arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

تصویر: پشت‌پرده استقبال از احمدی‌نژاد در ارومیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که واژگونی اتوبوسی که برای احمدی نژاد استقبال کننده به ارومیه برده بود، از سوی مسئولان تکذیب شده است، اما رسانه‌های استانی آذربایجان غربی، خبر می دهند که یکی از این افراد که از شهرستان بوکان به ارومیه برده شده بود تا از احمدی نژاد استقبال کند و در مراسم سخنرانی اش حاضر باشد، کشته شده و تعداد بیشتری مجروح شده اند.

به گزارش عصر ایران، واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در حوالی روستای جبل کندی در جاده ارومیه به مهاباد متاسفانه منجر به کشته شدن یکی از مسافرین و مصدومیت شدید چند تن دیگر شد.

 این اتوبوس حامل استقبال‌کنندگان رئیس جمهور بود که از بوکان عازم اورمیه شده و بعد از استماع سخنان احمدی نژاد قصد بازگشت به شهر خود را داشتند. بازندگی و لغزنده بودن جاده عامل این حادثه عنوان شده است.

این اتوبوس با 31 مسافر به محض اتمام سخنان رئیس‌جمهور به مقصد شهرستان بوکان حرکت کرده بود که در مسیر بازگشت به شدت دچار سانحه شد.

همچنین سایت کانی پرس، رسانه محلی شهرستان بوکان نیز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کرده است.

به نوشته این پایگاه خبری، در این حادثه که در یک کیلومتری پلیس راه ارومیه ـ مهاباد و نزدیکی روستای جبل کندی رخ داد «سامان آسيابان» معلم بوكاني به دليل ماندن گردنش در زير صندلي هاي اتوبوس قطع نفس شده و جان خود را از دست داد و مصدوم ديگري به نام جمال خليفه زاده در وضعيت وخيمي توسط امدادگران به بيمارستان منتقل شد که پس از طی مراحل پزشکی، حال وی رو به بهبودی است. مصدوم دیگری نیز به نام رحمان پاکدل در بیمارستان بستری شده است. 18 تن دیگر نیز که در این حادثه مجروح شده بودند، به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

کانی پرس نوشت: در پی این حادثه تلخ، وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي، مسئولين استانداري و حجت الاسلام فولادي به عنوان نماينده ويژه رئيس جمهور با حضور در بيمارستان امام رضا (ع) ضمن کسب اطلاع از روند درمان حادثه ديدگان، آمادگی خود را جهت هرگونه حمايت و مساعدت لازم از فرهنگيان مصدوم بوكاني اعلام كردند.

حضور این افراد در بیمارستان، نشان می دهد که خبر اتوبوس واژگون شده، حامل استقبال کنندگان از احمدی نژاد درست بوده است و الاّ برای یک تصادف معمولی که مسوولان راهی بیمارستان نمی شوند تا از مصدومان عیادت کنند.

در همین حال آینا نیوز با انتشار گزارش تصویری از اتوبوس هایی که مردم را از شهرهای مختلف استان به ارومیه برده بودند تا میدان انقلاب در هنگام سخنرانی احمدی نژاد پر باشد، از خیابان های برق،  والفجر، دفاع مقدس، گلدیس، محراب، باهنر، رجایی و... به عنوان خیابان هایی که مملو از این اتوبوس‌ها بودند نام برد و نوشت که مسافران آنها بعد از صرف ناهار راهی شهرهای خود شدند.










نظرات بینندگان