arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال در تهران آغاز شد

تیم ملی والیبال کشورمان آخرین اردوی آماده سازی خود را پیش از حضور در رقابتهای لیگ جهانی آغاز کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که از هفته اول فروردین ماه اردوی تدارکاتی خود برای شرکت در رقابتهای لیگ جهانی را آغاز کرده است، امرروز جمعه 27 اردیبهشت ماه آخرین مرحله اردوی خود را در سالن فدراسیون والیبال آغاز می کند.
در این اردو که به مدت 10 روز برگزار می شود ملی پوشان آخرین برنامه های تمرینی مدنظر کادر فنی را به اجرا در می آورند تا علاوه بر کسب آمادگی بیشتر، نقاط ضعف خود را هم برطرف کنند.
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال همچنان بازیکنان را در دو گروه در اختیار دارد تا با زیر نظر گرفتن آنها، عملکردشان را ارزیابی کند. اجرای تمرینات تکنینکی، دریافت، سرویس و تاکتیک های مختلف کادر فنی از جمله برنامه اردوی آخر برای ملی پوشان است تا بازیکنان در شرایط ایده آل قدم در مسابقات لیگ جهانی بگذارند.
در گروه A معروف، مهدوی، محمودی، غفور، فیاضی، کشاورزی، زرینی، مباشری، قائمی، موسوی، تشکری، عادل غلامی، جدیدی، ظریف، یوسفی و داودی حضور دارند. در گروه B هم وادی، قرا، کمالوند، درخشان ، سجادی، فائزی، مسعود غلامی، محمدزاده، حسن پور، مرندی، صنوبر، رحیمی پناه، میرزاجانپور، حسینی پویا و تاروردی به انجام تمرینات خود می پردازند.
این اردو آخرین اردوی تیم ملی بزرگسالان در تهران است و 12 ملی پوش منتخب کادر فنی، 7 خردادماه برای برپایی اردو و انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی بلغارستان راهی این کشور می شوند تا بعد انجام این بازی تدارکاتی، مستقیما به روسیه بروند. قرار است از میان لیست 22 نفره تیم ملی که به فدراسیون جهانی ارسال شده، 12 بازیکن از سوی ولاسکو انتخاب و راهی مسابقات لیگ جهانی شوند.
در اردوی تیم ملی امیر خوش خبر سرپرست، خولیو ولاسکو سرمربی ، خوان سیچلو، حسین معدنی، احمد مساجدی، ناصر شهنازی و ایرج مقدم مربیان حاضر در اردو، سیامک افروزی و علی محمدی فر فیزیوتراپ، نوید مشجری و رامین تاج الدینی آنالیزور، علیرضا پیشیاره ماساژور و میثم جعفری تدارکات تیم ملی بزرگسالان هستند. 
 

نظرات بینندگان