arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
لیگ قهرمانان آسیا

استقلال با احتیاط صعود کرد تا به تیم ملی آسیب نرسد

استقلالی ها توانستند در ورزشگاه آزادی مقابل هزاران هوادار برای این فصل درخشان فوتبالی خود، یک خداحافظی باشکوه بگیرند و به جمع تیم های یک چهارم نهایی صعود کنند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، دیدار برگشت استقلال برابر الشباب امارات از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر آغاز شد که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما به لطف پیروزی 4 بر 2 در بازی رفت به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرد.
در طول دو نیمه بازی دو تیم نتوانستند موقعیت‌های خطرناک زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کنند. تیم الشباب در اواخر نیمه نخست تا آستانه گل زدن به استقلال پیش رفت اما ضربه لوئیز مهاجم تیم اماراتی به تیر دروازه مهدی رحمتی برخورد کرد.
در نیمه دوم هم خطر چندانی روی دروازه‌ها خلق نشد. حنیف عمران‌زاده روی سانتر مجتبی جباری برای استقلال گل زد که کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.
«تان های» داور چینی به جواد نکونام، خسرو حیدری و امیرحسین صادقی از استقلال و حسن صفر ابراهیم، قاسم جمعه و حمدان قاسم از الشباب کارت زرد نشان داد.
استقلال با این نتیجه به جمع 8 تیم برتر آسیا و مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان صعود می‌کند.
در دیگر بازی‌های امشب تیم‌های لخویا قطر، گوانگجوی چین و کاشیوا ریسول ژاپن با غلبه بر حریفان خود توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.
شب گذشته هم تیم‌های الشباب و الاهلی عربستان، بوریرام تایلند و سئول کره جنوبی به این مرحله صعود کرده بودند.
 30خردادماه مراسم قرعه‌کشی برای مشخص شدن حریفان تیم‌ها در مرحله یک چهارم برگزار می‌شود.
ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف‌ عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، ساموئل، جواد نکونام، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی( از دقیقه 72 فرزاد حاتمی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

شاهرخ بیانی ، فرزاد مجیدی  ، فنونی زاده از پیشکسوتان استقلال ، مارکار آقاجانیان ، وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال که در جایگاه خبرنگاران برای تیم استقلال آرزوی پیروزی کرد ، احمد رسولی‌نژاد ، امیدوار رضایی عضو هیئت مدیره استقلال و آنتونیو سیموئز در جایگاه vip حضور دارند.
 
آنتونیو سیموئز  در  واکنش به شکست تیم ملی اظهار داشت : هنوز اتفاقی نیفتاده است . این بازی دوستانه بوده و اظهار نظر زود است .

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
8
0
ا؟
توانايي نداشت ببرد
بازي رفت هم شانسي بردند
هرچي زدند رفت توي گل
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
بذار ببینیم پرسپولیس توانایی اومدن حتی به لیگ قهرمانان رو داره..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
پرسپولیسیها اظهارنظر نکنند. لطفاً
چون مدیر انتخاب پرسپولیسیه نظرم رو درج نمیکنه!
sun
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
ما چون بی ادب نیستیم،میگیم :آب و بخور جوش نیاری.
sun
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
0
واقعا چه قدر هم زشت است وهم تعجب آور که کسی درمقابل بازی خارجی تیم باشگاهی کشورش اینقدر بغض داشته باشد.کری های داخلی قابل توجیه است ولی این نظرات که روح دشمنی درآن موج میزند صحیح نیست.واقعا من میخوام بدونم اینها طرفدار چه تیمی هستند که اینجور نظر میدهند.ما که از پیروزی های اینچنینی احتمالی پرسپولیس یا هر تیم دیگری درآینده شاد خواهیم شد.البته شاید هم این بنده های خدا اماراتی باشند که هم فارسی بلدند وهم درایران هستند.

زنده باد آسمانی های ایران.ss
نظرات بینندگان