arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۵
تعداد نظرات: ۶۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
احمدی نژاد:

یک عده می‌گویند نظر رهبری این است که این شخص بیاید و آن شخص نیاید، به شما چه مربوط است؟/ تمام ثروت و تجارت کشور نباید در دست 3 هزار نفر باشد و 76 میلیون نفر کارگر آنها باشند

یک مشارکت 50 میلیونی می‌تواند تمام معادلات را بر هم بریزد/ برخی باید مراقبت باشند که سخنانی نگویند که مردم را بی‌انگیزه و یا مایوس کنند وقتی رهبری با جایگاه برجسته‌ای که دارند به صراحت می‌گویند که من یک رای بیشتر ندارم این درسی است برای همه‌ی ما؛ اما یک عده می‌گویند نظر رهبری این است که این شخص بیاید و آن شخص نیاید، به شما چه مربوط است؟ این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند، همه‌ی سلایق باید بیایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نقطه اوج حماسه سیاسی را انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات حق مردم است.

به گزارش انتخاب ؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در ورزشگاه تختی شهر سمنان و در چارچوب چهارمین سفر استانی هیئت دولت به این استان با اشاره به اینکه امروز مهمترین موضوع ساختن ایران است، گفت: ما باید ایران را آنطور که شایسته است بسازیم، ساختن ایران برافراشتن پرچم توحید و عدالت است، هر مکتبی و اندیشه‌ای برای تثبیت خود به نمونه‌سازی و ارائه الگو نیازمند است.

وی گفت: امروز برای اثبات مکتب توحید و عدالت، ایران باید ساخته شود و اگر مکتبی نتواند در جامعه الگویی را ارائه دهد در جامعه جهانی نیز جایی پیدا نخواهد کرد، ساختن ایران پاسخ به تمام نیازهای انسان و ارائه الگویی برای مکتب اسلام محمدی است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بداخلاقی‌ها علیه ملت ایران برای جلوگیری از پیشرفت مردم و شکوفایی استعدادهای این سرزمین است اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، حماسه اقتصادی به معنای شکوفا شدن اقتصاد است، این فشارها و طراحی‌ها از داخل و خارج برای جلوگیری از پیشرفت مردم است چرا که اگر ایران پیشرفته شود جایی برای قلدری‌های دیگران باقی نمی‌ماند و اگر ایران خارج از سلطه سلطه‌گران و چپاول‌گران قرار گیرد جایی برای قدرت بی‌حدو حصر آنها باقی نخواهد ماند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه امروز ملت ایران این توان را دارد  که همه موانع را از پیش رو بردارد و از گردنه‌ها عبور کند و  هر کشوری برای پیشرفت نیاز به دو عامل استعدادهای طبیعی و استعدادهای انسانی دارد گفت: مساحت ایران نزدیک به یک میلیون و هشتصد و هفتاد سه هزار کیلومتر مربع است، کویرها، جنگل‌ها و معادن گرانقیمت همه و همه نشان‌دهنده ثروت این کشور است، امروز  معادن طلا ،نفت و گاز به گونه‌ای است که این ملت می‌تواند صدها سال با استفاده از آن در رفاه و آسایش زندگی کند.

وی با اعلام این مطلب که نزدیک به 50 میلیون هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که همه اینها نشان‌دهنده استعدادهای طبیعی کشور است تاکید کرد:عامل دوم بحث استعدادهای انسانی کشور است، مردم ایران همواره مردمی توانمند، عالم و دلسوز بودند و از صدها سال پیش ایران در کانون علم، فرهنگ و اخلاق بوده است، ایران کانون تلاش و پیگیری بوده و ما امروز دانشجویان و استادان بسیاری در کشور داریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم و کشور را بسازیم گفت: توان ملت ایران نامحدود است و تجربه و تاریخ انقلاب نشان داده که هرکجا ما به مردم اعتماد کرده‌ایم و مردم وارد صحنه شده‌اند تمام ناشدنی‌ها ،شدنی شده است.

