arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
لیگ قهرمانان آسیا

ماجدی: الشباب تیم مرموزی است باید متفکرانه بازی کنیم

سرپرست استقلال تیم الشباب را تیم ناشناخته ایی توصیف کرد و بازی با این تیم را آسان ندانست و شکست صبا در ایران و شکست تیم ازبکستانی و صعود از گروه خودش را از توانایی های این تیم برشمرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میرشاد ماجدی در گفتگو با انتخاب ورزشی اظهار کرد: تیم استقلال با تمام نفراتش عازم امارات خواهد شد و از آنجا که کارت های زرد مرحله گروهی بخشیده شد هیچ خطر محرومیتی هم بازیکنان را تهدید نخواهد کرد و ما با روحیه بالا پس از کسب قهرمانی در لیگ برتر به مصاف الشباب امارات می رویم.
وی در ادامه افزود: ساعت 11 صبح امروز استقلال تمرین سبکی انجام خواهد و پس از آن ساعت 18:15 از فرودگاه امام عازم امارات خواهیم شد و فردا یک جلسه تمرینی در زمین اصلی برگزار خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: ما باید در مقابل تیم الشباب متفکرانه بازی کنیم تا امتیاز لازم را در زمین حریف بدست آوریم. تیم الشباب تیم مرموزی است و توانسته است تیم های خوبی را شکست دهد و به صرف اینکه این تیم در مرحله پلی آف توانسته با شکست صبا به مرحله گروهی بیاید، نباید دست کم گرفت. این تیم توانسته در مرحله گروهی هم خوب عمل کند و با شکست تیم پاختاکور به مرحله یک هشتم صعود کند. البته کادر فنی بازی های این تیم را آنالیز کردند و امیدواریم با پیروزی امارات را ترک کنیم و روز پنج شنبه به تهران باز گردیم.
تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی در دور رفت روز چهارشنبه این هفته به دیدار الشباب امارات می رود.

نظرات بینندگان