arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۳
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
یار افراطی 5 ساله ی دولت، یک ماه پس از اخراج:

افشاگری معاون سابق احمدی نژاد: با رمل، اسطرلاب و خواب کشور را اداره‌ ‌مي‌کردند! / گفتند فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا(ع) بوده و باید عزل شود!

شمایی که می‌گویید مکتب ایرانی، مکتب ایرانی همین اندازه را هم نمی‌دانید که اوج تمدن ایرانی بعد از اسلام ایجاد شده است. معاون رئیس‌جمهور این مملکت می‌رود در ترکیه و به حضرت مولانا که ایرانی است،‌ در یک سخنرانی رسمی می‌گوید فیلسوف ترک! آیا مولانا یک خط شعر به زبان ترکی دارد که این حرف را می‌زنید؟ نمی‌دانید که همین اظهارات شما را سندی برای مصادره مولانا می‌کنند؟‌
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


معاون سابق رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات حلقه انحراف گفت: این افراد می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره‌ کنند؛ حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا(ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند! به گزارش خبرگزاری فارس از کرج روح‌الله احمدزاده‌کرمانی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که با تلاش بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، شرکت کرد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه چرا رئیس جمهوری در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند؟ و آیا وقتی حکم اعضای مجمع از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی صادر می‌شود،‌ عدم شرکت در این جلسات به معنی مخالفت با حکم رهبری نیست، گفت: متاسفانه دولت نهم و دهم یک اشکال بزرگ داشت و آنهم این بود که می‌گفتند فهم ما از قانون بیشتر از دیگران است.

معاون سابق رئیس‌جمهور و رئیس سابق میراث فرهنگی افزود: به طور قطع قانون بد به مراتب بهتر از بی‌قانونی است. متاسفانه این نگاه مشکلات بسیاری را برای کشور ایجاد کرد و مسئولان دولت خود را فراتر از قانون می‌دانستند و می‌گفتند برخی از قوانین را اصلاً قبول نداریم.


احمد‌زاده همچنین به حضور مشترک هاشمی و رحیم مشایی در زمان ثبت‌نام انتخابات اشاره کرد و گفت: من نمی‌دانم چرا این دو باهم و هماهنگ در وزارت کشور حضور یافتند و ثبت‌نام کردند. من شباهت و هماهنگی این دو را نمی‌دانم و نمی‌فهمم. شاید این کار یک اقدام تاکتیکی و یا هماهنگی استراتژیکی بوده است. البته کسی که شعار عدالت‌محوری می‌دهد، نمی‌تواند با این آقایان هماهنگ باشد و من همین نکته را درک نمی‌کنم. وی در پاسخ به پرسش دانشجوی دیگری درباره اهداف جریان انحرافی نیز گفت: اول باید تاکید کرد که انحراف جریان نیست و یک سری حاشیه‌هایی است که در کنار دولت ایجاد شده. اینها کوچک‌تر از آن هستند که بگوییم جریانی را تشکیل داده‌اند. من در ابتدا از کسانی بودم که از احمدی‌نژاد حمایت کردم و در اداره کشور نیز به این دولت کمک کردم، اما در بسیاری از مسائل اشکال می‌گرفتم و در نهایت نیز به دلیل همین مشکلات از دولت جدا شدم. البته اختلاف من در دیدگاه‌ها بود.

استاندار سابق فارس افزود: در این دولت برخی‌ها می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره ‌کنند و همین امر انحراف است. انحراف از همین نقطه آغاز می‌شود که برخی‌‌ها خواب می‌بینند و بعد می‌گویند خواب‌ ما حجت است. برفرض خواب شما برای شما حجت باشد. برای من که نیست. چه کسی گفته با خواب و جادو می‌توانید کشور را اداره کنید و انحراف همین است.