احمدی نژاد افزود: حضرت امام راحل (ره) پرچمدار مبارزه با نظام ظلم و سلطه شد و مردم نیز به دعوت وی لبیک گفتند و طاغوت مورد حمایت قدرتهای غرب و شرق را از بین بردند، این ملت در دوران دفاع مقدس و با مجاهدات‌های خود بر تمام قدرتهای شیطانی غلبه کرد.

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به ضرورت حضور مردم در تمام عرصه‌ها و به خصوص عرصه اقتصاد گفت: تمام مردم باید وارد عرصه اقتصاد شوند اگر اقتصاد در اختیار عده‌ای قلیلی باشد هرگز ملت ایران به جایگاه شایسته خود نخواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به فشارهای اقتصادی در کشور گفت: اینجا جای آن نیست که من درباره فشارهای اقتصادی و شرایط فعلی صحبت کنم اما ما در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم. تمام این تلاش‌ها و فشارها به خاطر این است که آنها می‌خواهند مردم وارد عرصه‌های اقتصادی نشوند و برخی نیز در داخل با آنها همکاری می‌کنند چرا که می‌دانند اگر مردم ایران وارد عرصه شوند تمام محاسبات را به هم خواهند ریخت.

رئیس‌جمهور ادامه داد: 76 میلیون انسان اگر در یک راستا حرکت کنند و این انرژی رها شود توان فراوانی برای ساختن اقتصاد ایجاد خواهد شد.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به توطئه‌های گوناگون بر علیه اقتصاد کشور گفت: باید یک مدل اقتصادی را در کشور اجرا کنیم که نتوانند در آن مدل اخلال ایجاد کنند، البته دولت در این باره نیز طرح اقتصادی ارائه داد و طرح هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کردیم و تلاش شد تا بی‌عدالتی در کشور برداشته شود، در این میان برخی‌ها گفتند که اجرای این طرح به ضرر کشور است، بالاخره با بحث‌های فراوان گفتند که این گام را بردارید اما از همان روز اول فشارها و کارشکنی‌ها آغاز شد.
 

*با اجرای کامل طرح هدفمندی، یارانه هر نفر 250 هزار تومان می‌شد

 احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه هدفمندی یارانه‌ها می‌توانست بسیاری از مشکلات کشور را حل کند گفت: این طرح را ملت اجرا کردند و اگر هدفمندی یارانه ها به طور کامل محقق می شد یارانه هر ایرانی 250هزار تومان بود.

وی با اشاره به برخی مخالفت‌ها با طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: می‌گفتند که اگر به مردم پول بدهیم آنها تنبل خواهند شد اما بعد طرحی تصویب می‌شود که به بی‌کارها پول بدهیم که البته ما نیز با آن موافق هستیم. چگونه است که این بد است و آن خوب؟ یارانه‌ای را که می‌خواهیم از خود مردم بگیریم و به آنها بدهیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: در هر کجا که مردم به میان آمدند کار با موفقیت جلو رفت، طرح هدفمندی یارانه‌ها نیز از سوی خود مردم اجرا شد اما زمانیکه مرحله دوم آن در حال اجرا بود گفتند که این طرح تبلیغاتی است، اگر این طرح بد و شکست خورده است چرا اجرای آن تبلیغاتی محسوب می‌شود؟

 رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به استفاده از سایر ظرفیت‌های کشور برای توسعه بخش اقتصادی گفت: ما دو ستاد کشاورزی و ستاد معادن را در کشور فعال کردیم، هم‌اکنون سطح زیر کشت زمین‌های کشاورزی در کشور نزدیک به 14 میلیون هکتار است در حالیکه مساحت زمین‌های کشاورزی نزدیک به 50 میلیون هکتار است.تلاش ما این بوده است که زمین‌ها را در اختیار مردم قرار بدهیم و به آنها نیز برای شروع کار کمک کنیم، کار هم‌ اکنون شروع شده است و انشاالله در آینده گسترش پیدا خواهد کرد.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به عملکرد ستاد معادن در کشور برای توسعه هرچه بیشتر اقتصاد گفت: بعد از مطالعات طولانی به این نتیجه رسیدیم که بهره‌برداری از معادن در مسیر درستی حرکت نمی‌کند و بخش عمده‌ای از معادن در اختیار عده‌ای معدودی است، هم‌اکنون ستاد معادن در استان‌ها تشکیل شده است و ده‌ها بلوک معدنی برای توسعه در اختیار مردم قرار گرفته است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه از کانی‌های شناخته شده در دنیا 65 درصد آن در ایران وجود دارد گفت: استفاده از ظرفیت معادن و کشاورزی، اشتغال و رفاه را در کشور به مدت ده‌ها سال تضمین می‌کند. ما باید دست به دست هم دهیم و از موانع ساخته شده عبور کنیم.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از خدمات دولت گفت: در طول 90 سال گذشته 28 هزار مگاوات ظرفیت تولید برق در کشور ایجاد شده است اما در طول 8 سال دولت نهم و دهم نزدیک به 28 هزار مگاوات ظرفیت برق به کشور اضافه شده است و تا پایان دولت دهم نیز به همین مقدار به آن اضافه خواهد شد. در خصوص راه،‌ مدرسه‌سازی و زمین‌های ورزشی و فناوری نانو نیز وضع به همین گونه است و البته من به زودی گزارش مفصلی را از کارهای صورت گرفته خدمت مردم ارائه خواهم کرد.

وی افزود: هم‌اکنون در تمام دانشگاه‌های صنعتی کشور ماهواره ساخته می‌شود، برخی‌ها می‌گفتند که صرف چنین مبالغی هدر کردن پول است و چنین کاری امکان‌پذیر نیست اما دیدیم زمانی که مردم وارد عرصه شدند چگونه کار جلو رفت. امروز در حال ساخت یک ماهواره بزرگ ایرانی هستیم و به فضل الهی در یک سال آینده این ماهواره در مدار 36هزار کیلومتری قرار خواهد گرفت و تمام نیازمندی‌های مخابراتی و ارتباطی در داخل کشور تأمین خواهد شد تا هر زمان که خواستند نتوانند با بستن یک پیچ ما را تحریم کنند.
 

*انتخابات در ایران ادا نیست

 احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی گفت: ملت ایران همیشه حماسه‌ساز بودند، قله حماسه سیاسی در سال جاری انتخابات است، در ایران انتخابات بسیار مهم است و در آوردن ادا نیست امروز در دنیا ادای دموکراسی را در می‌آورند، احزاب و گروه‌ها از بین مهره‌های معدود تصمیم می‌گیرند و مردم نیز چاره‌ای جز تمکین ندارند.

رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات برای پیشرفت کشور گفت: احکام الهی نیز جز با آگاهی خود مردم پیاده نخواهند شد، اگر مردم به هر دلیلی همراهی نکنند عدالت و احکام آن اجرا نخواهد شد، از همین رو بود که آن یگانه هستی به دلیل عدم همراهی مردم نتوانست عدالت را در زمین برقرار کند و پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز نتوانست مدل مورد نظر خود را پیاده کند.

احمدی‌نژاد گفت: امروز کشور ما به اراده مردم اداره می‌شود، حضور توده‌های مردم حل کننده مشکلات امروز کشور است و یک مشارکت 50 میلیونی می‌تواند تمام معادلات را بر هم بریزد ، اگر ملت یک پارچه در مسیری حرکت کنند می‌توانند تمام موانع را بردارند، آنهایی که در ادامه طراحی‌های دشمن به دنبال مأیوس کردن ملت از انتخابات هستند به اهداف خود نخواهند رسید، انتخابات حق مردم است، امام فرمود که من یک رأی بیشتر ندارم. رهبری معظم انقلاب نیز گفتند که من یک رأی بیشتر ندارم و البته قبلاً نیز بارها بر این نکته تأکید کرده بودند.
 

