arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲

استقلال دوباره صدرنشین شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل گهر دورود، مجددا به صدر جدول لیگ برتر بازگشت. با بازگشت آبی ها به صدر جدول جدال حساس تیم های سپاهان و استقلال در هفته سی و دوم لیگ برتر می تواند تا حدود زیادی تکلیف قهرمان دوازدهمین دوره لیگ برتر را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته سی و یکم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 19 امروز جمعه بین تیم های فوتبال استقلال و گهر دورود در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که  شاگردان امیر قلعه نویی با گل های جواد نکونام (27) و آرزه (44) برابر تیم لرستانی به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کردند.

استقلال که با ترکیبی متفاوت مقابل گهر قرار گرفته و به اکثر بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، برای باز کردن دروازه حریف کار سختی نداشت و در همان نیمه نخست دو گل به ثمر رساند تا کار شاگردان مایلی کهن تمام شود. تلاش بازیکنان گهر برای جبران نتیجه در نیمه دوم بی نتیجه ماند. حملات گهر در این نیمه زهر کافی نداشت و دروازه استقلال به صورت جدی تهدید نشد و بازی با همان دو گل به اتمام رسید.

در این مسابقه کیانوش رحمتی بعد از مدت‌ها دوری از مسابقات، به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی به میدان آمد. به این ترتیب استقلال 63 امتیازی شد و صدر جدول را از سپاهان پس گرفت. زردپوشان اصفهانی هم با 62 امتیاز در رده دوم قرا ردارند. گهر دورود هم که قبلا به لیگ دسته اول سقوط کرده بود 19 امتیازی باقی ماند و از رده هفدهم جدول تکان نخورد.

نظرات بینندگان