arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲

کمیته امداد: جمع آوری 900 میلیارد تومان کمک مردمی در سال 91 / مردم در نوروز 1.5 میلیارد تومان صدقه دادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، حجم کمک های مردم خیر و نوعدوست کشور در بخش های مختلف در سال گذشته (1391) را در مجموع بیش از 900 میلیارد تومان عنوان کرد.

سعید ستاری در گفت وگو با ایرنا، با بیان اینکه کمک های مردمی به این نهاد در سال گذشته نسبت به سال 90 رشد بیشتری داشته است، از برنامه ریزی کمیته امداد برای جمع آوری کمک دو هزارمیلیارد تومانی امسال در بخش مشارکت های مردمی خبر داد.

وی به افزایش سفرهای نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و پیش بینی کرد: در این ایام حدود 1.5 میلیارد تومان صدقه از دو هزار پایگاه مستقر در سراسر کشور جمع آوری شد.

ستاری یادآورشد: مسافران نوروزی سال گذشته معادل یک میلیارد تومان صدقه سفر در یکهزار و 700 پایگاه مستقر در سراسر کشور انداختند.

وی با تشریح برنامه های کمیته امداد در سال جاری در حوزه مشارکت های مردمی، اظهار داشت: کمیته امداد در جهت ارتقا ارائه خدمات بیشتر در قالب معیشت، تامین مسکن، ارتقا سطح فرهنگی، نیازهای درمانی و اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش برنامه ریزی های مدونی را تدوین کرده است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد، یکی از برنامه های این نهاد امدادی در سال جاری را استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف و طرح های نوین و جدید بانکی عنوان کرد.

هم اکنون معادل یک میلیون و 700 هزار خانوار در قالب چهار میلیون نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره گیری می کنند.
نظرات بینندگان