arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

نامه 8 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد به جنتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیش از هشت هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان تاکید کردند: از شما می‌خواهیم همچون گذشته استوار، دلیر، باتقوا، باصلابت و انقلابی از هرگونه ورود و نفوذ منحرفین از دین و خائنین به مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری جلوگیری کنید

به گزارش مهر،  متن این نامه که به امضای بیش از هشت هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد رسیده، بدین شرح است:

مقتدای آزادگان جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی):

شوراى نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه و ارگانى است که انقلاب به نظام کشور بخشیده است. ما براى این‌که به طور کلى از سلامت نظام مطمئن باشیم، مهمترین و رساترین و فعالترین و مؤثرترین مجموعه‌ى ما همین شوراى نگهبان است.

محضر مبارک حضرت آیت الله حاج شیخ احمد جنتی(زیده عزه)
دبیر محترم شورای نگهبان

سلام علیکم

همانگونه که مستحضر هستید و مطلع هستند شورای محترم نگهبان یادگار ارزشمند امام روح الله (ره) و یکی از اصلی ترین و بنیادی ترین نهادهای انقلاب اسلامی برای صیانت از "اسلامیت و جمهوریت" نظام اسلامی حاکم بر کشور است.

آنچه که مردم شریف ایران اسلامی در 22بهمن سال 1357 رقم زدند و در دفاع مقدس با خون هزاران شهید و جانباز و با خون دل هزاران هزار خانواده ایثارگر آن را تثبیت کردند، نشان میدهد اسلام عزیز و حاکمیت ولایت فقیه، خواسته آحاد ملت ایران است و در راه صیانت از آن از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد که حماسه غرورآفرین 9 دی شاهدی مستند و مستدل براین مطلب است.

اما آنچه که دلیل شد تا ما نخبگان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این نامه را به نگارش درآوریم، هجمه ها و ضربه های 30 ساله دشمنان داخلی و خارجی علیه دین،اعتقادات،آرمانها و قانون اساسی مردم است که هرچه از تاریخ انقلاب میگذرد حدت و شدت بیشتری برخود میگیرد.

برادران عزیز و بسیجی نهاد محترم شورای نگهبان؛

نامگذاری سال 1392 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و نزدیکی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، سبب شده است که تیرهای زهرآلود استکبارجهانی، نهادهای انقلابی و اعتقادی کشور همچون شورای محترم نگهبان را مورد هدف ناجوانمردانه ترین و سخیف ترین هجمه ها قرار دهد و یقینا دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم به دنبال آن خواهند بود که با فشارهای سیاسی و تبلیغاتی خلل در تصمیم گیری های شما برادران فرهیخته و بسیجی ایجاد نمایند، هرچند که مطمئن هستیم، و گذشته نیز نشان داده است که این نهاد ارزشمند در راه صیانت از دستاوردهای امت شهیدپرور حتی ذره ای کوتاهی نکرده، و نخواهد کرد که همین استقامت منجر شد تا مکتب خمینی کبیر(ره) الگویی برای انقلاب های اسلامی منطقه و حتی آزادیخواهان جهان، تا قلب اروپا گردد.

لذا ما فرزندان نایب برحق امام زمان روحی و ارواحنا له الفدا،حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از شما می خواهیم که همچون گذشته استوار،دلیر ، باتقوا ،باصلابت و انقلابی از هرگونه ورود و نفوذ منحرفین از دین و خائنین به مردم،در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری جلوگیری نمایید که این امر خطیر بر اساس وظیفه شرعی و قانونی(بند9 اصل 110 قانون اساسی) بر دوش شما نهاده شده است.

علی ایحال ما امضا کنندگان این نامه به نمایندگی از دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اعلام میداریم در راه دفاع از اسلام،انقلاب و مردم تا آخرین قطره خون ایستادگی خواهیم کرد و خواهیم گفت:هرکس که می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند...
نظرات بینندگان