arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۹
تعداد نظرات: ۱۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
حسین شریعتمداری:

هاشمي کاندیدا نمی شود چون اطمينان دارد در صورت کاندیداتوری تایید صلاحیت می شود!/ خاتمی وطن فروش و (....) است. نظام مجازات او را به تاخير انداخته

شریعتمداری ، دعوت کنندگان از هاشمی برای کاندیداتوری را «وبلاگ نویس مامور و «فسقلی» خوانده خوانده و می نویسد: هاشمی آنها را فسقلي‌تر از آن مي‌داند که با طناب پوسيده چند وبلاگ‌نويس و يا آدم‌هاي تازه به دوران رسيده وارد چاه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسین شریعنمداری مدیرمسئول کیهان در تازه ترین فحشنامه ی خود که به سبک سابق نوشته شده، چنین تحلیل می کند که «هاشمي رفسنجاني به اين علت که اطمينان دارد در صورت نامزدي براي رياست جمهوري يازدهم، صلاحيتش تأييد خواهد شد، نامزد نمي‌شود»

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ او می افزاید: هاشمي به خوبي مي‌داند که پايگاه مردمي قابل توجهي ندارد و از سالن وزن‌کشي نامزدهاي رياست جمهوري يازدهم، «سنگين وزن» بيرون نخواهد آمد.

شریعتمداری ، دعوت کنندگان از هاشمی برای کاندیداتوری را «وبلاگ نویس مامور و «فسقلی» خوانده خوانده و می نویسد: هاشمی آنها را فسقلي‌تر از آن مي‌داند که با طناب پوسيده چند وبلاگ‌نويس و يا آدم‌هاي تازه به دوران رسيده وارد چاه شود.

مدیرمسئول کیهان در بخش دوم یادداشت خود، بار دیگر اتهامات تکراری خود را علیه خاتمی مطرح می کند و رییس جمهور سابق کشور را «وطن فروش» ، عامل «جنایت» و «خیانت»، «ستون پنجم دشمن» و ... دانسته است.

متن کامل یادداشت حسین شریعتمداری در پی می آید:

شايد اين پيش‌بيني درست از آب در نيايد و شايد هم براي اين که درست از آب در نيايد، شخصيت‌هاي مورد اشاره در آن، تغيير وضعيت بدهند. ولي در هر دو صورت، مباني و دلايلي که اين پيش‌بيني را پيش کشيده و داشته‌هايي که به اين برداشت انجاميده از ضريب صحت بالايي برخوردار است... اين پيش‌بيني را در سه محور دنبال مي‌کنيم. بخوانيد؛

1- آقاي هاشمي رفسنجاني به اين علت که اطمينان دارد در صورت نامزدي براي رياست جمهوري يازدهم، صلاحيتش تأييد خواهد شد، نامزد نمي‌شود! چرا؟! براي آن که بعد از ثبت‌نام به عنوان کانديداي رياست جمهوري يازدهم، نوبت به انتخابات مي‌رسد و آقاي هاشمي نيز مانند ساير نامزدها بايد نامزدي خود را در ميدان انتخاب مردم قرار بدهد و اين همان ميداني است که جناب آقاي رفسنجاني از ورود به آن بيم دارد، زيرا برخلاف آنچه گروه‌هاي مأموريت يافته در ملاقات‌هاي پي‌درپي با ايشان ادعا مي‌کنند.

آقاي هاشمي به خوبي مي‌داند که پايگاه مردمي قابل توجهي ندارد و از سالن وزن‌کشي نامزدهاي رياست جمهوري يازدهم، «سنگين وزن» بيرون نخواهد آمد.

در اين حالت، از يکسو پوچ بودن ادعاهاي لاف‌گونه اصلاح‌طلبان و گزافه‌سرايي‌هاي اصحاب فتنه درباره پايگاه مردمي گسترده! آقاي هاشمي برملا خواهد شد که ضربه سنگين ديگري براي آنهاست و از سوي ديگر- با عرض پوزش- فرصت «بازي با مشت بسته»! را از جناب رفسنجاني سلب خواهد کرد. آقاي هاشمي علي‌رغم آن که وانمود مي‌کند براي درخواست‌هاي مکرر گروه‌ها- مأموريت يافته- ارزش و احترام قائل است، آنها را فسقلي‌تر از آن مي‌داند که با طناب پوسيده چند وبلاگ‌نويس و يا آدم‌هاي تازه به دوران رسيده وارد چاه شود.

توضيح آن که براساس شواهد و نشانه‌هاي موجود، آيت‌الله هاشمي ترجيح مي‌دهد ادعاي برخورداري از پايگاه مردمي گسترده را در هاله‌اي از ابهام براي خود حفظ کند و اين ادعا را براي ارزيابي صحت و سقم آن در هيچ ميداني به آزمون نگذارد، چرا که «ادعا» مادام که ميزان صحت و سقم آن برملا نشده باشد، مي‌تواند در عرصه سياست، نقش «شمشير داموکلس» را بازي کند و از آن براي تهديد و «امتيازگيري» استفاده شود.

