arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

تلاش مضحک مسعود رجوی برای سنگ اندازی در مسیر کاندیداتوری آیت الله هاشمی!

طبعاً رجوی علاقمند است، امروز برخی گروهها اعلام کنند «درخواست رجوی برای کاندیداتوری هاشمی، نشاندهنده ی اشتباه بودن کاندیداتوری هاشمی است، چون یک رهبر تروریست های منافقین، خواستار حضور او شده است»!!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین در بیانیه ای که نشان از تلاش او برای عدم کاندیداتوری هاشمی است، خواستار کاندیداتوری رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد!

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ تلویزیون موسوم به "سیمای آزادی" رسانه سازمان تروریست مجاهدین خلق (منافقین) متن پیامی را از قول "مسعود رجوی" سرکرده این گروهک جنایتکار، منتشر کرده است.

این ترروریست در پیام خود به هاشمی توصیه می کند در انتخابات شرکت کند.

سرکرده گروهک تروریستی منافقین، در این اقدام مضحک خود تلاش کرده تا با طرح کاندیداتوری هاشمی، فضای داخلی را علیه آیت الله هاشمی تهییج کرده تا برخی گروه های داخلی، با استناد به پیام این تروریست، بهترین بهانه را برای عدم کاندیداتوری هاشمی آماده کنند.

طبعاً رجوی علاقمند است، امروز برخی گروهها اعلام کنند «درخواست رجوی برای کاندیداتوری هاشمی، نشاندهنده ی اشتباه بودن کاندیداتوری هاشمی است، چون یک رهبر تروریست های منافقین، خواستار حضور او شده است»!!

این اتفاق البته خیلی زود و کاملاً عامدانه از سوی برخی سایت ها ، افتاده است. یکی زا همین سایت های داخلی با اشاره به پیام رجوی تروریست نوشته است: «حال در عین شگفتی و تعجب، باید دید که در موقعیت کنونی کدام انگیزه، گروهک جنایت پیشه منافقین را بر آن داشته است تا به صورت رسمی از آقای هاشمی رفسنجانی برای اعلام کاندیداتوری دعوت کند؟!»

متاسفانه این ترفند قدیمی و مضحک، بهترین بهانه را در داخل مهیا می کند تا برخی گروه ها برای عدم کاندیداتوری هاشمی - آنهم در 9 ساعت باقیمانده برای ثبت نام - بهترین بهانه را تبلیغ کنند!

البته مشخص نیست، فردی چون مسعود رجوی که سالهاست خود را پنهان کرده ، از او خبری نیست و حتی برخی از مرگ او خبر می دهند، چگونه در آخرین شب ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، سرو کله اش پیدا شده است!
نظرات بینندگان