*طبق فرموده مقام معظم رهبری همه سلایق باید در انتخابات شرکت کنند
وی ادامه داد: برخی باید مراقبت باشند که سخنانی نگویند که مردم را بی‌انگیزه و یا مایوس کنند وقتی رهبری با جایگاه برجسته‌ای که دارند به صراحت می‌گویند که من یک رای بیشتر ندارم این درسی است برای همه‌ی ما؛ اما یک عده می‌گویند نظر رهبری این است که این شخص بیاید و آن شخص نیاید، به شما چه مربوط است؟ این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند، همه‌ی سلایق باید بیایند.  
 
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر اخیر خود به کشور آمریکای لاتین و شرکت در مراسم تشییع هوگو چاوز در آن کشور گفت: آنجا همه بر این نکته تأکید داشتند که امروز ملت ایران نقطه امید ما در جهان است، از همین روست که ملت ایران زمینه‌ساز حکومت جهانی مهدوی می‌شود .

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی کارهای صورت گرفته در استان سمنان گفت: در گذشته تعداد دانشجویان دکترا در این استان 25 نفر بود اما امروز این تعداد به بیش از صدها نفر افزایش یافته است. تعداد اساتید نیز از 450 نفر به 1550 نفر افزایش یافته است. تعداد مدال‌های ملی و بین‌المللی نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

احمدی‌نژاد با اشاره به کارهای صورت گرفته در بخش مسکن گفت: بعضی دوستان در برخی از شرکت‌ها به من می‌گفتند که ما دچار مشکلاتی در بحث مسکن شده‌ایم و افزایش قیمت‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است،در بانک مرکزی تصمیم گرفتیم که مدت بازپرداخت هزینه‌ها را از 15 سال به 20 سال افزایش دهیم تا مبلغ اقساط به یک سوم کاهش پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان سمنان به دلیل نزدیک بودن به کویر دچار مشکلات مبرمی در بحث آب است، گفت: برای حل این مشکل دو تصمیم اساسی را در هیئت دولت گرفتیم که اولین آن انتقال آب از شمال و دریای خزر و دوم انتقال آب از جنوب به سمت کویر مرکزی ایران بود.

احمدی نژاد ادامه داد: خط اول، انتقال آب از شمال با ظرفیت 500میلیون متر مکعب در سال برنامه‌ریزی شده است که از شمال استان به شاهرود، دامغان و سمنان خواهد رفت و خط دوم آن نیز از قم به گرمسار و آرادان کشیده خواهد شد و هزینه آن نیز از طریق دریافت حق آب توسط شرکت‌های مجری دریافت خواهد شد.

رئیس جمهور همچنین به اجرای این طرح در جنوب کشور اشاره کرد و گفت: خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان نیز با ظرفیت 300میلیون متر مکعب اجرا خواهد شد که به زودی کار ساخت آن نیز آغاز می‌شود.

وی در بخش نخست سخنان خود با اشاره به اینکه خداوند انسان را خلق کرده است تا بتواند برای رشد و تعالی در این دنیا حرکت کند، گفت: این دنیا و زندگی این جهان یک فرصت برای تعالی و کمال انسان محسوب می‌شود، این دنیا هیچ اصالتی ندارد بلکه ابزاری است برای رسیدن انسان‌ها به قله کمال تا با تلاش و مجاهدت و فداکاری به این نقطه برسند و زندگی جاودان را برای خود فراهم کنند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اگر کاری برای خدا باشد انسان به سعادت خواهد رسید،‌گفت: همه انسانها به دنبال آرامش، نور، روشنایی و برپایی حیات، عزت و کرامت هستند، همه اینها در صورتی فراهم می‌شود که کار برای خدا باشد و در این صورت تمام سنت‌های الهی در خدمت انسان خواهد بود،همه عالم در تسخیر انسان است و رشد انسان و کمال انسانها همه و همه در سایه کار کردن برای خدا است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: خوشبختانه تاریخ این استان سرشار از عشق به پیامبر و آل پیامبر و پیروی از ولایت و امامت بوده است و ملت ایران نیز از آزمایش‌های بزرگی سرفراز بیرون آمده است، دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی است که ملت ایران با دست خالی ایستاد و همه قدرت‌های شیطانی را به زانو درآورد.