شرط و شروطي که اين روزها آيت‌الله هاشمي مطرح مي‌کند قبل از آن که براي نامزد شدن باشد، توجيهي توضيح‌نما ! براي نامزد نشدن است! به عنوان مثال اخيراً اعلام کرده‌اند در صورتي کانديداي رياست جمهوري يازدهم خواهند شد که رهبر معظم انقلاب با نامزدي ايشان موافقت فرمايند! اين در حالي است که آقاي رفسنجاني سال‌هاست که از نزديک با نظرات و ديدگاه‌هاي حضرت آقا آشنا هستند و بارها- از جمله در ديدار اخير و جداگانه برخي از نامزدها با ايشان- فرموده‌اند « نه مي‌گويم بياييد، نه مي‌گويم نياييد و نه تکليف مي‌کنم» و يا چند هفته قبل طي سخناني با صراحت اعلام کردند حتي نزديکترين افراد به ايشان نيز نمي‌دانند که رهبري به کدام نامزد رأي مي‌دهد.

2- آقاي خاتمي-برعکس آقاي هاشمي- از آنجا که اطمينان دارد در صورت نامزد شدن قطعاً رد صلاحيت خواهد شد، کانديدا نمي‌شود.

چرا که ايشان در جريان فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88 آشکارا نقش ستون پنجم دشمن را بازي کرده و دست به وطن‌فروشي زده است و مي‌داند که اينگونه خيانت‌ها و جنايات در هر نظام حکومتي چه مجازات سنگيني در پي دارد.

به بيان ديگر آقاي خاتمي در قمار فتنه 88 تمامي سرمايه‌اي را که نظام اسلامي با گشاده‌دستي به وي داده بود، باخته است. خاتمي دو دوره رياست جمهوري با راي بالا را که مي‌توانست سابقه‌اي قابل احترام در کارنامه سياسي او باشد، به پاي جرج سوروس صهيونيست و سرويس‌هاي اطلاعاتي مثلث آمريکا و اسرائيل و انگليس ريخته و باخته است. همه تلاش و آرزوي خاتمي آن است از فرصتي که نظام اسلامي با سخاوتمندي و بنا به مصالحي به وي داده و مجازات او را به تاخير انداخته است، براي بازگشت به نظام استفاده کند.

او در حالي که شرکت در انتخابات مجلس نهم را به صراحت- به اصطلاح- تحريم کرده بود، با برنامه‌‌ريزي قبلي در روستاي وادان دماوند به پاي صندوق راي رفت و با انتشار خبر راي دادن خود تلاش کرد به زبان حال- و نه قال- اعلام کند که از ادعاي ديکته شده تقلب در انتخابات پشيمان است و راهي- هرچند کوره‌راه- براي بازگشت به نظام را جستجو مي‌کند! به اظهارات و مواضع خاتمي و ساير سران و اصحاب فتنه 88 توجه کنيد. به شدت از يادآوري جنايت بزرگي که در آن فتنه آمريکايي- اسرائيلي مرتکب شده‌اند وحشت دارند.

خاتمي حاضر نيست با نامزد شدن در انتخابات پيش روي و دريافت مهر رد صلاحيت از يک نهاد قانوني جمهوري اسلامي ايران، براي هميشه آرزوي بازگشت به نظام را بر باد رفته بداند. براي خاتمي با سابقه‌اي که از وطن‌فروشي و ايفاي نقش ستون پنجم دشمن در کارنامه سياسي وي ثبت و ضبط شده است، رد صلاحيت از سوي نظام به منزله دريافت «مهر باطل شد»! است.

توضيح آن که نامزدهاي ديگر به دلايلي نظير عدم احراز شرط «رجل‌‌سياسي» و ساير شروط مندرج در قانون اساسي رد صلاحيت مي‌شوند و اين رد صلاحيت نه فقط به مفهوم و معناي عدم پذيرش آنها در نظام نيست، بلکه برخي از آنها مي‌توانند در پست‌هاي حساسي نظير وزارت، نمايندگي مجلس و... نيز خدمت کنند اما، رد صلاحيت خاتمي با توجه به سابقه خيانت وي غير از «مهر باطل‌‌شد» و پرتاب به بيرون حلقه نظام، معنا و مفهوم ديگري ندارد و اين دقيقا همان کابوسي است که آقاي خاتمي با آن دست به گريبان است و او را به شدت از نامزدي پرهيز مي‌دهد.

اين نکته نيز گفتني است که بازي آمدن و نيامدن خاتمي و ساير اصحاب فتنه فقط در حد و اندازه شگرد «حرکت از پله دوم» قابل ارزيابي است، آنها با ورود به اين بازي در پي آنند که گذشته خيانت‌آلود خود را در اذهان مردم به فراموشي بسپارند و اين توهم را پديد آورند که گويي مسئله اصلي، حضور يا عدم حضور آنها در انتخابات است و انگار نه انگار که اين ماجرا پله اولي نيز دارد و آن خيانت فراموش‌نشدني آنان است.

