arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

احمدی نژاد: 14 هزار صلوات و سه روز روزه برای پیروزی مشایی نذر کرده ام/ حضورم در کنار مشایی تخلف نیست، مرخصی گرفته ام/تنشج در سالن وزارت کشور در پی اعتراض قدیری ابیانه به حضور احمدی نژاد در کنار مشایی

رئیس جمهور در خصوص شائبه تبلیغاتی بودن حضور خود در کنار اسفندیار مشایی گفت: تخلف نمی کنم، مرخصی گرفته ام./ابیانه در ابتدای سخنانش در اعتراض به اقدام رئیس‌جمهور گفت: امروز دم خروس بیرون زد و مشخص شد که سفرهای استانی تبلیغات مشایی بوده است. احمدی نژاد امروز با این حرکت چهره واقعی خود را به ملت نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور در خصوص شائبه تبلیغاتی بودن حضور خود در کنار اسفندیار مشایی گفت: تخلف نمی کنم، مرخصی گرفته ام.
 
به گزارش خبرنگار انتخاب، احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که شما اکنون در حال تخلف هستید، گفت: تخلف نمی کنم مرخصی گرفته ام.



رئیس جمهور افزود:  سه روز روزه و چهار هزار صلوات نذر کرده‌ام و امروز به اینجا آمدم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: من مشایی را 28 سال است می‌شناسم؛ او فردی مومن، پاک و کارآمد است.

وی با بیان اینکه مشایی همه قوت‌های دولت را دارد و دارای نقاط برجسته‌تری از احمدی‌نژاد است، به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات آزاد است و تمام سلایق  باید بیایند و برنامه‌هایشان را مطرح کنند.

وی افزود: مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی.

احمدی نژاد با بیان این‌که انتخابات حق ملت است و ملت ما نشان داده بهترین انتخاب‌کننده است، گفت: همه ما باید به انتخاب ملت تسلیم باشیم و از منتخب ملت حمایت کنیم.

پس از نشست خبری مشایی، قدیری ابیانه در واکنش به حضور احمدی نژاد در کنار مشایی بالای سن رفت که با اعتراض همراهان مشایی و رئیس جمهور جو سالن مشتنج شد.

وی در ابتدای سخنانش در اعتراض به اقدام رئیس‌جمهور گفت: امروز دم خروس بیرون زد و مشخص شد که سفرهای استانی تبلیغات مشایی بوده است. احمدی نژاد امروز با این حرکت چهره واقعی خود را به ملت نشان داد.

نظرات بینندگان