احمد‌زاده اظهار داشت: هر دفعه می‌گویند از آسمان برای ما خبر رسید. حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند. اینگونه کشور را اداره می‌کنند! اگر شما کشف شهودی داری، برای خودت است و حق نداری این نظر را در اداره کشور دخالت دهی. خواب و کشف شهودهای شما که برای ما حجت نیست. اگر بیان این مطالب حجت تکفیر شما نباشد، حتماً حجتی برای رد صلاحیت‌ شما هست.


وی تاکید کرد: دولت مجموعه‌ای است که باید با خرد جمعی اداره شود و عزل و نصب و تصمیم‌های کلان کشور را نمی‌توان براساس اخبار آسمانی که برای شما می‌آید، اداره کرد. من بر اساس آموزه‌های دینی می‌گویم که این حرف‌ها دکان‌باز کردن است‌ و همین حرف‌ها موجب شد که علما و مراجع در مقابل این افراد موضع جدی و قاطع بگیرند.

* معاون رئیس‌جمهور این مملکت به مولانا می‌گوید فیلسوف ترک!

احمد‌زاده در ادامه به بیان شعارهایی درباره مکتب ایران اشاره کرد و گفت: شما حتی از ایران هم چیزی نمی‌دانید و فقط شعار می‌دهید. این شعارهای شما هم انحرافی است. مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی که پاسدار دین هستند، دلشان برای ایران نمی‌سوزد؟ احدی در این کشور نمی‌تواند ادعای ایران دوستی و ایران‌شناسی بیشتر از رهبری را داشته باشد.

وی بیان داشت: شمایی که می‌گویید مکتب ایرانی، مکتب ایرانی همین اندازه را هم نمی‌دانید که اوج تمدن ایرانی بعد از اسلام ایجاد شده است. معاون رئیس‌جمهور این مملکت می‌رود در ترکیه و به حضرت مولانا که ایرانی است،‌ در یک سخنرانی رسمی می‌گوید فیلسوف ترک! آیا مولانا یک خط شعر به زبان ترکی دارد که این حرف را می‌زنید؟ نمی‌دانید که همین اظهارات شما را سندی برای مصادره مولانا می‌کنند؟‌

این کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این حرف‌ها را زدند تا اینکه مراجع در برابر آنها موضع گرفتند. بعد گفتند که ما از مراجع و روحانیون مستقل هستیم. در دولت گفته شد که به مراجع نیازی نداریم و این در حالی است که حتی در دولت خاتمی هم احترام مراجع حفظ می‌شد. من سوالاتی دارم و آنها را بیان می‌کنم. مهمترین سوال من این است که این حرف‌ها چه سند و مدرکی دارد؟ چه کسانی خاوری را فراری دادند؟ مگر شما نبودید که شعار عدالت سردادید؟


وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره سرنوشت دولت احمدی‌نژاد نیز گفت: ای کاش احمدی‌نژاد در همین مدت باقی مانده از جریان انحرافی و جریان چپاول‌گری به دامان ملت بازگردد. چراکه شخص احمدی‌نژاد ویژگی‌های مثبت زیادی داشته و دارد. حق را باید گفت. جهت‌گیری‌های اولیه دولت احمدی‌نژاد به سمت عدالت بود. شجاعت در تصمیم‌گیری به ویژه در پرونده هسته‌ای. برنامه‌هایی چون هدفمندی‌ یارانه‌ها و مسکن مهر اگر چه در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو شد، اما جهت‌گیری صحیح داشته و دارد و اینها نکات مثبت دولت فعلی است.


