله طبقاتی رو زیاد کرد به اجمدی نژاد رای دادیم با اون شعارهای نکش نه مرگش! عدالت محوری-دوری مردم از سیاست- آوردن پول نفت روی سفره مردم و... و صدها شعار دروغ دیگه.حالا با اقتصادی فلج تورمی سر به فلک و ارزش بربادرفته پول ملی و دزدهای گرگ صفت در راس و ...
تو که انگشت کوچیک رفسنجانی هم نمی شی.میخوای این وضع رو درست کنی؟ !!!
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
5
73
اگر قرار است به مواضع اصلاحطلبان توجه شود باید کاندیداتوری محمد خاتمی قطعی گردد تا راست و دروغ قضیه آشکار شود و الا ما از این بازی ها و شخصیت سازی ها زیاد دیده ایم و از این سوراخ بار ها گزیده شده ایم.چقدر راحت به انتخاب ما جهت میدهند !!!! زنده باد بهار زنده باد محمد خاتمی ...
محمد
|
MALAYSIA
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
5
85
ریا کاری و دروغگویی مهمترین مشکل فعلی مملکت ماست. اگر اقای روحانی راست می گوید این هشت سال کجا بود و چرا هرگز فریادی از ایشان نشنیده ایم. مردم دیگر از دروغ خسته شده اند. ایکاش شرایطی فراهم می شد که خاتمی باز هم بیاید و باز هم بساط عقلانیت و سعه صدر و صداقت در ایران گسترده شود. ایکاش دشمنان خاتمی به اندازه ی یک صدم او ادب و لیاقت داشتند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
86
حالا كه همه دارن كانديدا ميشن من هم كانديدام
ناشناس
|
INDIA
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
1
38
باز نزدیک اتخابات شد ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
34
خدا كند كه بعد از انتخاب دچار فراموشي نشوند حرف دل تمام ملت است كه خسته از شرايط بحراني اقتصادي اند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
0
28
حرفها و شعارها در نزدیکی انتخابات همیشه بوده...
اما اگر کسی به اونها عمل کنه به رای مردم خیانت نکرده...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
142
شعار خوبی است...احسنت
ولی حل این مشکل دست رئیس جمهور نیست...سیاست کلی نظام را رئیس جمهور تعیین نمیکند...لطفا شعاری بدهید که پذیرفتنی باشد
سید کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
13
86
فقط خاتمی عزیز نه هیچ کس دیگه
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
26
15
فکر کنم بهترین گزینه برای تحقق وحدت واقعی در کشور همین جناب آقای روحانی باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
9
92
روحانی قدرت رای اوری ندارد
رکب خورده زمانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
19
آقا این ها حرف هستند
کدام رئیس جمهور در دنیا به شعار های انتخاباتی خود عمل کرده که ایشان و امسال ایشان از هر حزبی , عمل کنند
اگه به معنی واقعی مرد باشه و گذشته اش خوب باشه قابل تامل هست
همین و وسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
8
20
خبر گذاری فارس چرا سخنان امروز روحانی را منشر نکرد؟ ولی سریع با یک کارشناس(محمدی) بر علیه آن مطلب تند چاپ کرد- خبرگذاری فارس دولتی است پس باید فراجناحی باشد- همچنین سایت های طرفدار قالیباف مثل فرارو- درود بر خبرانلاین که مستقل است. البته مهر هم شیطنت کرد و اولویت را در درج خبر به ولایتی و قالیباف داد که خوب نیست...
نظرات بینندگان