3- نامزد يا نامزدهاي مورد نظر دولت- حلقه انحرافي- برخلاف ادعاهاي دهن‌پرکن و مبالغ نجومي و کلاني که از کيسه بيت‌المال براي مطرح کردن خود هزينه مي‌کنند، ترديدي ندارند که به آخر خط رسيده‌اند و چند ماه ديگر بايد از قطاري که بي‌بليت سوار آن شده‌اند پياده شوند.

افراد اين حلقه را مي‌توان بي‌هويت‌ترين گروه سياسي تلقي کرد، زيرا هيچ‌کدام آنها در قد و قواره‌اي نيستند که بدون دست‌اندازي به بيت‌المال و بهره‌گيري از کانون‌ قدرتي که به آن چسبيده‌اند، فرصت ادامه حيات سياسي داشته باشند و غير از آقاي احمدي‌نژاد- که نمي‌دانيم يا دقيقا نمي‌دانيم چرا- بعيد است هيچ رئيس جمهور و يا صاحب‌منصب ديگري حاضر باشد مانند آقاي احمدي‌نژاد سرنوشت سياسي و حيات اجتماعي خود را در پيوند با اينگونه افراد، دود کرده و به هوا بفرستد! به همين علت است که اين روزها شاهد تلاش حلقه انحرافي براي پيوستن آشکار به جريان فتنه هستيم. پيوندي که از مدت‌ها قبل قابل درک بود ولي امروزه به دليل شرايط ناشي از پايان عمر حلقه ياد‌شده، از پرده بيرون افتاده است.

روز شنبه 14 ارديبهشت‌ماه جاري، روزنامه دولتي خورشيد که تحت مديريت حلقه انحرافي اداره مي‌شود در يادداشتي به قلم مدير مسئول اين روزنامه نوشت؛

«چه بسا در صورت پافشاري اصولگرايان در تداوم اتهامات عليه حاميان احمدي‌نژاد، اين گروه که مي‌توان آنها را اصولگرايان اصلاح‌طلب دانست به طور کلي از طيف اصولگرايان دل کنده و در يک پيمان نانوشته به سيد محمد خاتمي نزديک شوند. اين فرضيه با مروري بر نقطه نظرات اصلاح‌طلبانه اسفنديار رحيم‌مشايي قوت گرفته است»!... و بعدازظهر يکشنبه همين هفته آقاي بهمن شريف‌زاده- ملبس به لباس روحانيت- که به نمايندگي از دولت در يک مناظره با حضور نمايندگان اصلاح‌طلبان، قاليباف و پورمحمدي در دانشگاه تهران شرکت کرده بود، خطاب به نماينده جبهه اصلاحات گفت؛ «من از اصلاح‌طلبان تعجب مي‌کنم که به شيوه و عملکرد احمدي‌نژاد دقت نکرده‌اند» و توضيح داد که «احمدي‌نژاد براي آنچه که شما مطالبه مي‌کرديد و مي‌خواهيد جهاد کرده است و مقابل تفکر غلط اصولگرايي(!) ايستاده است. مشايي هم به اين خاطر تکفير مي‌شود اما، باز هم شما به دنبال هاشمي هستيد»!

ملاحظه مي‌فرماييد که دولت- حلقه انحرافي- بعد از آنهمه ادعا، امروزه به وضوح احساس مي‌کند که به پايان عمر سياسي خود رسيده است و با اصرار بر «غلط بودن تفکر اصولگرايي» به دريوزگي نزد اصحاب فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88 رفته است. عبرت‌انگيز نيست؟!

4- با توجه به سه نکته ياد شده درباره موقعيت و جايگاه سه جريان مورد اشاره، به آساني مي‌توان ديد که هيچيک از آنها در مقايسه با- به قول حضرت‌‌امام(ره)- اقيانوس خروشان ملت در حد و اندازه‌اي نيستند که آرزوهاي تاکنون بر باد رفته دشمنان بيروني اسلام و انقلاب را برآورده کنند و به قول حضرت آقا در بيانات اخيرشان در ديدار دست‌اندرکاران انتخابات با ايشان؛ دشمن راه به جايي نمي‌برد و انتخابات پيش روي پرشورتر از هميشه برگزار خواهد شد.