احمدزاده تاکید کرد: یک کار دیگر خوب دولت فعلی این بود که بازی قدرت را از حالت انحصاری خارج کرد. ۲۰۰ نفر از ابتدای انقلاب تا آخر دولت خاتمی همه مسئولیت‌ها را گرفته بودند. امروز هم همان‌ها آمده‌اند و می‌خواهند دولت تشکیل دهند و فرقشان با گذشته این است که پیر شده‌اند. در حالی که احمدی‌نژاد افرادی چون من را از کلاس‌های دانشگاهی به معاونت رئیس‌جمهور رساند. به خدا پست معاونت رئیس‌جمهور چیز خاصی نیست. نمی‌دانم چرا نمی‌گذارند همه مردم در اداره کشور نقش داشته باشند. دولت احمدی‌نژاد این انحصارها را از دست ۲۰۰ نفر خارج کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۱۱
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
71
641
خوبه دوره اش داره تمام میشه و گرنه روزی میشد از ایرانی بودن خود شئمسائ بودیم
اسیییی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
55
1211
همین احمدزاده کرمانی تو زمانی که استاندار فارس بود تو یه سخنرانی علنا گفت من افتخار میکنم روزی جاروکش و نوکر در خونه احمدی نژاد باشم. ایشالله تا کلیپ فیلمبرداریش گیرم بیاد براتون بذارم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
14
1139
وای بر کسانی که ظلم و و بی خردی و جهل را دیدند و ساکت نشستند.این آقا تازه یادش افتاده بعد 8 سال که مردم بدبخت شدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
104
950
خود این شخص از افراد شاخص و تابلو جریان انحرافی هست! لااقل اونقدر شرف داشته باش که بعد این همه مسئولیت و مقامی که از دولت گرفتی و استفاده کردی در آخر کار علیه شون صحبت نکن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
58
845
شما هم از ریاکاران حرفه ای هستید و نون به نرخ روز خور و تابع حزب باد امثال این معاون سابق هستن که دروغ و ریا و دورنگی و خیانت رو در اداره کشور نهادینه کردن همین آقا تا وقتی سر کار بودن هزارتا تعریف نامربوط از احمدی نژاد و مشایی میکرد حالا که باد برگشته رمل و اسطرلاب یادش اومده اصولا احمدی نژاد همین آدم های ریاکار رو دور خودش جمع کرده بود که کشور را ویران کرد الان برگشتیم به زمان بعد از جنگ وای بر ما بگو اگه شما اینا رو دیدی تا وقتی بیرونت نکردن چرا نمیگفتی چرا استعفا نمیدادی ای داد وبیداد کو کسی که دهان اینا رو گل بگیره
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
393
476
من شك ندارم اقاى هاشمى بهترين فرد براى رياست جمهورى در اين شرايط هست اما نميفهمم اين همه انتقاد از احمدی‌نژاد واسه چيه ؟ احمدی‌نژاد محصول دموكراسيه , هر اشتباهى داره ما هم (اوناييكه بهش رأى دادن ) توش سهيم هستيم على الخصوص اونيكه معاونتش رو قبول كرده !!!! به هر حال من فكر ميكنم أقاى احمدی‌نژاد نكات مثبتى هم داره مثل شجاعت , حمايت از زيردستاش .ولى ما هنوز تو دموكراسى كشور جوانى هستيم بهتره اشتباهاتمونو قبول كنيم ودر فكر اصلاح باشيم نه كسى رو بت كنيم ونه همه كاستيهارو گردن يه نفر بگذاريم.
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
61
808
نیازی به اعتراف معاون سابق نیست،از هاله نور آقای رییس همون سال اول سفرشون به کشور آمریکا وصندلی خالی هیات دولت برای امام زمان مشخص بود که قرار مملکت چه جور اداره بشه.که البته این حرکات خیلی به مزاج افرادی چون شریعت نداریها خوش اومدوحاضربودن به خاطر این عزیز دردونه کل مردم رو زیر سوال ببرن!!!!!!!!!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
7
891
چرا اینها را الان میگی چرا زودتر نمیگفتی حالا که پیاده شده ای میگی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
64
557
همين شماها كشور را در 8 سال نابود كرديد 200 نفر پستها را اشغال كرده بودند ولي آسيبي به كشور نزدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
38
602
سلام عمو!
صبح بخیر،هشت سال دیر بیدار شدیا!!!
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
733
171
انسانهای خداجو اهل تقوی و کسانی که وجدانیات و اخلاقیات را رعایت میکنند(انسانهای حقیقی) هیچ از امیر کبیر زمان جناب آقای احمدی نژاد ایراد نمیگیرند. همه انسانهای خداجوی واقعی عدالت ایشان را قبول دارند. و اینجانب به نوبه خود قبول دارم که ایشان قانون را بیشتر از همه میفهمند.سلام بر مهدی موعود. زنده باد بهار- زنده باد انسانهای صالح- زنده باد مشایی-
دانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
166
503
همه باهم به امید خدا با رای به هاشمی کبیر ریشه خرافه پروری سیاسی و مذهبی را خشک می نماییم و به اهداف اصیل انقلاب باز می گردیم. با تشکر از انتخاب عزیز
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
5
443
همين كه گفتي :به خدا پست معاونت رئیس‌جمهور چیز خاصی نیست!!!! از كلاسهاي دانشگاهي آمدي چه كردي؟تجربه ات چه بود؟چرا تا الان دهانت بسته بود؟
براي من يكي كافي است كه بدانم مملكت دست كيا بوده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
6
515
خوب همین شماها بدون هیچ سابقه امدید که مملکت را به این روز انداختید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
8
273
مشکل ما با این دولت همین نقاط مثبتی است که شما مطرح می کنید. چهار تا مثل شما را از هیچ به بالاترین پست رساند و بدنه مدیریتی کشور را از هم پاشاند در حالی که در تمام دنیا افراد باید در پست های پایینتر لیاقت خود را نشان دهند تا بتوانند پیشرفت کنند. بیخود نیست که احمدی نژاد طرفداران سینه چاک دارد و هنگام سفر به آمریکا با کلی آدم و خانواده شان می رود آدم های تازه بدوران رسیده که در خواب هم فکر چنین روز هایی را نمی کردند ناگهان خود را در بالاترین سمت ها کشوری می بینند.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
3
169
ببخشید این خبر چند روزی هست که منتشر شده ولی شما حالا....
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
6
292
شجاعت در پرونده هسته ای یعنی چی؟؟؟
از من کارگر مایع گذاشت نه از خودش که...
تحریم ها به من که بخاطرش بیکار شدم فشار اورد یا به خود و اطرافیانش؟؟؟
اصل این بود که بدونه تحریم پرونده هسته ای رو ادامه بده نه که مارو فقیرتر بکنه و اسم خودش رو بزاره شجاع
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
10
330
زنده باد مرد اسطوره ای سیاست که 4 سال پیش از رمل و اسطرلاب احمدی نژاد گفت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
5
120
تخریب کار زشتی هست. و فقط باعث میشه کسی که لایق نیست بتونه به جایی برسه که لیاقتش رو نداره. پس همه با هم از این فرهنگ زشت دست برداریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
165
141
پس مولانا در ترکیه مترجم برده بود ان موقع یا انجا فارسی صحبت میکرد؟ ایرانی اگر الا به فضا برود حتما میگوید اولین کس ما به فضا رفتیم مطمن باش (مولانا به ترکی شعر وکتاب دارد برو خوب تحقیق کن)
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
58
179
در همه کشورها چندین نفر هستند که دولت ها را تشکیل می دهندو خارج از این نفرات هیچ کس به راحتی نمی تواند وارد دولت شود.
ایا نتیجه کار احمدی نژاد با آوردن افراد بی تجربه انداختن کشور به این روز نیست.
تجربه بالاتر از علم است.
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
117
چرا این حرفها را حالا میزنید؟چیزی نرسیده یا چیزی می خواهید؟آن زمان که همین حرفها را دیگران میگفتند شما چرا تکذیب یا تایید نمی کردید.!پست و مقام بد دردی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
5
99
وای خدا! یکی این متوهم رو جمعش کنه!
سوشي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
55
136
ببين ما مردم چقدر بدبختيم كه هشت سال زير دست يه مشت متوهم زندگي كرديم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
19
240
"احمدزاده تاکید کرد: یک کار دیگر خوب دولت فعلی این بود که بازی قدرت را از حالت انحصاری خارج کرد. ۲۰۰ نفر از ابتدای انقلاب تا آخر دولت خاتمی همه مسئولیت‌ها را گرفته بودند. امروز هم همان‌ها آمده‌اند و می‌خواهند دولت تشکیل دهند و فرقشان با گذشته این است که پیر شده‌اند. در حالی که احمدی‌نژاد افرادی چون من را از کلاس‌های دانشگاهی به معاونت رئیس‌جمهور رساند. به خدا پست معاونت رئیس‌جمهور چیز خاصی نیست. نمی‌دانم چرا نمی‌گذارند همه مردم در اداره کشور نقش داشته باشند. دولت احمدی‌نژاد این انحصارها را از دست ۲۰۰ نفر خارج کرد."


