arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

رئیس دفتر رهبری: انتخابات سرنوشت‌ساز است اما جای نگرانی نیست "کشتی‌بان" بیدار است

نطق رساي مقام معظم رهبري در سالن اجلاس و در جمع علماي اسلامي که اکثريت آنها اهل سنت بودند، يک دستاورد بزرگي است؛ همه مزاياي مقام معظم رهبري يک طرف و قدرت بيان ايشان نيز يک طرف.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: تا الان که خدمت رهبری بوده‌ام، از رأی ایشان خبر نداشته‌ام.

به گزارش نسیم، محمد محمدی گلپایگانی در سخنانی در اولین اجلاس شوراهای نواحی و مناطق گفت: انتخابات سرنوشت‌ساز است، اما جای نگرانی نیست، 'کشتی‌بان' بیدار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس علما و بیداری اسلامی در تهران افزود: حاضرین در اجلاس علما و بیداری اسلامی همه محو سخنان رهبر معظم انقلاب شده بودند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه " انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دائما مورد توطئه‌های دشمنان قرار گرفته است، اما این کشتی در دریای پرتلاطم به راه خود ادامه میدهد"، گفت: عنایت و هدایت خداوند همیشه به موقع وجود داشته است.

 وی در خصوص مسأله انتخابات تاکید کرد: کسی از افراد خانواده رهبر معظم انقلاب هم از اینکه ایشان به چه کسی رای می‌دهند، خبر ندارد.

باشگاه خبرنگاران هم نوشت: محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري در اولين اجلاس شوراهاي نواحي و مناطق مجالس و افتتاحيه مجتمع فرهنگي _ آموزشي محراب، اظهار داشت: با همه نارسايي و گراني‌هايي که وجود دارد، بايد توجه داشته باشيم که خروجي انقلاب براي اين ملت و ملت‌هاي ديگر جهان چه بوده است؟

وي به بيداري اسلامي در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: نطق رساي مقام معظم رهبري در سالن اجلاس و در جمع علماي اسلامي که اکثريت آنها اهل سنت بودند، يک دستاورد بزرگي است؛ همه مزاياي مقام معظم رهبري يک طرف و قدرت بيان ايشان نيز يک طرف.

وي تصريح کرد: شما مي دانيد که اگر ايشان يک باب را کم يا زياد کنند، روي آن تفسير مي‌کنند اما در اين اجلاس 5 سرفصل مهم را بيان فرمودند و براساس خبرهايي که دادند، همه حاضران در اجلاس محو سخنان ايشان شده بودند.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري به انتخابات پيش رو اشاره کرد و گفت: ما طي چند روز آينده انتخابات سرنوشت سازي را در پيش داريم و هرکدام از شما ائمه جماعات نيز مورد اعتماد اهالي آن مسجد هستيد. مقام معظم رهبري فرمودند؛ مراقب باشيد که 4 سال يا 8 سال سرنوشت اجرايي کشور را به دست چه کسي مي‌دهيد. البته جاي نگراني نيست و کشتيبان بيدار است و عنايات و هدايت خداوند هم به موقع انجام مي‌شود.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري خاطرنشان کرد: ائمه جماعات معيارها را در نظر بگيرند و مردم را هدايت کنند.
نظرات بینندگان