نگاهي به تبليغات پرحجم دشمنان بيروني و دنباله‌هاي داخلي آنها در آستانه انتخابات مجلس نهم، 22 بهمن پارسال و... بيندازيد. حالا نتيجه را با آنچه آنان در شيپورهاي فريب دميده و بر طبل‌هاي توخالي مي‌کوبيدند مقايسه کنيد. تفاوت از زمين تا آسمان است. نيست؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۱۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
158
1636
یه آبی به صورتت بزن شاید از خواب بیدار بشی آقای سربریر
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2915
382
تحلیل جالب و قشنگی بود. البته به نظر من حرفایی که در مورد خاتمی زد کاملا درست و واقعیتیه. واقعیتی که قابل اغماض و چشم پوشی نیست. خاتمی در فتنه 88 یقینا دست داشت و یکی از صحنه گردانان اصلی بود. همه مردم هم میدانند که خاتمی در اون فتنه با دشمنان ایران بود و قصد خیانت داشت اما نتونستن کاری از پیش ببرن. شاید طرفدارانی داشته باشه اما یقینا خاتمی وارد صحنه نمیشه چون خودش میدونه که دیگه لیاقت ریاست جمهوری ایران رو نداره چون در فتنه 88 خودشو نشون داد و کاملا واضح بود که چه اندیشه هایی در سر دارن اما خدا نخاست که اینا اندیشه هاشون عملی بشه! به هر حال خاتمی از اونجایی که میدونه قطعا و بدون تردید رد صلاحیت میشه (و هیچ شک وشبه ای در اون نیست و هر آدم منصفی که از وقایع 88 مطلع بوده براین امر صحه میذاره) وارد صحنه نمیشه. اگه باور ندارین چند روزی صبر کنید تا ببینید که این پیش بینی محقق میشه یا نه!! در مورد هاشمی هم به نظر میرسه که بعد از سال 88 که پته هاشمی و اطرافیانش روی آب ریخته شد و مردم کاملا شناختنش فکر نمیکنم که طرفداران چندانی داشته باشه و گمان میکنم به سرنوشت انتخابات مجلس ششم دچار میشه و از اونجایی که هاشمی بسیار آدم سیّاسیه و میدونه که مردم اقبال چندانی بهش ندارن هیچوقت ریسک نمیکنه و اندک آبروی که براش مونده رو به باد نمیده!! باور ندارین مدتی صبر کنین. انتخاب عزیز لطفا به نمایش بذار تا بینم این گفته چقدر درست از آب در میاد! سپاس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
31
1072
از کوزه همان برون تراود که در اوست
ياور از مراغه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
81
1425
وطن فروش كيست؟ آنهايي نيستند مثل آقاي شريعتمداري كه كشور به جنگ و براندازي ميكشانند؟ خاتمي چرا؟ ملت قضاوت كند
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
14
1112
پشنهادميكنم خودتون نامزدبشين تاببينيم چقدرهوادارداريد
مرتضی ازقم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
25
908
به نظر بنده صلاحیت هر کس را مردم و قلب های آنان تعیین می کند. آقای شریعتمداری شما چقدر محبوب قلب ها هستی؟ با این حرف ها نمی توانی آقای خاتمی را خراب کنی چرا که خداوند کسی را که بخواهد، عزت می بخشدو کسی را که بخواهد، خوار می کند، اگر چه همه دنیا مخالفت کنند. حالا ببین که کدام یک از شما در نزد مردم عزیز است.
آقای شریعتمداری برو تحقیق کن و ببین که چند نفر با این کارها عاقبت به خیر شده اند. آیا شما هیزم کش آتشی نشده ای که در آخر دامن خشک وتر را باهم می سوزاند؟
سید امیرحسین موسویان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1581
101
خداوکیلی دمش گرم،پته همه رو میریزه رو آب.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
52
365
أقاي شريعتمدار بهتر نيست أكر اين طوره هاشمي بيايد تا سيه روي شؤد هر كه در او غش بأشد و براي يكبار هم تحليل ان جناب درست از اب درايد
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
30
679
زنده باد هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
12
670
واقعا ؟!
شما آقای ش از کی وکیل وصی مردم شدین؟
با چه دلایلی خانتمی رو جاسوس و وطن فروش معرفی می کنین؟