لابد شما را هم با رمل و اسطرلاب انتخاب کرد پس خیلی به این کارش دل خوش نکن! شاید هم خبر انتصاب شما هم از آسمان به او رسیده بود!
واقعا بعد از این همه انحراف و تباهی و فساد، دست از باطل نکشیدن بعضی آقایان مایه ی تعجب است. البته خداوند در قرآن به سرنوشت این گونه فکر کردن اشاره فرموده است.

انتخاب مرد باش و سانسور نکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
6
47
بوی باران تازه میاید !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
16
154
خوبه خودتون اعتراف میکنید که بی هیچ تجربه و سابقه ایی به پستهای بالای اجرایی رسیدید . امروز هم نتیجه این سبک مدیریت را هم مشاهده میکنیم . تورم ، کاهش ارزش پول ملی ، انزوای بین المللی ، بیکاری و .... آخه چقدر شما رو دارید به خدا .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
151
شما که از کلاس درس ابتدایی آمدید این بلا را بر سر این کشور آوردید.بروید و توبه کنید شاید در قبر عذاب کمتری بکشید
lila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
123
همين ويژگي هاي مثبتش بدبختمون كرد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
211
آخه مشکل همینه که تو را از دانشگاه به معاونت رییس جمهوری رساندند حالا هم به کاندیداتوری ریاست جمهوری.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
168
مولانا فیلسوف ترک رو خوب اومد!!!
دیگه وقتی از همون اول هاله ی سبز و... ازاین صحبتای .... بیاد وسط کار معلومه تهش چه گندی بلند می شه!!!! اخه بگو ادم...نوه ی قاتل سید الشهداء وسط دولت چیکار می کنه ؟
یه کم به اون بالا رجوع کنیم!بد نمیشه

لطفا منتشر کنید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
3
60
حالا دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
3
130
احمدی‌نژاد افرادی چون من را از کلاس‌های دانشگاهی به معاونت رئیس‌جمهور رساند.!!!!!!!!!!!!!!!
این هم نتیجه اش حالا تحویل بگیرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
40
96
جهت استجضار استاد عرض کنم بله داره دیوان شمس پز از غزلیات ترکی است
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
55
احتمالا اون قسمت های مختارو دیدن جو گیر شدن
بنده خداهارو عزل کردن
دادگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
3
83
شما و خیلی های دیگر تازه شروع به گفتن کرده اید !!! چرا الآن ؟؟؟
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
4
146
آقای احمد زاده جدای از ایرادی که وارد نمودید به دولت نهم و دهم، باید عرض کنم تفکر شما نسبت به مدیریت این مملکت را نابود داره میکنه. دانش مدیریت تنها این نیست شجاعت داشته باشی کسی رو یکسره از کلاس دانشگاه به معاونت رساند. این حماقت است. کاش اگر قدرت از دست این افراد در می آمد به اهلش سپرده می شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
125
حاجی جسارت نباشه ! شما مدت زیادی با احمدی نژاد همکاری داشتید از معاونت ریاست جمهوری تا ریاست میراث فرهنگی واستانداری! حالا هم با تطهیر احمدی نژاددنبال معرفی یک مقصر دیگه هستید؟ میگویند در نثل مناقشه نیست ! نمیدونم چرا به یاد این مثل می افتم : شریک دزد و رفیق قافله!
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
86
چرا این آقا این حرفا رو الان میزنه؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
186
عملكرد ضعيف ونابخردانه شما در فارس زبانزد خاص وعام است أكر اين رمل و أسطرلاب ها نبود شما كي اينجا ميرسيديد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
120
بله همانطور که گفتید احمدی نژاد بی تجربه ها را از کلاس درس به مدیریت رساند که الان در اوج رشداقتصادی وسیاسی در جهان هستیم!!!!
ناشناس
|
CANADA
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
85
الان مُد شده، هر کسی را می بینی علیه احمدی نژاد حرف می زنه - من تعجب می کنم تا حالا چرا این آقایون ساکت بودند ان شاء الله که به خاطر مصالح و منافع خودشان نبوده است و الان هم برای همان منافع اینگونه سخن نمی گویند . ان شــــــــاء الــــــــــلـــــــــــه - اما در کل عجب !!
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
2
109
کجا بودی تا حالا؟
خامباجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
4
164
چرا نميتوني درک کني اين دو با هم اومدن ثبت نام !!!

