arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

پرسپولیس به دو گزینه نهایی برای تعیین سرمربی رسید

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست ویژه هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از ساعت 15 الی 18 عصر امروز در دفتر حسین مالکی رئیس هیأت مدیره باشگاه و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست ویژه هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از ساعت 15 الی 18 عصر امروز در دفتر حسین مالکی رئیس هیأت مدیره باشگاه و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این جلسه حسین مالکی، محمد رویانیان، علی پروین و محمد حسین نژاد‌فلاح حضور داشتند. مالکی درباره موضوعات مطرح شده در این نشست به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: آخرین وضعیت تیم پس از فینال جام حذفی بررسی شد و با توجه به جلسه قبلی و انتخاب چهار گزینه برای سرمربیگری تیم و نتیجه بررسی‌های انجام شده توسط مدیر عامل محترم باشگاه در جلسه هیأت مدیره مطرح شد و پس از بحث و بررسی‌های لازم، هیأت مدیره از بین چهار گزینه به دو گزینه رسید و مقرر گردید جلسات کارشناسی صورت گرفته و مدیر عامل باشگاه در ادامه مذاکرات خود نشست‌های دیگری نیز با این دو گزینه داشته باشد.

مالکی درباره منتفی شدن حضور علی دایی در پرسپولیس گفت: آقای دایی بدون تعارف یکی از گزینه‌های مطرح و جدی هیأت مدیره بود اما براساس گزارش‌های مدیر عامل، آقای دایی با توجه به محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی که بواسطه تمدید قرارداد با باشگاه راه آهن داشتند، نتوانستند با باشگاه پرسپولیس اقدام به مذاکره کنند.

مالکی تصریح کرد: جمع بندی هیأت مدیره جذب مربی ایرانی و پرسپولیسی است و قرار شده مدیر عامل نتیجه مذاکرات و کارشناسی‌های انجام شده درباره دو گزینه نهایی را به هیأت مدیره اعلام نمایند. البته در صورتی که در روند مذاکرات و کارشناسی‌های صورت گرفته نتایج دیگری حاصل شود، ممکن است گزینه‌های دیگری نیز در هیأت مدیره مطرح شوند و باشگاه پرسپولیس خود را محدود به این دو گزینه نخواهد کرد. در مجموع تأکید شد با توجه به حساسیت هواداران میلیونی نسبت به آینده تیم فوتبال پرسپولیس، مدیریت و هیأت مدیره با درایت بیشتر و تعمق نسبت به بررسی گزینه‌ها اقدام نموده و در زمینه انتخاب سرمربی، پرهیز از شتابزدگی طوری عمل شود که پرسپولیس زمان را برای آماده سازی و نقل و انتقالات از دست ندهد.

مالکی در پایان با اشاره به حضور کلیه اعضای هیأت مدیره در این نشست گفت: باید تأکید کنیم هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در این مدت هیأت مدیره‌ای منسجم، همدل و متحد بوده و مصمم است که در تعیین سرمربی تیم نیز با حفظ همین همدلی و بررسی‌های دقیق دست به انتخاب بزند. ضمن اینکه سوء تفاهمات بوجود آمده بین برخی از اعضای هیأت مدیره به واسطه اظهار نظرهای انجام شده پس از فینال جام حذفی در جلسه امروز مرتفع گردید.

نظرات بینندگان