arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲

استقلال به صدر رسید و گهر به لیگ یک

آخرین دیدار از هفته سی و یکم لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بین دو تیم استقلال و گهر آغاز شد که با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارش انتخاب ورزشی، تیم‌های استقلال تهران و گهر درود در دیداری عقب‌مانده از هفته 31 لیگ برتر به دیدار هم رفتند. در پایان استقلال با گل‌های جواد نکونام و ویسنته آرزه مهمان خود را با شکست 2 بر صفر بدرقه کرد.
ترکیب استقلال: سید‌مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، علی حمودی، هاشم بیگ‌زاده، جواد نکونام، آرزه کاماچو( از دقیقه 88 کیانوش رحمتی)، فرزاد حاتمی( از دقیقه 69 سیاوش اکبرپور)، میثم بائو، عباس محمد‌رضایی و فرهاد مجیدی( از دقیقه 60 ایمان موسوی)فرهاد مجیدی که در چند بازی حضور نداشت در ترکیب استقلال قرار گرفته است و خسرو حیدری و مجتبی جباری در ترکیب نیستند. گویا قلعه نوعی قصد دارد در بازی مقابل سپاهان از این بازیکنان بهره ببرد.
نکونام در دقیقه 27و آرزه در دقیقه 44 دروازه گهر را باز کردند. این آخرین بازی از هفته 31 لیگ برتر بود که به دلیل حضور آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان با تاخیر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزاری شد.
یک تماشاگر بصورت پنهانی وارد ورزشگاه شده بود که ماموران حراست ورزشگاه پس از رویت وی از طریق تلویزیون اقدام به خارج کردن وی کردند.
استقلال با این برد 63 امتیازی شد و صدر جدول را از سپاهان 62 امتیازی باز پس گرفت. تراکتورسازی هم با 58 امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد. سه بازی باقیمانده برای سه تیم صدرنشین تاثیر زیادی در تعیین لیگ برتر دوازدهم دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابا پنجعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
0
کاش میشد به بچه های خط دفاعی هم یه استراحتی داده میشد این ها بچه های آبی دل استقلالند نه ماشین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
0
این بازی قهرمان لیگ رو مشخص می کنه
نظرات بینندگان