arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲

مورینیو: با وجود فصل فوق العاده در رئال مادرید، اما بدترین فصل را تجربه کردم

سرمربی رئال مادرید تیمش را شایسته شکست برابر اتلتیکو مادرید ندانست اما گفت: این بدترین فصل دوران حرفه‌ای من است. با یک فینال، یک نیمه‌نهایی، یک مقام دومی و یک سوپر جام، بدترین فصل من بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، رئال مادرید در فینال کوپا دل ری با نتیجه‌ دو بر یک برابر آتلتیکو مادرید تن به شکست داد تا دست ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم از این جام هم کوتاه بماند.
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی اعتراف کرد که این فصل، بدترین فصل دوران مربیگری او بوده است. وی در ادامه افزود: به یک فینال رسیدیم و دراروپا هم به نیمه نهایی رسیدیم و لیگ رادررده دوم به پایان بردیم و درسوپرکاپ هم قهرمان شدیم.این چیزی که برای خیلی ها می تواند 1فصل خوب باشد،برای من بدترین بود. این یک جام برای من و رئال مادرید کافی نیست و به همین خاطر می گویم که فصل بدی است.
وی ادامه داد: من این فصل شکست خوردم زیرا در فصل اول، قهرمان کوپا‌دل‌ری شدیم، به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و برای قهرمانی در لیگ جنگیدیم. در فصل دوم توانستیم در لیگ قهرمان شویم، یک بار دیگر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و در ضربات پنالتی شکست خوردیم. فصل سوم، با این نتایج، یک فصل شکست خورده داشتیم. وقتی کارها عالی پیش می‌رود؛ به خاطر همه است اما وقتی کارها خراب می‌شود، تقصیر سرمربی است. این برای من بدترین فصل بود. تاکنون نشده بود که بدون جام یک فصل را پشت سر بگذارم. سوپرجام افتخار بسیار کوچکی است.
آقای خاص که شایعه بازگشت او به استمفوردبریج به گوش می‌رسد، گفت: هنوز 3 سال دیگر از قراردادم باقی مانده است. هنوز با رئیس جلسه نگذاشتم تا درباره آینده‌ام صحبت کنیم. به نظر من طبیعی است که اگر به چلسی بروم، مردم درباره آنچلوتی صحبت کنند. وقتی فصل به پایان برسد؛ جلسه‌ای با پرس برگزار می‌کنم و هواداران خواهند فهمید چه اتفاقی می‌افتد.
وی در ادامه افزود: باید اعتراف کنم که این فصل بدترین فصل دوران ورزشی من بوده است. متاسفانه بازی را واگذار کردیم و نتوانستیم جام را بالای سر بریم. وقتی تیمی که سه بار توپش به دیرک دروازه می خورد و به گل نمی رسد و در مقابل تیم حریف روی یک توپ ساده به گل می رسد کمی عجیب است و یک ناعدالتی محض به شمار می آید. قهرمانی اتلتیکو در جام حذفی عادلانه نبود. ما حتی در وقت های اضافی نیمه دوم هم دو فرصت طلایی گلزنی داشتیم.
ژوزه مورینیو در این دیدار به خاطر اعتراض شدید به داوری در دقیقه‌ 75 اخراج شد. او درباره عملکرد داور این دیدار این چنین سخن گفت: در فوتبال همه چیز فراموش می شود از مسائل داوری گرفته تا توپ هایی که به دیرک دروازه می خورد. ترجیح می دهم هیچ چیزی نگویم. حیف که از هرصد نفر یک نفر اتفاقات را دید ولی بهتر است چیزی نگویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پس از این شکست خود را مخفی خواهد کرد؟ گفت: من همواره پس از شکست پاسخگو بوده ام این در حالی است که پس از پیروزی خودنمایی نکرده ام.

 

نظرات بینندگان