arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲

فیروز‌آبادی: عازم قدس هستیم، طرح لو نمی‌رود

سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به روند مستمر نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از ضربه نهایی ایران گفت: عازم قدس هم هستیم و امام فرمود راه قدس از کربلا می گذرد. بالاخره نوبتی است. فعلا طرح عملیات لو نمیرود آن‌ها هم می ترسند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به روند مستمر نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از ضربه نهایی ایران گفت: عازم قدس هم هستیم و امام فرمود راه قدس از کربلا می گذرد. بالاخره نوبتی است. فعلا طرح عملیات لو نمیرود آن‌ها هم می ترسند.

به گزارش تسنیم، سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم افتتاح نخستین خبرگزاری دفاع مقدس باتشکر از تمامی مسئولینی که در افتتاح این خبرگزاری نقش داشتند گفت: این مهم چیزی بود که ضرورت آن سال‌ها احساس می‌شد. من متواضعانه اعلام می‌کنم که تاکنون خبرگزاری دفاع مقدس وجود داشته است یعنی همه خبرنگاران، عکاسان، راویان، راهیان نور، خانواده شهدا، وصیت‌نامه شهیدان و زندگینامه آنها رسانه است؛ رسانه‌های مقدس اصل تعریف رسانه در اینهاست. رسانه جایی است که از آن پیام دهنده پیامش را به گیرنده می‌رساند و چه کسی رساتر از شهیدان برای رساندن پیام و حقانیت دفاع مقدس به میهن و اسلام قرآن. چه رسانه‌ای بالاتر ازخانواده شهیدان که نقاط اتکا و ستون‌های سخت انقلاب اسلامی هستند.ما امروز شکل الکترونیکی چنین رسانه‌ای را درست کرده‌ایم.

سرلشکر فیروز‌آبادی با اشاره به نخستین خبرگزاری دفاع مقدس افزود: این خبرگزاری که امروز راه‌اندازی شد درواقع تریبون همه رسانه‌های دفاع مقدس و مجرای انتظار همه ارزش‌های مقدس است. بااین کار امیدواریم رسانه‌های دفاع مقدس جلو رفته و به کمال برسند. خدای متعال فرموده با استکبار و طاغوت و ظلم و ضد ارزش باید مبارزه کرد تا وقتی که در عالم فتنه برای بشریت نباشد. یعنی فطرت پاک الهی بتواند با رسالت انبیاء بر هم عجین شده و انسانیت، آزادی، بندگی، عبودیت و بهره‌مندی کامل از حیات را داشته باشد. بنابراین دفاع همچنان باقی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جنگ هشت ساله گفت: یک روز آمریکا و همدستانش آمدند و با سلاح به انقلاب اسلامی حمله کردند رزمندگان اسلام هم سینه سپر کرده و شهید دادند سلاح دشمن شکست خورد  اما دشمن دست از دشمنی برنداشته است. یک ژنرال آمریکا می‌گفت دو چیز را باید از ایرانی‌ها بگیریم و بعد به آنهاحمله کنیم یکی ایمان مردم و دیگری نیروهای مسلح‌شان را . بنابر این جنگ نرم را که جنگ فرهنگی، هنری و القایی است راه انداختند.

وی افزود: اسقف انگلیسی کشیش‌هایی را که می‌خواستند به خاورمیانه بفرستند آموزش می‌داد او به آنها می‌گفت درکشورهای اسلامی بروید و ثابت کنید که غرب دشمن اسلام نیست. آن وقت ما پیروزیم. جنگ نرم برنامه‌اش این است که به ملت‌های مستضعف بگوید غربی‌ها استثمار و غارتگر نیستند طرفدار حقوق بشر و حقوق سیاسی‌اند. جنگ نرم نیز وارونه جلوه دادن حقایق برای خواب کردن ملت‌هاست تا به آنها حمله کنند.

سرلشکر فیروز‌آبادی با بیان جمله‌ای از حضرت علی(ع) که آن را روی لوح خبرگزاری در مراسم نوشت گفت: این جمله را نوشتم که هر کس از دشمنان غفلت کند وقتی دشمن بالای سرش بیاید او را بیدار می‌کند. جنگ نرم گوش دادن به حرف حضرت علی(ع) است دشمن ما حیله‌گر و مکار است بنابر این انقلاب اسلامی ادامه دارد.

وی افزود: پیروزی خرمشهر مهمترین پیامش در مردم کشورهای اسلامی و جهان این بود که در ایران قدرت ایمانی شکل گرفته است که قادر است از خود دفاع کند. بحث ایران‌هراسی و ترس اشغالگران قدس نیز از اینجا نشات گرفته است.

روز بعد از فتح خرمشهر نخست‌وزیر وقت رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد اگر ایرانیان از دجله عبور کنند ما هم وارد جنگ می‌شویم و این نشان از ترس بسیار آنها از فتح خرمشهر دارد. آن‌ها فکر می‌کردند ما فردا عازم قدس هستیم. البته عازم قدس هم هستیم و امام فرمود راه قدس از کربلا می گذرد. بالاخره نوبتی است. فعلا طرح عملیات لو نمیرود آن‌ها هم می ترسند و ما هم اعلام آمادگی می کنیم بالاخره کسی که آمده قفل در خانه فلسطینی را شکسته و او را اسیرکرده کشته یا تبعید کرده باید از بین برود.

فیروز‌آبادی با اشاره به این که ایرانی‌ها می‌گویند اسرائیل باید از صحنه گیتی محو  و نابود شود گفت: هرکسی در دنیا هر دینی که دارد اگر قفل در خانه‌اش شکسته شود حق دارد که شکایت کند. انقلاب اسلامی ادامه دارد گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان حضرت امام ورهبر کبیر ماست و واژگانش در جنگ تدوین شد.

این جنگ بود که سوادش را داشت که واژه‌نامه فرهنگ امام را بخواند.

وی افزود: ما این فرهنگ دفاع مقدس را که فرهنگ ناب انقلاب است را حفظ کرده و آن را ترویج می کنیم.برای ماموریتی در فلیپیپین بود که ماجرای فتح خرمشهر پیش آمد روزنامه را انجا دیدم که تیتر سمت چپش تیتر امام درباره رژیم اشغالگر قدس بود . این جنگ بود که صدای انقلاب بلند و رسا اعلام کرد و برای ملت خودمان و مردم جهان تفسیر کرد و این که امام فرمود جنگ دانشگاه بود به این علت است.

وی ادامه داد: یکی از مقامات مصر بعد از انقلاب اخیر در این کشور امد و گفت من در دانشگاه دانشجو بودم و به وسیله پیام های امام انقلابی شدم و همین افراد بودند که رویش انقلاب مصر را فراهم کردند. کشیش روسی هم می گفت امام فقط اسلام را زنده نکرد بلکه تمام ادیان را زنده کرد و ما هم روحیه و اعتقادمان را از امام شما داریم.
نظرات بینندگان