arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

مشایی به همراه احمدی نژاد ثبت نام کرد: شورای نگهبان ردصلاحیت کند، از قانون تبعیت می‌کنم ؛ احمدی نژاد را قدیس می دانم

مشایی اظهار داشت: برخی از ردصلاحیت من حرف می‌زنند، ظاهراً آنها امید دیگری ندارند ولی می‌گویم که در چارچوب قانون هیچ مشکلی ندارد، در مملکتی که در راس آن ولی فقیه باشد هر مشکلی حل می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسفندیار رحیم مشایی به همراه احمد‌ی نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور رسما ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرنگار انتخاب، رییس دبیرخانه جنبش غیر متعهدها برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری حدود ساعت 18 در محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.



احمدی نژاد، عزت الله انتظامی و نیکزاد مشایی را در هنگام ثبت نام همراهی می کردند.

مشایی: شورای نگهبان ردصلاحیت کند، از قانون تبعیت می‌کنم

اسفندیار رحیم مشایی که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود، گفت: برای پرشور شدن انتخابات در صحنه حضور پیدا کردم.

مشایی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شوید، چه کار خواهید کرد، گفت: همه ما باید از قانون تبعیت کنیم. تمام دستگاه‌ها باید تابع قانون باشند و من نیز تابع قانون هستم.

مشاور رییس‌جمهور همچنین درباره همزمان شدن ثبت‌نام وی با هاشمی‌رفسنجانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تمام سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و به نظر من این حضور در چارچوب تحقق بیانات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد را برای خودم یک قدیس می‌دانم و علاقه من به احمدی‌نژاد ار معرفتم به وی نشات می گیرد، اظهار داشت: ادامه دادن راه دولت احمدی‌نژاد را یک تکلیف بزرگ برای خود می‌دانم.

مشایی اظهار داشت: برخی از ردصلاحیت من حرف می‌زنند، ظاهراً آنها امید دیگری ندارند ولی می‌گویم که در چارچوب قانون هیچ مشکلی ندارد، در مملکتی که در راس آن ولی فقیه باشد هر مشکلی حل می‌شود.

وی با بیان اینکه "سلام بر بهار انسان‌ها و سلام بر خرم دوران‌ها"، ضمن خسته نباشید به خبرنگاران بخاطر پوشش اخبار مربوط به انتخابات خطاب به آنها اظهار کرد: از اینکه با تاخیر ثبت‌نام کردم و رنج بیشتری به شما تحمیل شد، عذرخواهی می‌کنم.

مشایی ادامه داد: خوشبخت و خرسند هستم که اکنون در کنار برادر بزرگ و عزیزم، فرزند رشید ملت ایران، رییس‌جمهور مردمی، انقلابی و سختکوش ایران آقای احمدی‌نژاد در محضر شما حضور دارم.

مشاور رییس‌جمهور افزود: گرچه قصد مزاحمت برای ایشان و دیگر دوستان در خارج از دولت و داخل دولت نداشتم، ولی دوستان لطف کردند و من را همراهی کردند و آقای رییس‌جمهور به خاطر محبتشان و همچنین به قول خودشان احساس مسئولیت‌شان به بنده افتخار دادند و ما را برای حضور در این امر خطیر همراهی کردند. ایشان برای اولین‌بار در طول هشت سال ریاست جمهوری که تلاش فراوانی نیز داشتند، امروز را در مرخصی هستند که قانونا بتوانند در اینجا حضور داشته باشند و من از ایشان صمیمانه متشکرم.

مشایی در ادامه گفت: ما ارزشمندی و ارزش‌مداری را پاس می‌داریم و آن را ضرورت بقای نظام و ارزش‌های اصیل انقلاب می‌دانیم، اما این ارزش‌گذاری و ارزشمداری تنها در صورتی که در صحنه‌ی عمل با کارآمدی، ارایه‌ی خدمات گسترده به اقشار مختلف در مسیر توسعه‌ی عدالت در جامعه همراه باشد، ارزشمند است و این ضرورت دارد که دولت پایبند به ارزش‌های اصیل، توانایی و کارآمدی خود را در صحنه‌ی عمل به نمایش بگذارد.

وی افزود: انصافا بر اساس عدالت به عنوان یک عضو کوچک از دولت، خود شخصا شاهد تلاش‌های گسترده و خدمات بسیار وسیع دولت‌های نهم و دهم هستم که نسبت به دولت‌های مشابه و دولت‌های گذشته دارای کیفیت و کمیت خدمات گسترده بوده است.

مشایی گفت: برای توسعه‌ی ملت عزیز، گسترش فرهنگ انقلاب، ارایه‌ی خدمات گسترده‌تر به ملت، راه دولت احمدی‌نژاد را ادامه می‌دهم و به خاطر همین حضور پیدا کرده‌ام.

نظرات بینندگان