arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

ميان هاشمي و رهبري رفاقت و برادري حاکم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تخريب هايي که عليه آقاي هاشمي صورت مي گيرد يا از روي جهل و ناآگاهي افراد است و يا از ناحيه حسد و غرض ورزي است .
سيد رضا اکرمي،عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با آريا تاکيد کرد:تخريب هاي عليه آقاي هاشمي موضوع تازه اي نيست و ناگهان هم شروع نشده است البته برخي سخنان نقد است که بايد نقد منصفانه را پذيرفت اما برخي از نقدها ناجوانمردانه است که قطعا قابل قبول نيست .
وي افزود:آقاي هاشمي چه رييس جمهوري بشود يا نشود  يک چهره ماندني است و تا آينده هم ماندني خواهند ماند .مقام چيزي بر شخصيت آقاي هاشمي نمي افزايد.
اين فعال سياسي ادامه داد:برخي از افراد مثل آقاي هاشمي ذاتا فکور ، فهيم ،مجرب و انسان هاي نيرومندي هستند بنابراين مقام براي ايشان جزء مسئوليت چيز ديگري ندارد .
وي تاکيد کرد:هاشمي از ارکان نظام است .ايشان در حال حاضر رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبري است بنابراين تخريب ها هيچ تاثيري روي آقاي هاشمي ندارد.
اکرمي اظهار داشت:تخريب هايي که عليه آقاي هاشمي صورت مي گيرد يا از روي جهل و ناآگاهي افراد است و يا از ناحيه حسد و غرض ورزي است .البته افرادي که از روي ناآگاهي اقدام به تخريب آيت الله هاشمي مي کنند بايد به اينها آگاهي داد تا اگر حقيقتا به دنبال نقد هستند منصفانه برخورد کنند.
وي خاطرنشان کرد::بنده معتقدم تخريب کنندگان خودشان ضرر مي کنند .من مصداق کاملا واضح اين رفتارها را در شخص آقاي احمدي نژاد مي بينم در واقع ظرف 4سال اخير بعد از اتهاماتي که به آقايان ناطق و هاشمي زد ديديم چه وضعيتي پيدا کرده است به طوري که در سفرهاي استاني با اينکه در راس قدرت قرار دارند اما به دليل  وعده هاي دروغي که داده شده است استقبالي از ايشان نمي شود که البته اين برخوردها طبيعي است .
نماينده مجلس هشتم تاکيد کرد:بايد صبر کرد نتيجه بررسي صلاحيت ها مشخص شود تا با رعايت منطق و اخلاق به دنبال حمايت از ايشان برويم تا انتخابات پرشوري برگزار شود.
وي درباره رابطه مقام معظم رهبري و هاشمي گفت:انصافا اگر بنده بخواهم در خصوص اين رابطه صحبت کنم انصاف است زيرا آيت الله خامنه اي و آيت الله هاشمي دو برادري هستند که از دوران تحصيل حوزه علميه با هم بوده اند .يقيننا بيش از دو سوم از عمر اين دو بزرگوار در رفاقت و برادري سپري شده است البته اگر اختلاف نظري وجود داشته باشد امري طبيعي است  اما اولين پيام آقاي هاشمي نشان مي دهد که ارتباط ايشان با رهبري چگونه است.
نظرات بینندگان