arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

ریزش ساختمان در حال تخریب بر سر 4 کارگر ایرانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش آوار بر سر چهار کارگر در شرق پایتخت خبرداد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت 15:26 به سامانه 125 اطلاع داده شد و بدنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 24 و گروه نجات دو را به محل حادثه واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان مسلم اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که کارگران مشغول تخریب دو ساختمان دو طبقه مسکونی در مجاورت یکدیگر بودند که ناگهان بخش های از ساختمان ریزش کرده و سبب محبوس شدن چهار تن در زیر آوار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دو تن از کارگران که نیمی از بدنشان در زیر آوار گرفتار شده بود تا پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی توسط دیگر افراد نجات داده شدند، گفت: آتش نشانان دو کارگر دیگر را با انجام اقدامات فنی از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی اضافه کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن دو کارگر از زیر آوار اقدام به ایمن سازی محل کرده و پس از گذشت حدود یک ساعت به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، کارگران حادثه دیده در جریان ریزش این دو ساختمان 150 مترمربعی همگی ایرانی بودند.

وی بی احتیاطی کارگران هنگام تخریب ساختمان را علت وقوع این حادثه اعلام کرد و افزود: مالکان و پیمانکاران باید برای عملیات تخریب از نیروهای ماهر استفاده کرد و تمامی مراحل تخریب نیز تحت نظر آفراد متخصص و مهندسان مربوطه انجام شود.
نظرات بینندگان