arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲

به کوری چشم عادل فردوسی‌پور و دشمنان، استقلال قهرمان میشه

نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانیدر لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانیدر لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
 
* تمرین امروز آبی‌پوشان تحت تاثیر سومین قهرمانی در لیگ برتر بود.
 
* هواداران استقلال که تعدادشان به 300 نفر می‌رسید با شیرینی خود را به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی رسانده بودند و آن را بین بازیکنان، کادر فنی و هواداران پخش می‌کردند.
 
* نکته قابل توجه در تمرین امروز نصب بنرهای جالب و قابل توجه هواداران استقلال برای امیر قلعه‌نویی بود. در یکی از بنرها نوشته شده بود: «خوبان، قراضه‌چین تو» و در یکی دیگر نوشته شده: «ما استقلالیم و قهرمانی عادت ماست.»
 
در یکی دیگر از بنرهای بزرگ نوشته شده بود: «آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری.» بنر قابل توجه اما علیه عادل فردوسی‌پور علیه مجری برنامه 90 بود که روی آن نوشته شده: «به کوری چشم عادل فردوسی‌پور و دشمنان استقلال باز هم مثل همیشه اس‌اس با امیرخان قهرمان میشه، امیرخان دوستت داریم.» این بنر لحظاتی پس از نصب در تمرین جمع‌آوری شد.
 
* علاقمندان به تیم استقلال یک دسته گل به امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال اهدا و از وی بابت قهرمانی تیم‌شان در لیگ برتر تشکر کردند.
 
* هواداران استقلال به تشویق این تیم و امیر قلعه‌نویی پرداختند و شعار «بازیکن باغیرت،‌ تشکر تشکر» سر دادند.
 
* بازیکنان استقلال که مانند هواداران خوشحال بودند با یکدیگر به روبوسی پرداخته و قهرمانی لیگ برتر را به هم تبریک می‌گفتند. پورحیدری مدیر فنی آبی‌پوشان از خوشحال‌ترین افراد بود و به همه بازیکنان تبریک می‌گفت.
 
* دو کودک با پیراهن شماره 7 استقلال در تمرین استقلال حضور داشتند. فرهاد مجیدی یکی از آنها که موهای بلند فرفری داشت را به وسط زمین برد تا هنگام صحبت کردن مجید صالح با بازیکنان کنارش باشد. پژمان منتظری با دیدن این کودک خردسال به شوخی گفت، علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال باید با وی قرارداد ببندد! جالب اینکه مجیدی این کودک خردسال را هنگام دویدن دور زمین با خود به همراه داشت و دل از او نمی‌کند!
 
* یکی از هواداران استقلال یک کاپ نمادین با خود به تمرین آورده و شاخه گلی روی آن قرار داده بود. او این کاپ را به سرمربی استقلال اهدا کرد.
 
* هواداران استقلال از عادل فردوسی‌پور بابت نپرداختن به قهرمانی استقلال در برنامه 90 ناراحت و مدعی بودند که او از قهرمان نشدن پرسپولیس ناراحت است!
 
* جواد نکونام و حنیف عمران‌زاده با 40 دقیقه تاخیر در تمرین حضور پیدا کردند.
 
* سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام در حاشیه تمرین باهم عکس یادگاری گرفتند.
 
* امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی در تمرین حاضر و از روی نیمکت نظاره‌گر تلاش شاگردانش بود.
 
* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده و دکتر امین نوروزی از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.
 
* شخصی که روی ویلچر نشسته بود کنار زمین حضور داشت و با بازیکنان عکس یادگاری انداخت.
 
* هاشم بیک‌زاده به صورت اختصاصی تمرین و پس از آن زمین شماره 2 آزادی را ترک کرد.
 
* باد شدیدی به هنگام تمرین استقلال می‌وزید که تمرین آبی‌پوشان را تحت تاثیر قرار داده بود.
 
* بازیکنان پس از چند دقیقه دویدن دور زمین به 3 گروه تقسیم شدند تا تمرین آقاوسط انجام دهند و پس از این آیتم کارهای تاکتیکی را انجام دادند.
 
* مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور و خسرو حیدری از غایبان تمرین آبی‌پوشان بودند.

نظرات بینندگان