arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲

فرهادظریف: بلغارستان بهترین سرویس زن دنیا را دارد

ظریف: این مسابقات بهترین تجربه برای ما است. اینجاست که می توانیم تجربه کسب کنیم. این تیم بازیکنان خوبی چون سوکولوف دارد. بازیکنی که یکی از بهرتین های دنیاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان پس از دومین دیدار دوستانه برابر بلغارستان گفت: خدا رو شکر که والیبال ایران به این سطح رسیده که می تواند مقابل قدرت های بزرگ والیبال دنیا بایستد. با اینکه مقابل تیم چهارم المپیک در یک بازی پنج سته  با امتیازات 25 بر 23 ، 27 بر 25 و 19 بر 17 باختیم باز هم نارحتیم. این نشان می دهد که والیبال ایران چقدر رشد کردیم.
بلغار ها در پایان بازی آنقدر خوشحال بودند که مثل اینکه برزیل را در فینال لیگ جهانی برده اند. دیروز وقتی ما آنها بردیم آن قدر خوشحالی نکردیم که آنها از بردن ما خوشحال شدند.
در کل بازی یه جورایی ما بهتر بودیم. در امتیازات و پوئن ها ما 115 بر 112 برتر بودیم؛  فقط در امتیازات حساس کم آوردیم. به دو امتیاز سرویس در ست پنجم بازی را واگذار کردیم.
این مسابقات بهترین تجربه برای ما است. اینجاست که می توانیم تجربه کسب کنیم. این تیم بازیکنان خوبی چون سوکولوف دارد. بازیکنی که یکی از بهرتین ها دنیاست. این تیم بهترین سرویس زن های دنیا را دارد و این مسابقه می تواند تمرین بسیار خوبی برای رویارویی ما مقابل روسیه باشد.
در ست اول بد شروع کردیم و 5 بر صفر عقب افتادیم. اما در  ادامه جبران کردیم و ست را 25 بر 23 واگذار کردیم. در ست پنجم چند امتیاز عقب افتادیم ولی باز مساوی کردیم. این نشان از روحیه جنگندگی تیم ایران است. همان چیزی که ولاسکو از ما می خواهد. در گذشته اگر این چنین عقب می افتادیم بازی را وا می دادیم. ولی الان تا اخرین لحظه می جنگیم.
وی ادامه داد: بلغار ها در دریافت خیلی خوب هستند و ما دیروز با زدن سرویس های خوب آنها را دچار مشکل کردیم ولی امروز این کار را نتوانستیم به نحو احسن انجام دهیم.
ظریف افزود: من این با خت  را باخت نمی بینم. بلکه یک موفقیت بزرگ است. بازی کردن دراین سطح یکی از آرزو های ما بوده و الان به آن نزدیک شده ایم. در این بازی ها نتایج زیاد اهمیت ندارد و آنچه اهمیت دارد دستاورد هایی هست که برای کل تیم دارد. بازیکنانی مثل تشکری و فیاضی به این بازی ها خیلی احتیاج دارند. امیدوارم در بازی فردا هم خوب کار کنیم و بتوانیم با شکست بلغارستان با روحیه عالی به مصاف روس ها رویم.

نظرات بینندگان