arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲

گل محمدی: پرسپولیس مختار است هر سرمربی که می خواهد انتخاب کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد، اما در نیمه دوم ما خوب نبودیم و ذوب آهن بهتر از ما کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، یحیی‌ گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک برابر ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بابت دیشب که نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم عذرخواهی می‌کنم. ما امروز دو نیمه متفاوت داشتیم به طوری که نیمه اول متعلق به پرسپولیس بود و نیمه دوم ذوب آهن از ما بهتر کار کرد. ما در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم و نیمه دوم تیم ذوب آهن با انگیزه های زیادی که برای بقا در لیگ برتر داشت بسیار خوب کار کرد، اما به هر حال خستگی در ساق پای بچه‌های ما مشهود بود.
وی ادامه داد: در نیمه دوم ذوب آهن تیم برتر بود آنها انگیزه بالایی داشتند و می‌خواستند هم انتقام جام حذفی را از ما بگیرند و هم برای بقا در لیگ تلاش می‌کردند.ما به هر حال 120 دقیقه سخت با داماش بازی کرده بودیم و بازیکنان از لحاظ بدنی دچار مشکل بودند . فوتبال زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و باید به بازیکنان ذوب آهن تبریک بگویم که خیلی خوب بازی کردند و حق‌شان نیست که اینجای لیگ باشند.
گل‌محمدی در مورد اینکه چرا از بازیکنان جوان خود در این بازی استفاده نکرد، گفت: اگر می‌خواستیم از جوانان استفاده کنیم شائبه ایجاد می‌شد و اولین تیمی که نسبت به این مسئله اعتراض می‌کرد آلومینیوم هرمزگان بود. نمی‌خواستیم حرف و حدیثی به وجود بیاید به هر حال آرزویم ماندن ذوب‌آهن در لیگ برتر است.
گل محمدی افزود: به هر حال یک امتیاز در اصفهان برای ما غنیمت بود، ما باید به جایگاه مان در جدول هم نگاه کنیم و جایگاه ششمی رده خوبی برای پرسپولیس بزرگ نیست.
گل‌محمدی در مورد اینکه استقلال با بازیکنان قدیمی‌اش بهتر از پرسپولیس رفتار می‌کند، و پرسپولیس قدر کریمی و مهدوی کیا را نمی‌داند، گفت: این بحث‌ها قدیمی شده و دیگر لزوم نمی‌بینم در موردش صحبت کنم. مشکل خاصی نبود و بعد از اتفاقات برنامه نود اتحاد بازیکنان بیشتر شد و مهدوی‌کیا هم در کنار ماست.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص زمان برگزاری دیدار فینال جام حذفی گفت: ما به زمان برگزاری جام حذفی هیچ اعتراضی نکردیم و مشکلی هم با این زمان نداریم و تنها اعتراض ما بازی با ملوان است که چهار روز قبل از فینال جام حذفی گذاشته‌اند.
سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه مذاکره این باشگاه با کرانچار و حضور چلنگر در اردوی پرسپولیس گفت: کرانچار یکی از بهترین مربیان لیگ است و پرسپولیس هم مختار است هر تصمیمی که می‌خواهد برای فصل آینده بگیرد و هر سرمربی که می‌خواهند انتخاب کنند اما رویانیان این شایعه را تکذیب کرد.
گل‌محمدی در مورد مصدومیت حسین ماهینی گفت: تخمین می‌زنیم او دو هفته از میدان دور باشد البته باید فردا MRI بگیریم. ولی پزشک پرسپولیس تصور می‌کند او دو هفته مصدوم باشد.
وی در مورد اختلاف علی کریمی با مجتبی حسینی دستیار گل‌محمدی گفت: اختلافات کوچک را بزرگ می‌کنند. کریمی مشکلی با کادر فنی ندارد و امیدواریم او هر چه زودتر خوب شود و به پرسپولیس کمک کند.

 

نظرات بینندگان