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند.
درود بر خاتمی درود بر سلام بر هاشمی .زنده باد ایرانی
بشارت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
20
1066
وطن فروش تويي نه خاتمي
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
19
601
علم افلاطون حریف جهل مادرزاد نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
6
470
خدا بزنه پس کله برادر حسین. اونوقت چقدر دلم براش میسوزه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
16
781
وطن فروش واقعي آقاي شريعتمداريه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
73
2282
در جواب ایشان کافیست بگوییم شما حامی آقای احمدی نژاد بودید!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
شما ظاهرا متوجه نیستی که وقتی از یک نفر حمایت می کنی از آینده اش که خبر نداری...
اگه بعدا رفتار و منش اون فرد عوض شد چه تقصیری گردن کسیه که قبلا ازش حمایت کرده؟
ضمنا این یک حسن است که انسان کورکورانه و با تعصب از کسی که قبلا حمایتش کرده و اکنون رفتارش عوض شده باز هم حمایت کنه و بدیهاشو نادیده بگیره.
درست اینه که ما یک خط، اصول و ... داریم و افراد نسبت به اون سنجیده میشن. در صورت انحراف از اون اصول دیگه نباید ازشون حمایت کرد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
من هم در جواب شما بگویم طلحه و زبیر هم زمانی از اصحاب پیامبر بودند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
این آقا اول بیاد از مردم ایران بابت حمایت از احمدی نژاد عذرخواهی کند ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
31
2219
شما که معلوم الحال هستی آقای شریعتمداری
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
نه بابا! از کجا فهمیدی؟!!!
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
چرا ایشان فکر میکند از همه بیشتر و بهتر مسائل را میداند و خود را علامه دهر میداند ..حمایت شما از احمدی نژاد و اینکه ایشان خود را به حلقه منحرفین چسپانده است ..یک توجیه اشتباهی است که کرده اید ...از تهمت هاوی که همینطوری وارد میکنید بترسید ..گناه کبیره است...مگر خاتمی با موسوی و کروبی فرق دارد بایستی ایشان را هم محصور میکردید اگر اینهمه خیانت کرده است به قول شما ....از گجا میدانید خاتمی اگر تائید شود رای بسیار بالائی نیاورد ..کاش شما کاندید میشدی و تائید میشدید و انوقت می فهمیدیم چند درصد همین مردم مسلمان ایران به شما رای میدهند.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
14
960
در وضعیت فعلی نا بسامانی اقتصادی باعث تمامی فاجعها بیکاری و عوارض فاجعه بارش شدهایم چه چیزی می توان برای اقای شریتمداری نوشت فقط باید گفت خوشبحال ایشان که از چیزی خبر ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
ایشان خبر داره.
برای همین هم است که تو این چند ساله مقالات انتقادی زیادی از دولت نوشته.
ضمنا دلیل نمیشه رفتارهای خاتمی و ... در فتنه 88 و قبلش از یاد برد................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
11
608
عقل مستقل دور از احساس بی منطق می تواند به درستی نظر دهد ولاغیر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
این شد جواب دادن؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
15
872
ایشون انگار به تنهایی همه اعضای شورای نگهبان هستند و یا کاملا ایشون هستند که به شورای نگهبان دستور میدن کیو تایید کن کیو نکن ؟ عجب شورایی شده واقعا؟ یعنی شوراد زیر نظر ایشون هدایت میشه ؟ جل الخالق
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
خاتمی اگه بیاد باید رد صلاحیت بشه چون در قضایای 88 ظاهرا بی تقصیر نبوده.
***
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
نظراتی که ایشون داده اند را از هر بچه دبستانی هم بپرسید می داند اینها بدیهی است شما چشمانتان را به روی حقایق بسته اید مردم خون دل می خورند اما پای خون شهدایشان می ایستند حتی با تحمل سختی ها
امیرج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
65
879
انسان در پیری تمام توانش در فک و حرف زدن خلاصه می شود. این بنده خدا هم از توان پیری این طور استفاده می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
شما از توانتون چطور استفاده می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
سعیدرایگانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
اشتباه نکنید!! اتفاقا شریعتمداری با نوشتن این نوع یاداشتها و با این ادبیات ، قصد تشویش اذهان و ملتهب کردن جو به نفع خودشان را دارد ، و به این طریق مقدمات تخریب و اجرای سناریوی فتنه از نوع تخیلی را دارد ، مراقب باشیم ، 
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
24
726
حرفهای شريعتمداری ناشی از ترس حضور مردم است.ملت حتما پاسخ کوبنده خواهد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
مردم پاسخ کوبنده میدن و به هاشمی و خاتمی این دو یار دیرین رای نمی دن ( البته خاتمی که رد میشه؟؟؟؟؟؟؟)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
11
602
پارانوید!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
اونوقت یعنی چی؟!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
35
799
متاسفم برای خاتمی که با نیومدنش به امثال این آدم میدان داده !
پاسخ ها
بهلول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
بهترین نظرو دادی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
