arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲

مفقود شدن 6 آتشنشان و مامور خدمات شهري شيراز در زير چندين تن زباله

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حدود ظهر امروز 6 آتشنشان و مامور خدمات شهري که براي خاموش کردن آتش زباله هاي دپو شده شتافته بودند در زير خروارها زباله مدفون شدند.اين حادثه بر اثر ريزش ناگهاني زباله ها رخ داد و به دنبال اين حادثه خانواده افراد مفقود شده خودرا به محل حادثه رساندند و بانگراني عمليات جست و جو و نجات را دنبال مي کنند.به گزارش مهرخانواده هاي حادثه ديدگان ريزش زباله حاضر به ترک سايت دفن زباله هاي شيراز نيستند؛ اين در حالي است که مديرکل مديريت بحران استانداري فارس از به کارگيري تمام امکانات و تجهيزات براي جستجوي مفقودين خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر حاضر در صحنه با گذشت بيش از 7 ساعت از وقوع حادثه مفقود شدن 6 نفر از مامورين آتش نشاني، فضاي سبز و خدمات شهرداري در زير چندين تن زباله تا اين لحظه هيچ اثري از اين مفقودشدگان پيدا نشده است و خانواده هاي آنان نيز عليرغم تاکيد مسئولان حاضر به ترک کردن محل نيستند.
کارگرتاکيد ماموران براي خروج خانواده ها از آن منطقه تنها براي حفظ سلامتي آنان است.

فرمانداري شيراز در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص دليل بروز اين اتفاق گفت: طي جلسات مختلف به طور علمي دليل بروز اين اتفاق را بررسي خواهيم کرد.

زرين کلاه افزود: زماني که زباله هاي جمع شده در اين منطقه آتش گرفت ماموران آتش نشاني که براي خاموش کردن آتش به منطقه اعزام شده بودند پس از ريزش زباله ها زير آنها مفقود گرديدند.

مدير کل مديريت بحران استانداري فارس نيز به خبرنگار مهر گفت: با تمام امکانات و تجهيزات مشغول در جستجوي مفقودين هستيم.

حسن فياض پور تاکيد کرد: تا اين لحظه هيچ اثري از شش مفقود شده زير آوار زباله ها به دست نيامده است.
نظرات بینندگان