arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲

رضایی: مدیریت کشور نیاز به نوسازی و بازسازی دارد/ مسئله آدمها نیستند باید ریل مدیریتی اصلاح شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن رضایی شب گذشته در سفر یک روزه خود به رباط کریم در ستاد انتخابات خود در این شهرستان در جمع شهروندان به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که خرمشهر آزاد شد، شادی و سرور و نشاط به ملت ایران برگردانده شد.

وی افزود: امشب بسیار خوشحالم که در سالروز آزادسازی خرمشهر، ستاد انتخاباتی ام در شهرستان رباط کریم با حضور شهروندان افتتاح و راه اندازی شد.

این مسئول عنوان کرد: شهرستان رباط کریم در چند کیلومتری پایتخت قرار گرفته اما دارای محدودیتهای بسیار فراوانی است که باید مورد توجه مسئولان کشوری و رده بالا قرار گیر تا بتوان خدمات مطلوب و ارزنده ای را به شهروندان رباط کریمی ارائه کرد.

بیکاری و عزت شخصیت جوانان را از بین برده است

رضایی ادامه داد: ملت ایران در انتخابات آتی بای فتح المبین و بیت المقدس دیگری و حماسه ای بی نظیر را خلق کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی جامعه گفت: در دولت یازدهم، روابط ایران در سیاست خارجی و بین الملل بازگشایی می شود و بهبود می یابد.

وی اظهار داشت: هم اکنون مشکلات زندگی بسیار سخت و فشار زیادی بر مردم تحمیل می شود، بیکاری عزت و شخصیت جوانان کشور را از بین برده و باعث به وجود آمدن معضلاتی شده است.

دولت بدهی های زیادی دارد/ ذخایر ارزی کشور مانند هشت سال گذشته نیست

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه دولت بدهی های زیادی دارد و ذخایر ارزی کشور مانند هشت سال گذشته نیست گفت: اکنون مانند سالهای گذشته نفت ایران را آنطور که باید نمی خرند و به همین دلیل نیز دولت با مشکلات زیادی مواجه شده است.

رضایی اذعان داشت: هم اکنون معیشت مردم و اقتصاد و دولت در فشار هستند و اقتصاد ملی کشور نسبت به کشورهایی مانند کره جنوبی و ترکیه عقب مانده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جدای از تمامی این مشکلات، هم اکنون مسائل فرهنگی مانند طلاق، اعتیاد و اختلافات بین خانواده ها روز به روز در حال افزایش است که باید فکری اساسی برای این مهم شود، در واقع دولت باید قادر باشد که این مسائل را از سر راه ملت بردارد.

بی توجهی به اختراعات نخبگان جوان ایرانی

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران عنوان کرد: دولت باید در قضیه اقتصاد مردم را وارد صحنه کند، چطور می خواهیم مردم را با خارج کردن از صحنه اقتصادی کشور را از بحرانها نجات دهیم، هم اکنون در کشور نیروی انسانی کارشناس و توانمند و منابع لازم را داریم پس باید فکری برای اوضاع اقتصادی کشور کرد.

وی اظهار داشت: هم اکنون دانشجویان نخبه ایرانی دارای اکتشافات و اختراعات مختلفیی هستند که به دلیل عدم استقبال از این نوآوری ها در کشور، به خارج از کشور می روند و با اختراع خود کسب و کار راه می اندازند و از سوی کشورهای خارجی همان اختراعات به قیمت گزافی به ایران فروخته می شود، در واقع ابتکارات و نوآوری ها و اختراعات در ذهن جوانان و مردان و زنان ایرانی هست اما فرصت بروز و ظهور پیدا نمی کنند.

نظرات بینندگان