arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲

آخرین بازی پرگل منچستری ها در شب خداحافظی فرگوسن / سایر نتایج انگلیس

هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس با توقف منچستر یونایتد ، پیروزی چلسی و شکست منچستر سیتی به پایان رسید و تیم آرسنال به لیگ قهرمانان راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، در آخرین هفته از فصل 2012 - 2013 لیگ برتر انگلیس 10 بازی به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال آرسنال موفق شد میزبان خود نیوکاسل را با تک گل دقیقه 52 کوشیلنی شکست دهد و با کسب 73 امتیاز به عنوان تیم چهارم جدول رده بندی لیگ برتر سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را از چنگال رقیب همشهری تاتنهام بیرون آورد.
تاتنهام نیز موفق شد میهمان خود ساندرلند را با یک گل شکست دهد و با 72 امتیاز به لیگ اروپا راه یابد.
در دیگر بازی این هفته در دیداری زیبا و حساس به دلیل اینکه آخرین حضور سر آلکس فرگوسن روی نیمکت منچستر یونایتد بود، شیاطین سرخ برابر میزبان خود وست‌برومویچ به تساوی پرگل و عجیب 5 بر 5 رسیدند.
در این دیدار عجیب شینجی کاگاوا (5) اولسن (9 گل به خودی)، آلکساندر باتنر (30) ، روبین فان پرسی (53) و خاویر هرناندز (63) برای شیاطین سرخ گل زدند و لوکاکو سه بار، موریسن و مالومبا برای وست برومویچ گلزنی کردند تا آخرین حضور فرگوسن به عنوان سرمربی با یک پازی پرگل به پایان برسد.
شیاطین سرخ در حالی که تا دقیقه 63 با نتیجه 5 بر 2 از حریف جلو بود به فاصله 5 دقیقه سه گل دریافت کرد تا آخرین حضور فرگی روی نیمکت منچستر با تساوی به پایان برسد.
منچستر یونایتد با این تساوی با 89 امتیاز به کار خود پایان داد.
در ابتدای این دیدار بازیکنان دو تیم برای فرگوسن تونل درست کردند تا فرگی با تشویق بی حد بازیکنان دو تیم و هواداران به نیمکت مربیگری برسد.
چلسی با گل های خوان ماتا و فرناندو تورس موفق شد با نتیجه 2 بر یک اورتون را شکست دهد تا بنیتس با پیروزی از چلسی جدا شود.
منچستر سیتی تیم دوم جدول نیز در بازی تشریفاتی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب نوریچ شد. جک رادول هر دو گل منچستر سیتی را در این دیدار به ثمر رساند.
لیورپول نیز در شب خداحافظی جیمی کاراگر شب باشکوهی برای بازیکن بزرگ خود رقم زد. "لک لک ها " در این دیدار با تک گل فیلیپ کوتینیو برزیلی کوئینزپارک رنجرز را مغلوب کردند.
نتایج کامل
وست برومویچ 5 – منچستر یونایتد 5
لیورپول یک – کوئینزپارک صفر
منچستر سیتی 2 – نوریچ 3
چلسی 2 – اورتون یک
نیوکاسل صفر – آرسنال یک
ساوت همپتون یک – استوک سیتی یک
سوآنسی صفر – فولام 3
تاتنهام یک – ساندرلند صفر
وستهام 4 – ردینگ 2
ویگان 2 – آستون ویلا2
به گزارش خبرگزاری فارس،

 

نظرات بینندگان