الحمدالله خود خاتمی هم فهمید که بیاد فقط آبروی خودش رفته چون نظام رد صلاحیتش می کنه.
پرونده اش سیاه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
16
1207
بابا چرا انقدر میترسید؟ اقای شریعتمداری مردم ایران به نظرات شما اهمیت نمیدن خواهشا" نظر ندید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
همچنین به نظر شما دوست عزیز!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
مگر مردم ایران فقط شما هستید؟؟؟ کاری به گوینده ندارم ولی حقیقت را گفته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
نمی دونم اگه آقای خاتمی نبود اصلا این بابا حرف دیگه ای برای گفتن داشت.
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
95
1584
خداوند از سرتقصیراتت نگذره اقای شریعتمداری!!! جواب این همه تهمت و فحاشی به این سید رو چطوری می خوای بدی !!! واقعا از سر نوشت دروغ گویان تاریخ عبرت نمی گیری
خالقي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
55
1582
شريعتمداري نانش در توهين افترا دروغ ووووووو مي باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
جواب داری بده.....
سوختی ها معلومه
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
55
529
پیشنهاد میکنم پرررررفسور شریعتمداری یه باجه روزنامه فروشی بزنه شاید تیراژ روزنامه ی سراسر دروغش بالا بره. همون معدود تیراژشم فقط میتونه تو پادگانا و ادارات بزور قالب کنه......
بخدا کیهان ارزششا نداره باهاش شیشه پاک کرد
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
4
332
شریعت مداری تو روزنامه نویسی یا رمال؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
4
342
ترسیدی شریعتمداری!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
6
294
با سلام نمی خواهم جواب بی ادبی را با بی ادبی بدهم ولی اگر این جمله را نگویم دلم آرام نمی گیرد که برخی همچون اقای شریعتمداری که خیال می کند کارشناس مسائل سیاسی است مسئول وضع فعلی جامعه هستند با تحلیل های پشمکی کشکی خود افکار عمومی جامعه را منحرف کرده و برخی مومنین که به خاطر سابقه اش به او اعتماد دارند هم گول می خورند در حالی که این آقای به ظاهر مخبر و زرنگ اگر پیش بینی می کرد وضع جامعه به این صورت در می آید هیچ گاه از احمدی نژاد دفاع نمی کرد در این جا دو احتمال دارد یا اقای شریعتمداری واقعا از اوضاع بی خبر است و یا اینکه خود نیز یک پازل از پازل گروهی انحرافی در دولت است که نقش او کمرنگ کردن انحرافیات دولتی ها و کشاندن افکار عمومی به سوی دیگر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
6
227
جواب ابلهان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داريوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
5
413
جناب حراف مفت زن از خدا بترس اون روزي كه گريبانت را بگيرد از در جهنم آويزانت بكند كاسه از آش داغتر تو اصلا لياقت نداري سيد خدا جوابت رابدهد هرچي تو بگي وبنويسي سيد ما عزيزتر ميشه
جیگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
300
خدایی عجب مملکتی داریم عدالت توش موج میزنه این یارو هرچی از دهن ..... بیرون میاد میگه هچکی هم نیست بگه خرت به چند من انوقت تایکی میاد حق ابن مردمم دفاع کنه هزار نفر مدعی العموم پیدا میشه که بجرم تشوش اذهان و تبلیغ علیه نظام و ... بلایی سرش میارن که اون سرش ناپیدا
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
381
خداوند در قران کریم دزدان قاتلان کفار و حتی مشرکان را لعنت نکرده ولی دروغگویان را صریحا لعنت کرده است و این سنگینی گناه دروغ را نشان می دهد آقای شریعتمداری از خدا بترسید اگر هنوز به خدا اعتقاد دارید.........
هومن
|
FRANCE
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
5
400
مثل اینکه ایشون گندی که با اوردن احمدی نژاد زدن رو میخوان بندازن گردن اصلاح طلبها.واقعا که رو داری والا
ف م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
361
اين حرفهاي شريعت مداري شيطنت مداري ميباشد
ایشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
205
اولش نوشته در سه محور دنبال میکنیم ، دیده دستش که داره میره ، آخر مقاله یهو شده چهار محور!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
316
آب که سر بالا میره قورباغه ابواعطا میخونه
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
254
وقتی می دانید رای نمی آورد پس چرا می ترسید؟ شما هم باید آقای هاشمی را تشویق کنید که بیاید وبرای همیشه پرونده اش بسته شود ولی این ترس امثال شما نشان از پایگاه خوب مردمی ایشان دارد
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
242
خوب آقای شریعتمداری خیال همه را راحت کند و رئیس جمهور را تعیین نماید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
275
فحاشي درامد خوبي دارد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
110
احساسات بر شما غلبه کرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
301
به به چه پیش بینی هایی.....آقای شریتمداری میتوانید قیمت دلار،سکه،خودرو و.....را هم در روزهای آینده پیش بینی نمایید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
318
تو ای مردک دین فروش، عزت فروش و سلاخ اخلاق و ادب هستی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
249
  اون (....) خودتی بعلاوه  خیلی چندتا نقطه دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
251
دز این فکرم که این آقای شریعتمدار ی مدعی مسلمان با این همه تهمتی که به افراد بی گناه زده در آن دنیا در پیش خدا چه جوابی دارد.خدا از سر تقصیراتش نگذرد
