arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

احمدی نژاد: به من گفته اند اگر زیاد حرف بزنی و رویت را زیاد کنی، پدرت را درمی آوریم، شما عددی نیستید، ملت توی دهنتان می زند/ اگر گوشه‌ای از پرونده تان را بالا ببریم دیگر جایی در بین ملت نخواهید داشت

برخی‌ها به من می‌گویند که چرا اینگونه صحبت می‌کنی و می‌خواهی حق مردم را بدهی؛ ما رئیس‌جمهور شدیم تا این کار را انجام دهیم، ما باید پیشرفت عادلانه را در کشور جلو ببریم. به من پیغام دادند که اگر رویت را زیاد کنی می‌زنیم پدر تو را در می‌آوریم. ما هم می‌گوییم احمدی‌نژاد و همه دولت در خدمت عدالت، انقلاب و ولایت است و ما تا آخر ایستاده‌ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور در تازه ترین سخنرانی های خود در استان خوزستان، در جمع مردم برخی شهرهای این استان، به صورت مجزا تکرار کرد که به او گفته اند اگر رویت را زیاد کنی و زیاد حرف بزنی، پدرت را در می آوریم!

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در اجتماع مردم آغاجاری گفت: دولت با اتکا به خدا و پشتیبانی مردم برای فشارها، بهانه جویی ها و هیاهوهای مختلف شیاطین و بدخواهان ارزشی قائل نبوده و هیچگونه نگرانی و هراسی از آن به دل راه نداده است و همه جان خود را فدای یک نفس ملت و مردم آغاجاری می دانیم.

رییس جمهور تصریح کرد: دولت با امام، ‌شهدا و ولایت، عهد بسته که مسیر آرمان ها و اهداف بلند انقلاب را تا آخر ادامه داده و در این مسیر هیچگونه هراس و نگرانی نداشته باشد.

وی با اشاره به  اینکه ملت ایران در طول تاریخ با بزرگی و تلاش به دنبال ساختن ایران بوده است اظهار داشت: امروز ماموریت اصلی ما ساختن ایران است، کوچک و بزرگ ما باید دست به دست هم دهیم و ایران را آنطور که شایسته است بسازیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه به عنوان شخصی که همه جای دنیا را دیده است می‌توانم بگویم که ویژگی‌ها و توانمندی‌های ملت ایران بی‌نظیر است، خداوند متعال نعمت‌های فراوانی را به ملت ایران اعطا کرده است، نعمت‌هایی همچون فرهنگ، ایمان، توحید، استقلال و عزت.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه امروز ماموریت سنگینی برعهده ملت ایران است و مهمترین مسئولیت ساختن ایرانی آباد است تصریح کرد: ما باید دست به دست هم دهیم و ایران را آنگونه بسازیم که تبدیل به یک سرزمین نمونه در دنیا شود.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به ضرورت استقلال حکومت علوی گفت: در حکومت علوی همه مردم مهم و سهیم هستند و هیچ کس خودش را بالاتر از مردم نمی‌داند.

وی با بیان اینکه باید تمام ایران بدون هیچگونه تبعیض خواسته شود اظهار داشت: جمهوری اسلامی برای همین به وجود آمده است. ما باید حقوق مردم را بدهیم. برخی‌ها به من می‌گویند که چرا اینگونه صحبت می‌کنی و می‌خواهی حق مردم را بدهی؛ ما رئیس‌جمهور شدیم تا این کار را انجام دهیم، ما باید پیشرفت عادلانه را در کشور جلو ببریم. به من پیغام دادند که اگر زیاد حرف بزنی و رویت را زیاد کنی می‌زنیم پدر تو را در می‌آوریم. ما هم می‌گوییم احمدی‌نژاد و همه دولت در خدمت عدالت، انقلاب و ولایت است و ما تا آخر ایستاده‌ایم.

تکرار چندباره این ادعا در شهرهای مختلف خوزستان : پدرت را در می آوریم!

احمدی نژاد در یکی دیگر از شهرهای استان خوزستان بار دیگر ادعای قبلی خود را تکرار کرد و البته این بار سعی کرد به این افراد جواب دهد.

وی گفت: به من می‌گویند که چرا تو در آخر کار اینقدر سفر می‌کنی؟ من می‌گویم اول و آخر کار چه فرقی می‌کند. مهم این است که ما می‌توانیم مشکلی را از مردم و از کشور حل کنیم.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه به وی گفته‌اند که اگر زیاد حرف بزنی و رویت را زیاد کنی می‌زنیم پدر تو را در می‌آوریم گفت: شما که عددی نیستید. ملتی که در مقابل ابرقدرت‌های وحشی مسلح و بی‌عقل ایستاده است توی دهن شما خواهد زد. اگر گوشه‌ای از پرونده شما را بالا ببریم دیگر جایی در بین ملت نخواهید داشت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هیچ کس نمی‌تواند جلوی حرکت ملت ایران را بگیرد گفت: ملت ایران تمام حق و حقوق خود را خواهد گرفت و کسانی که در مقابل آن می‌ایستند را به زباله‌دان تاریخ خواهد انداخت.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ما تازه در اول راه قرار داریم تصریح کرد: گمان نکنید که کار تمام شده است ما باید ایران را بسازیم و به سمت رشد و پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در طول سالها جریان ثروت در نقطه‌ای متمرکز بوده است گفت: 100 سال ثروت در نقطه‌ای متمرکز شده است، به دنبال این هستیم که ثروت را بین مردم تقسیم کنیم، برخی‌ها در پایتخت و مرکز هستند که شهرهایی مانند هفتکل و آقاجاری را ندیده‌اند و برای کار ما مشکل ایجاد می‌کنند، امیدواریم آنها هم زمانی بیایند و آبادانی این شهرها را ببینند.

 وی با ذکر این نکته که برخی‌ها به وی انتقاد می‌کنند که چرا با بعضی حرفها توقع مردم را بالا می‌برید گفت: ما اصلا رئیس‌جمهور شده‌ایم که جلوی ظلم و فساد بایستیم، فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران همین است که چه در داخل و چه در خارج در مقابل ظلم بایستد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد الشتری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
509
115
زنده باد احمدی نژاد. حامی قشر فقیر جامعه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
14
166
کی گفته؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
37
285
از طلا شدن منصرف شده ایم لطف فرموده مس بنما " اگر حق مردم این است که هر روز نگران بالا رفتن قیمت یک یا چند قلم کالا باشند .هرروز فاصله ها زیادتر باشد .فریاد ندارم بلندتر شود .فساد اداری واجتماعی بیشتر شود .کسی جرات ارائه آمار رانداشته باشد .بودجه سال آخر سال با سه ماه تاخیر به مجلس ارائه شود..........ما از حق خود گذشتم
lila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
35
329
باز كه از ملت داري خرج مي كني؟ ماشاالله چه اعتماد به نفسي داري.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
29
215
البته زیاد حرف زدن اصلا کار خوبی نیست!
ناشناس
|
CANADA
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
18
149
چی میگه؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
17
131
عجب!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
12
229
خوبی این دنیا اینه که این دنیا می گذره چه برای سران قدرت چه برای پیر زن محروم بی سرپرست که با زحمت خرج بچه هاشو در می اورد
نظرات بینندگان