arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

تصاویر: قطع برق در همایش انتخاباتی روحانی در روز زن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همایش گرانیداشت روز زن که با حضور بانوان حامی حسن روحانی برگزار شد با حواشی همراه بود.

به گزارش مهر، مراسم گرامیداشت روز زن که همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) از سوی ستاد مردمی حسن روحانی برنامه ریزی شده بود در سالن اجتماعات رایزن برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور حسن روحانی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، محمدرضا نعمت زاده رئیس ستاد انتخاباتی وی، حجت الاسلام علی یونسی وزیر سابق اطلاعات و از اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی، فاطمه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی و جمعی از اعضای حزب اعتدال و توسعه و ستاد مردمی رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشتند.

اجرای این برنامه برعهده الهه رضایی از مجریان کودک سابق صدا و سیما و از کاندیداهای احتمالی شورای شهر تهران بود.

در این مراسم 127 نفر از زنان و دخترانی که حضور داشتند اسمشان فاطمه یا زهرا بود که به برخی از آنها به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

در ادامه این همایش برق سالن برگزاری و برق اضطراری قطع شد که یکی از اعضای ستاد حسن روحانی با آمدن روی سن مدعی شد که جلوی این مراسم را با قطع برق گرفته اند.

در ادامه حسن روحانی به روی سن آمد و با صدای بلند ضمن قدردانی از حضور حاضران در جشن میلاد حضرت زهرا گفت: این طور که به من خبر داده اند این قطع برق عمدی است که امیدوارم این گونه نباشد اگر این چنین است این موضوع یک اقدام کودکانه محسوب می شود.

عکس های زیر از خبرگزاری فارس حواشی این مراسم را نشان می دهد.








نظرات بینندگان