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
231
با همین فحاشی ها و تهمت زدن ها و هوچی گری ها هشت سال نان در خون دل مردم زدید
حیا کنید و دست از سر دل مردم بردارید شاید گذر زمان باعث شود مردم شما را فراموش کنند
غضنفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
196
من بعضی مواقع با خودم فکر میکنم این حسین شریعتمداری چه جوری میخواد از پل صراط رد شه؟
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
179
خاتمی سریعا شکایت کند از این انسان بی منطق
شریعتمداری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
84
شما را سوگند می دهم گذشته مرا به رخم نکشید................
masoud
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
89
حیف وقت نیست که متن این اقارو بخونم!!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
4
179
شری عتمدار معجزه هزاره سومت هفته پیش گفت"به شما چه مربوط که جای شورای نگهبان تصمیم می گیرید"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
70
103
حرفای این آدم منو عصبی میکنه
سبحان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
290
واقعا باطن لجنی دارد از کوزه همان تراود که در اوست . افراد اینچنینی ابروی اسلام را می برند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
367
خداوند انشائالله نابود کند کذابین بد دهن را که این بدعتهای زشت را که همان دروغ وافترا وتهمت هست را تو مملکت نهادینه کردند
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
91
روزنامه پراودا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
204
اصلا اين يار و در حد إظهار نظر نيست
ایلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
328
تا وقتی امثال این آدم تو ایران هستن ، این کشور رنگ خوشی نخواهد دید! چرا شریعتمداری خودش تو انتخابات شرکت نمیکنه که مردم بهش بگن چقدر منفوره
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
213
هر چی میخوای بگو . در شأن خاتمی نیست که جواب ... ها رو بده . او سید نجیب ماست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
251
كسي كه بويي از اخلاق نبرده گناه كار ترين آدم است!!!
عاشق ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
501
8
احسن به این درک و شعور بالای سیاسی
به واقع آقای شریعتمداری سید اهل قلم در این وانفسای غرب زدگی سیاسیون هستند
ناشناس تحليلگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
384
18
آقاي شريعتمداري شما را با اطلاع و تحليلگر مي دانم ولي براي رضاي خدا و کمک به مقام عظماي ولايت از اظهار نظرهاي اين سخني پرهيز کنيد که نفع همه در گسترش دوستي و برادري است نه کينه و عداوت.من هم از جريان دوم خرداد خسارت کلان ديده ام ولي منطق و عدالت را فراموش نکرده ام. زنده باد ولايت ، امام و همه دلسوزان نظام و انقلاب.
عاشق ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
480
20
احسن به این درک و شعور بالای سیاسی
به واقع آقای شریعتمداری سید اهل قلم در این وانفسای غرب زدگی سیاسیون هستند
محمد
|
CHINA
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
173
حاج حسین کاش ذره ایی به یوم الحساب هم فکر میکردید
کجا به این شتابان!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
171
بله اقای شریعت مداری چطوره شما کاندیدا شوید!!!!!خوبه نه؟؟؟؟؟؟
از نان خوران اقای احمدی نژاد توقعی جز این حرفا نیست من متاسفم واسه این سایتا و خبرنگارا که به انسان دهن کجی مثل شما بها میدن
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
82
جناب دوست دارم برای انکه محبوبیت شما هم ثابت شود یکبار هم که شده شما هم در یک انتخابات شرکت کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
121
آخه معلوم الحال ......................................
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
306
یکی از نشانه های پاکی خاتمی اینه که دشمنش شریعتمداریه
ایراتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
112
اگر در صندوق خانه های چاسوسی بعضی کشور ها باز شود و اگر در چند دهه آینده پرونده های موچود دراینتلیجت سرویس ها- ک گ ب ها- CIA ها و سرویس های اطلاعاتی اسرائیل و... را بگردید اسامی افادی همچون ... ها را ملاحظه خواهید کرد و آن زمان نزدیک خواهد بود.
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
41
279
شعبان بی مخ قلم بدست ............!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
102
خیلی دوست دارم اون دنیا وضعیت این و امثال این رو ببینم...
شایدم تو همین دنیا...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
610
4
خوشم میاد اسم حسین شریعتمداری که میاد مو به تن اصلاح طلبا سیخ میشه ایول ایول
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
79
این حرفها نشانه ترس از امدن است خائن کسی است که ایران را قبول ندارد و با اعمال و گفتار شنیع خود باعث انزجار مردم شده است این اقا با این موضع گیری باعث بدبین شدن مردم نسبت به نظام و انقلاب شده است شاید عمدا این روند را دارد باید بررسی کرد نیت ان چیست یک بار ایشان یک حرف امیدوار کننده و خوشایند نگفته و این خلاف دین داری است در حالی که خود را مسلمان میداید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
176
اقای شریعتمداری لطفا زیاد حرف نزن یه ذره فکر کن دوره تو هم به پایان میرسد بلاخره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
