arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۲

بیانیه حزب موتلفه اسلامی در حمایت از ولایتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از علی‌اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
«یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به واقع مهمترین مصداق تحقق حماسه سیاسی توسط مردم معتقد، متدین و ولایتمدار ایران اسلامی است و تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی در این انتخابات سعی خواهند کرد که این خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم را تحقق بخشند.
 
در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری و با ثبت نام تعداد بالایی از نامزدها، جمهوری اسلامی ظرفیت و توانایی و رویش نیروهای خود را نشان داد و پس از بررسی احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری هشت نفر توسط شورای نگهبان تائید شدند که نشان از حرکت شورای نگهبان در خط قانون بود.
 
حزب موتلفه اسلامی نیز در این انتخابات در راستای وحدت اصولگرایان و حرکت در خط روحانیت و در جهت همبستگی نیروهای ارزشی و اصولگرا از ثبت‌نام دکتر یحیی آل اسحاق، نامزد این حزب در انتخابات منصرف شد تا به کاهش نامزدهای اصولگرا در انتخابات منجر شود.
 
حزب موتلفه اسلامی پس از بررسی ویژگی‌ها و امتیازهای هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری که نشان دهنده حضور تمامی سلیقه‌های سیاسی در صحنه رقابت انتخاباتی است با نظر دبیران استان‌های این حزب در سراسر کشور و اعضای شورای مرکزی خود با احترام به همه نامزدها از دکتر ولایتی در این دوره از انتخابات حمایت می‌کند.
 
اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور تمام تلاش و همت خود را برای پیروزی دکتر ولایتی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهند داد تا وظیفه خود را در تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری انجام داده باشند.
 
حزب موتلفه اسلامی با توجه به ویژگی‌های دکتر ولایتی وی را فردی متدین، متخصص دارای تجربه و مفید برای اداره کشور می‌داند و معتقد است برنامه‌های دولت متمم دکتر ولایتی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و در میان نامزدهای حاضر در انتخابات وی اصلح است.
 
حزب موتلفه اسلامی
نظرات بینندگان