arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

فرکی: در بازی آخر برای کسب سهمیه انتحاری بازی می کنیم

فرکی: مقابل استقلال آسیایی بازی می‌کردیم، از بازی راضی هستم همه کار کردیم جز گل زدن. از هواداران به خاطر اینکه نتوانستیم شادشان کنیم عذرخواهی می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری گفت: خود من را برای گرفتن 3 امتیاز آماده کرده بودم و همه چیز برای برد مهیا بود ولی در نهایت خوب عمل نکردیم و یک اشتباه کمر تیم را خم کرد. بعد از گل استقلال خوب شدیم ولی ضربه پنالتی را هم از دست دادیم.

وی ادامه داد: مقابل استقلال آسیایی بازی می‌کردیم، از بازی راضی هستم همه کار کردیم جز گل زدن. از هواداران به خاطر اینکه نتوانستیم شادشان کنیم عذرخواهی می‌کنم.

فرکی با انتقاد از حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری گفت: ضمن احترام به همه داوران باید از آقای عسگری بپرسم که چرا باید برای این بازی محسن ترکی انتخاب شود، داوری که مدتی حضور نداشت و یک مرتبه برای بازی حساس انتخاب شد. این مسئله برای تیم و بازیکنان ما ذهنیت بوجود آورد.

وی در مورد مسائل فنی بازی گفت: استقلال از همان تک اشتباه ما بهترین سود را برای قهرمانی برد. اما با توجه به قهرمانی سپاهان هنوز برای کسب سهمیه امیدواریم و در بازی آخر برای کسب سهمیه انتحاری بازی خواهیم کرد.

نظرات بینندگان