وی با اشاره به تاریخ استان سمنان گفت: هزاران شهید از خاک این استان برخاسته‌اند، استان سمنان چهره‌های مؤمن و انقلابی را تقدیم این انقلاب کرده است و مردم این استان همواره به ایمان اخلاق، سخت کوشی و معنویت شهره بودند و با اخلاق، علم و عمل صالح برای ساختن کشور تلاش کردند.

وی افزود: چندی پیش یکی از بهترین فرزندان این ملت، شخصی متعهد و با اخلاق، سرداری مؤمن و شجاع«شهید حسین شاطری» از این استان به انقلاب تقدیم شد.

رئیس‌جمهور در پایان با تشکر از مردم این استان ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک بتواند به شهرهایی که به دلیل کمبود وقت امکان سفر به آنها فراهم نشده است سفر کند.
 
 پیش از سخنرانی رئیس‌جمهور استاندار استان سمنان نیز به ارائه گزارشی از کارهای صورت گرفته در این استان در جمع مردم پرداخت.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
848
187
شما نباشید....هرکی میخواد باشه. این انتخابات در اصل رای به نبودن توست. وگرنه برای مردم فرقی ندارد که چه کسی رئیس شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
9
59
!!!!!!!!!!
محمدی مشگینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
190
34
قله‌ی حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
143
563
مصباح یزدی : امروز رقابت در میان اصولگرایان است

مقام معظم رهبری : انتخابات برای یک جریان خاص نیست
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
32
445
چرا اون موقع همینها میگفتند نظر رهبری احمدی نژاده صداتون در نمی آمد جناب دکتر ؟
mohsen
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
10
570
ولی خیلی از علما وبقول خودشان با بصیرت ها قائل به رای مردم نیستن ومیگوین مشروعیت با مردم نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
44
243
حرف حق جواب نداره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
56
368
به شما چه مربوط است؟ این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند، همه‌ی سلایق باید بیایند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
6
449
جواب مصباح را داد
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
70
406
برای اولین بار دمش گرم
مصطفي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
5
469
آقاي رئيس جمهور بسيار به جا گفتند و معقديم عده اي هستند كه جلو جلو دارند براي شوراي نگهبان تكليف تععيين ميكنند ولي اصلا خبر ندارن با اين اظهار نظر ها دارن مشروعيت انتخابات و شوراي نگهبان رو زير سوال ميبرند آخه به شما چه ارتباطي داره كه چه كسي تاييد ميشه و كي تاييد نميشه.هيچ شخصي در هيچ جايگاه ومسئوليتي نبايد در مورد اشخاص اظهار نظر بكنه.تورو خدا بسه اينقدر دل مردم رو سياه نكنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
7
126
"اما در دیگر کشورهای دنیا تنها ادای مردم سالاری دینی را در می‌آورند". منظورت آمريكاست؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
74
198
پاینده باد حق و حرف حق و گوینده حرف حق....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
15
342
دمت گرم..
ناشناس
|
INDIA
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
8
144
ایول. خیلی خندیدم خداییش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
61
190
چرا این حرفها را 4سال و8سال قبل نمیزدی؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
330
522
احسنت بر احمدی نژاد...

زنده باد بهار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
75
59
نه فقط به شما مربوط است!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
175
405
زنده باد بهار.............. زنده باد بهار ..................
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
49
222
رئیس جمهورمحترم هزاررنگ !!!!!!!!!
امیر
|
UNITED STATES
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
17
257
روزی که علیه مردم بودید را فراموش کردید و الان مردم مردم می کنید؟ خدا جوابتان را بدهد... جناب دکرت از کی تا به کنون به مردمتان احترام گذاشته اید؟ از همان زمان که خس و خاشاک خطابشان کردی؟...... متاسفم و متاسفیم..... خدا جوابتان را بدهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
13
176
اینکه همه باید بیایند حق مردم است. من اگه خاتمی بیاد شرکت میکنم
محسن
|
DENMARK
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
72
138
در این خصوص ، حق با آقای رییس جمهور است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
36
277
مردم همان خش وخاشاک هستند اقای رئیس جمهور خیلی از مردم مایه نگذارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
194
83
خب به توچه که یک عده میگن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
115
فقط چند ماه مونده ایشان باید یک نگاهی هم به شغل بعدی خودشون داشته باشند.اما سوال:زمان مورد نظر ایشان برای رسیدن به قله دقیقا چقدر میباشد.با تشکر
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
138
این رئیس جمهور مردمی چرا این 3هزار معرفی نمی کند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
300
465
زنده باد احمدی نژاد و مهندس مشایی

