arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲

روایت حدادعادل از نامه ی سراسر توهین احمدی نژاد به او

حداد عادل طی سفر انتخاباتی به قم گفت: من در زمانی که رئیس مجلس بودم با همین خلق و خوی امروزی احمدی نزاد ساختم و در جایی که به من اهانت می‌شد، وقتی دفاع از خود را به مصلحت نظام و انقلاب نمی‌دانستم، طرح آن را جفای به انقلاب می‌دیدم و مطرح نمی‌کردم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حداد عادل طی سفر انتخاباتی به قم گفت: من در زمانی که رئیس مجلس بودم با همین خلق و خوی امروزی احمدی نزاد ساختم و در جایی که به من اهانت می‌شد، وقتی دفاع از خود را به مصلحت نظام و انقلاب نمی‌دانستم، طرح آن را جفای به انقلاب می‌دیدم و مطرح نمی‌کردم.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، این کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی در شرایط فعلی، متاسفانه در سیستم بانکی با مشکلاتی همچون ربا روبرو هستیم که یکی از برنامه های مهم من رفع این معضل مالی از سیستم بانکی است که با برنامه‌های راهبردی این امر امکان پذیر است.

این کاندیدای ریاست جمهوری خود را فرزند این انقلاب خواند و افزود:در جریان تشکیل انقلاب اسلامی همچون سایر مردم در متن درگیری‌ها حضور داشتم و خود را فرزند این انقلاب می دانم و به عنوان یک جوان با ورود به عرصه اجتماعی با انقلاب آشنا شدم و تلاش خود را برای صیانت از این انقلاب خواهم کرد.

وی تصریح کرد:با توجه به علاقه‌های فراوان به ادبیات، بنا بر دستور شهید مطهری با ورود به صدا و سیما مطالبی را نگارش و اجرا می کردم که پس از مدتی به توصیه این شهید بزرگوار فعالیت خود را به عنوان معاون صدا و سیما به صورت رسمی آغاز کردم و وظیفه خود را در این پست در خدمت به مردم انجام دادم.

حدادعادل در ادامه سخنرانی های خود پایبندی به نظام اسلامی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:تنها راه نجات بشریت دین مبین اسلام و جکومت اسلامی است و این دین بزرگ سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد و باید در جهت صیانت از این دین تلاش کرد.

وی گفت:در حال حاضر 99 درصد از مردم ایران مسلمان هستند و برای حفظ کشور و انقلاب اسلامی هیچ راهی به غیر از حکومت اسلامی و دینی نداریم و تنها اسلام می تواند با ایجاد وحدت ما را از آسیب های دشمنان ایمن گرداند.

این کاندیدای ریاست جمهوری تاکید کرد:ولایت فقیه به عنوان اصل مهم در نظام اسلامی از عوامل مهم وحدت میان مسلمانان می باشد و من با اعتقاد کامل بر ولایت فقیه آن را دنباله و رهرو مکتب اهل بیت(ع) می دانم و تا پایان راه بر این اصل مهم اعتقاد خواهم داشت.

وی در ادامه پیرامون مشکلات کشور نیز تصریح کرد:مهم ترین عامل گسترش مشکلات در سطح کشور ناشی از بی تقوایی و و بی تدبیری است که مسئولان باید در جهت رفع این دو مانع بزرگ در راستای رشد و تعالی جامعه تلاش کنند که در این باره برنامه های فرهنگی می تواند راهگشا باشد.

حدادعادل درباره ارتباط خود با حوزه های علمیه نیز عنوان کرد:من خود را همواره مدیون روحانیت می‌دانم و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حوزه های علمیه در ارتباط بودم و پس از پیروزی انقلاب نیز این تعامل را در کنار تدریس به طلاب حفظ کردم، زیرا ارتباط با حوزه های علمیه آثار ارزشمندی در ارتقای درک و بینش دینی خواهد داشت و من بر این اصل مهم باور و اعتقاد دارم.

وی ادامه داد:مرجعیت جایگاه والایی در نظام جمهوری اسلامی دارد و حتی ولایت فقیه از مرجعیت برخاسته است و نمی توان و نباید به هیچ عنوان از مرجعیت و روحانیت فاصله گرفت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد:تلاش می کنم در راستای هر موضوعی که قول می دهم از توانایی خود اطمینان خاطر داشته باشم که در این ارتباط من قول خواهم داد که فرهنگ ازدواج آسان را در جامعه تبیین کنم، زیرا انقلاب یک حرکت بزرگ فرهنگی است و باید با فرهنگ سازی مشکلات و معضلات را رفع کنیم.

وی یادآور شد:مردم از مسئولان انتظار دارند در جهت رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند و در حقیقت وظیفه دولت آینده ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی در کشور است که امیدواریم با برنامه های کلان این امر تحقق یابد.

حدادعادل توسعه فرهنگ کتاب خوانی را یکی از عوامل مهم دانست و افزود:من همواره با کتاب الفت خاصی دارم، زیرا بسیاری از مشکلات را می توان با فرهنگ کتاب خوانی در جامعه رفع کرد.

وی اظهار داشت:همچنین در سیاست خارجی نیز بر این اعتقادم که نباید به هیچ عنوان از مواضع خود کوتاه بیاییم زیرا عقب نشینی ما از مواضع مان موجبر پیشروی دشمن خواهد شد.

این کاندیدای ریاست جمهوری در پایان یادآور شد:من به فکر منافع مردم، رفع مشکلات و اعتلای انقلاب اسلامی هستم .

حداد عادل با بیان اینکه همواره سعی کرده‌ام تا با مسئولان تنشی نداشته باشم گفت: من در زمانی که رئیس مجلس بودم با همین خلق و خوی امروزی احمدی نزاد ساختم و در جایی که به من اهانت می‌شد، وقتی دفاع از خود را به مصلحت نظام و انقلاب نمی‌دانستم، طرح آن را جفای به انقلاب می‌دیدم و مطرح نمی‌کردم.

رئیس مجلس هفتم ادامه داد: در آن زمان آقای احمدی نژاد نامه‌ای سراسر توهین به من نوشت که من هم در جواب برایش نوشتم آقای احمدی نژاد من هم می‌توانم با همان لحنی که شما نامه نوشتید پاسخ دهم، اما چنین ادبیاتی را به صلاح انقلاب نمی‌دانم و بعد با استدلال مطالبم را بیان کردم.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
115
247
در آن زمان آقای احمدی نژاد نامه‌ای سراسر توهین به من نوشت،
واقعا که، این همان ادبایتی است که بسیاری از مسئولان دیگر سالهاست از آن شکوه می کنند،
آیا در شأن یک رئیس جمهور است که با کلمات توهین آمیز با دیگران سخن بگوید؟ (آن هم رئیس جمهور مردمی که از لحاظ فرهنگ و ادب سرآمد ادبیات دنیا هستند)
ketabda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
126
35
بالاخره یک نفر ازنامزده رئیس جمهوری در مورد کتابخوانی صحبت کرد . اون هم به صورت اشاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
83
705
احمدی نژاد دست پخت خودتانست برای همین مجبورید بسازید
نظرات بینندگان