مشايي عمدا" با ورود هاشمي وارد شد که به همه بگه رقيب اصلي هاشمي من هستم..
افشاگري هم لازم نبود چون همه خلق الله ذات ِ اين موجود رو فهميده بودن واسه همين با " تخلف " !!!!!!!!! اومد بالا .. (ما ميگيم تخلف اما شما يه چيز ديگه بخونيد)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
1
92
یک کار دیگر خوب دولت فعلی این بود افرادی چون من را از کلاس‌های دانشگاهی به معاونت رئیس‌جمهور رساند.!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
351
77
1000بار رهبری گفت اتهام نزنید.شماکه که پیرو ولایت هستید و خط تون حتما خط رهبریه!!!!پس حرف رهبری رو سرمشق کنیدکه به این دولت بی احرامی نکنید و جادو وخرافه رو به دولت نچسبانید.یعنی اگه از 1نفر مدرکی نداشته باشن پاش دروغ می بندندتا به اهدافشون برسن یه همین راحتی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
189
18
سلام
من طرفدار احمدی نژاد نیستم،ولی شما خیلی دارید بی انصافی می کنید.اگر پس فردا ثابت شود که این آقای معاون سابق ،دروغ گفته است.پیش خدا چه مجوزی برای پخش این خبر و این تیتر دارید؟؟
از همین الان شما دارید فضای انتخابات را به سوی تخریب یکدیگر و ... می کشانید.این کار را نکنید.
تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
11
222
خودتی عمو!!!بروخودتی!!!دیگه حنای شماواسه ملت رنگی نداره .اونموقع که شما توکوچتون با بچه محلات تیله بازی میکردی همین آقای پیر ریس قدرت اجرایی کشوربودومثل شیر مملکت جنگزده رواداره میکردنه مثل شیر غیرپاستوریزه فعلی که شماها جیره خورشیند!!!!!
عبدالخانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
3
293
بله از نظر شما معاونت رئیس جمهوری چیز خاصی نیست چون با این وضع اداره کردن مملکت خود رئیس حمهوری هم چیزی نیست واین نوع تفکر جنابعالی نیز همان تفکر احمدی نژادی برای اداره کشور است.
نکته قابل توجه نون به نرخ روز خوردن جنابعالی واکثر اصول گرایان است که قکر میکنید برای پیشرفت خودتان بقیه را با ادبیاتی نامناسب مورد حمله قرار دهید وفعلا این هدف احمدی نژاد خودتان است. برای یزرگ شدن نیاز نیست کار عجیب غریبی انجام بدید کافیست فقط و فقط کمی منش ورفتار آقای خاتمی را سرلوحه ادب و رفتارتان قراردهید
کاوه کرمانشاهی
|
SWEDEN
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
55
137
آقا در فکر بالابردن ارزش پهن شده واحد پول ایران و نان و آب و مسکن مردم و رعایت حقوق اولیه بشر باشید تا درج این مزخرفات پیش پا افتاده. این آقا مثلا چه گفت که شما فکر کردید ارزش چاپ در اینجا را دارد؟
نظرات بینندگان