زنده باد بهار فقط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
83
157
وعده نژاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
125
197
اقای احمدی نژاد لطفا بسه! خوب؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
27
241
احمدی بای بای ... احمدی بای بای ...
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
112
چه سر درازی داره این داستان
goognoos
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
18
188
اما یک عده می‌گویند نظر رهبری این است که این شخص بیاید و آن شخص نیاید، به شما چه مربوط است؟ این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند، همه‌ی سلایق باید بیایند. (کسی با این نظر مخالفه)
ایرانی55
|
UNITED STATES
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
21
145
لطفا اطلاع رساانی کنید:
آیا ریاست جمهوری سه دوره شده است!؟!؟!!؟؟!؟!
سیامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
66
133
تو این 8 سال فقط حرف و بلوف تاثیر عملکرد جناب دکتر بعد از 8 سال چیه؟؟؟؟دوستانی که از ایشان حمایت میکنن جواب بدن؟؟؟در طول 8 سال جنگ مستقیم با عراق و سایر کشورهایی که از صدام حمایت میکردن ما اینقدر بحران نداشتیم......کشور به آرامش نیاز دارد نه بحران و نه ماجراجویی جناب دکتر
پیراسته فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
5
108
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه هدفمندی یارانه‌ها می‌توانست بسیاری از مشکلات کشور را حل کند گفت: این طرح را ملت اجرا کردند و اگر هدفمندی یارانه ها به طور کامل محقق می شد یارانه هر ایرانی 250هزار تومان بود.
وی با اشاره به برخی مخالفت‌ها با طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه‌ای را که می‌خواهیم از خود مردم بگیریم و به آنها بدهیم.*
میخواستم به اقای رئیس جمهور بگویم این چه خدمتی است که میخواهید ازازمابگیری"باافزایش حاملهای انرزی وخدمات"وبعد"نیمی"ازهمان پولهای گرفته شده را به مابدهید!؟
اگرصرفاًازاین جیب گرفتن وبه جیب دیگرمان راریختن ! ماکه همین کارراباطیب خاطرخودمان انجام دهیم،هرکسی ازاین ملت 76میلیونی حداقل2تاجیب رادارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
154
هدف قانون هدفمندی یارانه ها پول دادن به مردم نبود، هدفش ترمیم و توسعه زیر ساختهای انؤزی کشور، شبکه های برق و گاز، احداث پالایشگاهها و نیروگاهها بود. هدفش ایجاد اشتغال و توانمند کردن تولید بود. چرا همش دعوا سر مبلغ پرداختی به مردم است؟ مردم پول نمی خواهند، برای مردم کار فراهم کنید، خدمات بهداشت و درمان را توسعه دهید، امکان خرید مسکن ارزان را برایشان فراهم کنید، امکان تحصیل رایگان فرزندانشان را فراهم کنید، خود مردم کار می کنند و پول در می آورند و زندگیشان را می سازند.
ریحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
12
120
خدا وکیلی دیگه خسته شده ایم . انتخاب جان از هر کی دوست داری بنویس اما از این آقا دیگه ننویس به خدا دیگه خسته شده ایم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
94
232
زنده باد ایران