112
واقعا آقای شریعتمداری فکر میکنه مغز متفکره؟؟
راستی غیر از بنیاد سورس چیزی دیگه بلده؟
واقعا مردم رو چی فرض میکنی که خودت رو نماینده مردم میدونی و دوس داری به همه خط و ....بدی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
80
اگرچه دولت 8 و 9 باعث مصائب و گرفتاری های زیاد برای مملکت و مردم شد, ولی همین که این آقا اینچنین ضایع شده اند و به شدت جلز و ولز می کنند و مرتبا وجیزه های صد تا یک غاز صادر می نمایند, خودش برکتی بود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
173
اعضای شورای نگهبان هم مثل ایشون فکر میکنند
آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
103
باور دارم امثال شریعتمداری عاقبت خوبی نخواهند داشت این قانون خداوند است....... شک نکنید.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
109
ایشان به اقای خاتمی تهمت وافترا نبسته بلکه به اکثریت ملت توهین کرده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
96
حضرت علی می فرماید کمتر سخن بگوید بیشتر فکر کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
161
امیدواریم یکروز رسوا خار و خفیف شوید
بسیجی سابق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
165
پیغمبر بزرگ اسلام حضرت ختمی مرتبت یعنی جد بزرگوار سید محمد خاتمی همین مسیر را در دوران رسالتش طی کرد . آنگاه که از بالای بام بر سرش خاکستر می ریختند و تا آنموقع که او را لعن و توهین می کردند . هر چه کردند جز محبوبیتش نزد خدا چیزی عایدشان نشد و سید محمد ما هم مشمول لطف خداست که اینچنین مورد لعن و نفرین امثال برادر حسین قرار میگیرد . و خدایش فرمود و و تعز من تشا و تذل من یشا
حانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
78
کاش یاد بگیریم که هم در حمایت و هم در مخالفت اشخاص و احزاب اعتدال را رعایت کنیم. انصاف را رعایت کنیم از توهین افترا و آبروبردن جدا خودداری کنیم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
114
سال 84 هم یه سری مثه همین آغای شریعتمداری به مسئولین قبلی تهمتهای ناروا زدن،آخه تو چه کاره اجرایی تا حالا بودی که این همه ادعا داری؟
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
106
احمدی نژاد رو بیچاره کردی حالا میخوای لنکرانی رو بیچاره کنی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
131
آقای نفرت انگیز خواهشن حرف نزن نوکرتم حرف نزن بخدا کسی نمیگه حرف نزدی. تو که این دنیا تو فروختی حداقل به فکر آخرتت باش کم به امیر کبیر زمان تهمت ببند
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
1
134
تحلیلهای شریعتمداری واقعا خیلی ابکی شده او بخوبی می داند که در صورت حضور اقایان هاشمی یا خاتمی بیشترین شانس را برای پیروزی انها دارند و نمیدانم برای چه کتمان میکند ظاهرا مثل کبک سر در برف دارد تا واقعیات واضح جامعه را نبیند!
علی چاروسائی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
214
منفور..
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
133
خیلی متاسفیم برات برادرحسین
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
1
172
چرا هرچه ما می نویسیم شما منعکس نمی کنید.ازسر نوشت دروغ گویان تاریخ عبرت بگیرید.جناب شریعتمداری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
3
344
آخه تو آقای شریعت نداری کی هستی که در مورد همه اظهار نظر می کنید؟ تو ایم مملکت کسی نیست بزنه تو دهن تو؟
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
7
212
آخه کی اینو آدمی زاد حساب میکنه ، نون به نرخ روز خور ...!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
155
جناب شریعتمداری این سه گروهی که اشاره فرمودید بنا به تحلیل شماپایگاهی بین مردم ندارند دیگه شمانگران چه هستید
جانباز و رزمنده دفاع مقدس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
396
تو شریعت نداری !!!!مهر باطل مدتهاست بر پیشانی تو و امثالهم خورده و خودتان را به خواب زده اید ای از خدا و معاد بی خبر و بی اعتقاد به آن دست پخت تو و همفکران اصولگرایتان را همه دنیا نظاره کردند چرا سعی در پاک کردن مسله داریدو کشور ایران را تا مرز نابودی برده اید . درود برخاتمی و مردانگی این سید بزرگوار.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
3
259
تو یکی از مصادیق خسر الدنیا و الاخره هستی.
يك مسلمان ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
258
سياست پدرومادر نداره يعني اين. يكي نيست بگه تو كه ادعاي مسلمونيت ميشه چرا در وجودت اثري از اخلاق اسلامي نيست. خدايي سيد محمد خاتمي ولايتمدار تربود و هست يا همين احمدي كه شما آوردينش سركار؟!
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
1
271
اقای شریعتمداری : شخصیت شما سالها در سپاه بودید شکل پیدا کرد (نوشتن چزوات تحلیل سیاسی دفتر نمایندگی) کلام امام (ره)باید حضرتعالی بهتر از بقیه بجه های سپاه حضور ذهن داشته باشید وبه ان عمل کرده باشی جون اعادی ولایتی بودن شما که گوش زمان را کرل کرده باید درتمامی دوران(امام ورهبری)باشد حضرت امام فرمودندچنگ ازاهم واچبات است شما بعنوان یک پاسدار دران زمان بفرمائید مدت حضور تان درچبهه جقدر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
1
147
توهم چون همیشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
4
470
حتما مردم هم نشستند ببینند شما میگی به کی رای بدن
مردم بهتر از شما می فهمن اینقدر خودتو خسته نکن
نظرات بینندگان