arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲

اجازه‌ نمی‌دهیم‌ خود و سگشان‌ را نمایش دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جانشین رئیس پلیس گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای در خیابان‌ها با سگ‌گردانی و حمل حیوان در خودرو، خودشان و سگ‌شان را به نمایش عمومی بگذارند.

احمدرضا رادان٬ با اعلام برخورد با سگ گردانی در خیابانها و حمل حیوانات در خودروها اظهار داشت: برخورد با سگ گردانی در دستور کار پلیس قراردارد و بنا بر آیین نامه پلیس راهبر حمل حیوانات در داخل خودرویی که انسان در آن حضور دارد ممنوع است. اجازه نمی‌دهیم عده ای در خیابان ها با سگ گردانی و حمل حیوان در خودرو، خودشان و سگشان را به نمایش عمومی بگذارند. البته در طرح امنیت اخلاقی با خودرویی هایی که آلودگی صوتی ایجاد کنند برخورد کرده واینگونه خودروها توقیف مي‌شوند.

به گفته رادان پلیس طرح ویژه ای را برای برخورد با خودروهایی اقدام به دور دور کردن در برخی خیابان خاص کرده و باعث ایجاد ترافیک مي‌شوند در دستور کار دارد و این خودروها علاوه بر توقیف سرنشینانش برای برخورد قضایی تحویل مقامات قضایی مي‌شود.جانشین رییس پلیس کشور با بیان اینکه برخی افراد در شهرها در خودروها و خیابان‌ها به صورت مانکن تردد می‌کنند، تاکید کرد: این افراد اینگونه در خیابان‌ها تردد می‌کنند تا ببینند خیلی راحت در شهر مي‌توانند تردد کنند، البته این افراد بدانند که پلیس با حکم قانون و بنا به خواست مردم با کسانی که هنجارشکنی کرده و اقدام به خودنمایی در شهر مي‌کنند برخورد کرده و خودروی افراد بدحجاب توقیف و پس از طی مراحل قانونی آزاد می‌شود. ما تلاش می‌کنیم تا هزینه وقوع این جرم را بالا ببریم.
نظرات بینندگان