زنده باد بهار

زنده باد ایرانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
12
96
هزینه، وقت، نیرو و امکاناتی که در کشورهای اسلامی، صرف مجادلات مذهبی می‌شود، سر به آسمان‌ها می‌زند. اگر این سرمایه‌ها صرف اخلاق یا آشنایی مردم با زیست مدنی یا حقوقشان ‌شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی مسلمانان به‌راحتی حل خواهد شد. روزانه میلیون‌ها مراسم مذهبی در جهان و هزاران سخنرانی و مقاله و ده‌ها شبکۀ ماهواره‌ای و سایت و صفحه و ... صبح تا شب مشغول اثبات حقانیت کسی و کفر دیگری است. اگر همین مقدار کوشش و هزینه، مثلا صرف آموزش‌ خواندن و نوشتن یا بهداشت یا هنر یا حقوق شهروندی شود، چه خواهد شد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
51
به گواهی تاريخ و همۀ داده‌هاي جامعه‌شناختی، تقدم اقتصاد بر سیاست و حتی فرهنگ، در جامعه ضروری است. ما بیش از آنکه آدم‌های هوشمند و مبتکر در تجارت و تولید و درآمد باشیم، سیاست‌‌‌زده‌ايم. تا وقتی که سیاست در زندگی ایرانی، جای را بر تجارت و تولید و اقتصاد تنگ کرده است، غم نان گلوی فرهنگ و آموزش و رشد فکری را می‌فشارد و راه را بر تغییرات اساسی در جامعه می‌بندد.
محمد
|
MALAYSIA
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
9
113
خیلی دیر شده آقای احمدی نژاد. هشت سال تمام مردم را با دروغ و حرفهای پوپولیستی مشغول کردید و اینک این حربه ها دیگر جواب نمی دهد. مدم گرانی و حقارت را با گوشت و پوست خود لمس می کنند. قبول کن که آخر خطی و باید بری دنبال سرنوشت.
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
113
بی غل وغش سئوال میکنم آیا خودتان واطرافیانتان جزو 3000 نفرهستید یااز76 میلیون هستید؟ آیا درطول مدت هشت سال ریاست جمهوری به این فرمایشاتتان قائل بودید یا اینکه تازه به این نتیجه رسیده اید؟اگر قائل بودید پسعمل نکرده اید اگر تازه به نتیجه رسیده اید واقعا تاسف انگیز است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
11
126
یعنی هشت سال کافی نبود میخواهی هشت سال دیگه هم ویران کنی این شعارهای قشنگ چرا این هشت سال یادت نبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
105
آقای احمدی نژاد اگه تو این 8 سال مثل این 2 ماه آخر دولتت به فکر مردم بودی و حرف دل مردم رو میزدی بعنوان یک رئیس جمهور محبوب در قلب همه می ماندی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
115
باز هم شروع شد ، پس 8سال شما چه گلی به سر مردم زدی چرا سرمایه ها رو از این 3000نفر نگرفتی؟ما میخوایم به کارگری قبل از آغاز دوران ریاست جمهوری شما بر گردیم با اون 3000 نفر هم کاری نداریم لطفا ما رو به همون بازه زمانی با همون قدرت خرید بر گردونید اینقدر هم شعار عامه پسند ندید، که حناتون دیگه رنگی نداره سال 83 با 300هزارتومان ماهیانه (نسبت به زمان حال) لردی زندگی می کردیم آقای رابین هود لطفا شما برید ما خودمون با 3000نفر کنار می اییم حقمون رو خودمون می گیریم لطفا خواهش می کنیم برید برید برید.
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
164
78
احمدی نژاد هرجا کم میاره از رهبری مایه میزاره اگر تو به حرف رهبری میکردی و واقعا قبولش داشتی چرا این همه زحمت و ناراحتی براش درست کردی ؟ 11 روز خانه نشینی و ماجراهای اخیر در مجلس؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
110
واقعا این آدم خودش از این همه خلاف گویی چندشش نمیشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
100
همیشه حرفهایی زده که دل قشر ضعیف را به دست آورد ولی چرا کسی نمیپرسه در این 8 سال فرصتی نبود که حتی به یکی از فرمایشات عمل شود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
44
109
*با اجرای کامل طرح هدفمندی، یارانه هر نفر 250 هزار تومان می‌شد.

