arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۲

جلیلی را اصولگرا نمی‌دانم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک نماینده مجلس با بیان اینکه رضایی عزیز، ولایتی عزیز، حدادعادل عزیز و دکتر خلبان قالیباف عزیز اصولگرا هستند گفت: جلیلی در حوزه اصولگرایی قرار نمی‌گیرد و گزینه نهایی احمدی‌نژاد است.

نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرگزاری دانشجو، جلیلی را گزینه نهایی احمدی‌نژاد دانست وگفت: همه کاندیداهای دولت استعفا دادند و تنها از میان آنان جلیلی دبیر شورای عالی امنیت و مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه باقی ماندند که مهمان‌پرست نیز خود به دلایلی که به او گفته بودند رد صلاحیت می‌شود انصراف داد و تنها گزینه احمدی‌نژاد جلیلی است.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه اخلاف نظر جدی میان جلیلی و احمدی‌نژاد وجود دارد اظهار داشت:‌ ما دولت را رصد می‌کنیم و جلیلی اکنون دبیر شورای عالی امنیت و گزینه احمدی‌نژاد است؛ اگر در تمامی استان‌ها نگاه کنیم خواهیم دید که تمام ستادهای سابق احمدی‌نژاد اکنون از جلیلی حمایت کردند.
 
قاضی‌پور در پاسخ به این سوال که حمایت مردم استان‌های مختلف به معنای پیگیری و تحقق آرمان‌های حماسه سوم تیر است خاطر نشان کرد: شعارهای جلیلی تنها حربه‌ای برای رای گرفتن است و دولت احمدی‌نژاد با روی کار آمدن جلیلی تفاوتی نخواهد کرد.
 
این نماینده مجلس در ارزیابی فضای سیاسی انتخابات گفت: کشور ما دارای انتخابات آزادی است و تاکنون نیز بدین گونه اداره شده است و باید انتخابات به درستی اداره شود، در زمینه فضای سیاسی میان احزاب باید بگویم چهار نفر تنها در این انتخابات اصولگرا هستند که اگر آنان به پیروزی برسند کشور به موفقیت می‌رسد.
 
قاضی‌پور ادامه داد: این چهار کاندیدا شامل رضایی عزیز، ولایتی عزیز، حدادعادل عزیز و دکتر خلبان قالیباف عزیز است که اگر این چهار نفر با یکدیگر متحد شوند و یکی از این بزرگان انتخاب شوند نتیجه انتخابات را موفق خواهیم دانست.
 
این نماینده مجلس جلیلی را خارج از حزب اصولگرایان دانست و خاطر نشان کرد: جلیلی گزینه نهایی احمدی‌نژاد‌ است.
نظرات بینندگان