arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

الحیات: خاتمی کاندیدا نمی شود و هاشمی در دقیقه 90 کاندیدا خواهد شد

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایران، جریان اصواگرا و اصلاح طلب همچنان در حال ارزیابی کاندیداها هستند و هنوز به هیچگونه قطعیتی بر روی شخص خاصی نرسیده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
الحیات نوشت: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایران، جریان اصواگرا و اصلاح طلب همچنان در حال ارزیابی کاندیداها هستند و هنوز به هیچگونه قطعیتی بر روی شخص خاصی نرسیده اند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، تیم احمدی نژاد فاش نساخته است که چه کسی از سوی انها کاندیدا می شود. با این وجود اطلاعات درز شده حکایت از آن دارد که اسفندیار رحیم مشایی و غلامحسین الهام کاندیدای دولت خواهند بود.

در میان اصولگرایان، شش کاندیدا وجود دارد که نماینده ی ائتلاف های مختلف هستند اما تمرکز بیشتر بر روی این سه نفر وجود دارد: علی لاریجانی رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، کامران باقر لنکرانی وزیر سابق بهداشت می شود.

براساس این گزارش، درخواست ها از علی لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافته است.

حسن رسولی فعال اصلاح طلب می گوید، اصلاح طلبان در صورت عدم کاندیداتوری هاشمی و خاتمی بیکار نخواهند نشست و به دنبال مکانیزمی مناسب برای کاندیدای واحد در انتخابات خواهد بود.

رسولی که معاون وزیر کشور در دوره خاتمی بوده است می کیود: روزانه شهروندان و گروه های مختلف از خاتمی برای کاندیداتوری دعوت می کنند.

به نوشته الحیات، از نگاه سعید حجاریان فعال اصلاح طلب، خاتمی کاندیدا نمی شود و هاشمی در دقیقه 90 کاندیدا خواهد شد. تا تمام معادلات انتخابات را برهم بزند اکثرا ارا را کسب کند.
نظرات بینندگان