بله جناب آقای رئیس جمهور شما می گویید یارانه 6 برابر قیمت ها می شود 60 برابر.
این روش ها و این تئوری ها جز نابود کردن قشر ضعبف جامعه ثمر دیگری ندارد تا همین جا هم پدر ملت را در آوردید سرمایه سرمایه داران با این کارهای شما و بازی با اقتصاد و زندگی مردم صد برابر شد و مردم عادی صد برابر فقیرتر شدند. مابین حرف و نتیجه عمل شما از زمین تا آسمان فاصله است.
علی علی زاده
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
56
245
آقای احمدی نژاد . لازم نیست ادای آزادیخواهان را در بیاوری! البته نباید کسی بجای مردم تصمیم بگیرد ولی می دانی که می گیرند. شما هم به دنبال اهداف خودتان هستید دلتان برای مردم نسوخته است!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
98
یارانه 45500بدهی جناب دکتر به بانکها وموسسات 16 برابر شده،اگه 250000تومن بشه بدهی میشه شونصد برابر نه آقای دکتر!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
6
112
راست میگه ثروت کشور دست سه هزار نفر نباید باشه چراکه مدیریتش سخت است دست یک نفر باید باشد آنهم شخص مورد نظر ایشان کهمی تواند خوب بطور عدالت خرج کنه
ناشناس
|
FRANCE
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
18
106
خوب گفتی اینو...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
98
171
رییس محترم جمع کن این حرفای تکراریتو 8 ساله داری همینو میگی پس شما چه کاره بودی
mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
108
147
به دور از هیاهوها و تخریبها جناح بندیها و بد اخلاقیها
آقای رییس جمهور خسته نباشبد همه اونایی که قلبشان برا ملت می تپه خسته نباشن
امیر کبیر هنوز زنده است
کاش باز هم شخص دوم مملکت مان شما بودید
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
25
121
ایشون تا کی میخواد حرفای نخ نمایی مثل افزایش یارانه ها رو مطرح کنه؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
122
البته من بعید می دونم ایشون اگه اون سه هزار نفر برن کنار مشکلش حل بشه احتمالا سه هزار نفر از رفقای ایشون جای اونها رو می گیرن. به هر حال برای اون 76 میلیون فرقی نمی کنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
53
126
در این 8سال چرا از آنها نگرفتید و به مردم ندادید.
lila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
55
162
طرح هدفمندي يارانه ها بزرگترين خيانت به ملت ايران بود لطفا اينقدر روي اين موضوع مانور ندهيد جناب رئيس جمهور! شما رأي يك گروه تن پرور گداصفت را مي خواستيد به اين وسيله جلب كنيد كه با اين گراني هاي كمرشكن، حالا حتي آن ها هم از اين طرح بدگويي مي كنند.
اما فرمايشات رهبري را تفسير به رأي كردن چيزي است كه در اين مملكت خيلي باب شده است. خجالت هم خوب چيزي است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
173
اقتصاد كمونيستي = نابودي و تكه تكه شدن كشور !!! اينكه ثروت و تجارت دست فرد خاصي نباشه فقط تو حرف قشنگه اما تو عمل نتيجه اي جز بيكاري روز افزون و فقر گستري چيزي نداره هميشه اين سرمايه داره كه ايجاد شغل ميكنه اقاي احمدي نژاد يكم چشماتونو باز كنيد ميبيند كه امريكا به افراد غير امريكايي كه 1000000 دلار داشته باشن و تو امريكا سرمايه گذاري كنن شهروند امريكا ميشن و امريكايي ها ميشن كاگر يا كارمند اين فرد ! خيلي تورم و بي كاري كمه ! يعني شما واقعا كسي كه بهتون مشاوره اقتصادي بده نداريد يك دانشجوي ترم 2 اقتصاد اينها را ميدونه يا فقط محض كلك زدن مردم نا اگاه و راي جمع كردن اين حرف ها را ميزنيد ؟ اقاي رييس جمهور خبر داريد خط فقر 1500000 تومان شده ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
30
129
احمدی نژاد یه حرفه خوبی که زده تا حالا همین بوده
sima
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
42
171
مردم دیگه از این حرفهای دروغ شما خسته شدن! شما خودت الان یکی از اون سه هزار نفری
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
49
208
البته اگه اون سه هزار نفر اطرافیان رئیس جمهور باشند اشکال نداره!؟
نظرات بینندگان