arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۴۸۵
تعداد نظرات: ۱۰۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
روحانی در همایش انتخاباتی:

آقایانی که در این 8 سال کشور را به این روز انداختید مردم دیگر شما را نمی‌خواهند/بشتابید به پای صندوق آرا؛ هر یک از شما حداقل قول دهید 10 رای را بسازید/کاری می کنم که دختران ما در خیابان احساس امنیت کنند

از آنهایی نیستم که بخواهم از آبروی رزمندگان و ایثارگران برای انتخابات استفاده کنم/با مشورت هاشمی و خاتمی قدم در این راه گذاشتم/وقیحانه به دولت سازندگی و اصلاحات تهمت می زنند/عده‌ای هم هنوز فقر داخلی و تحقیر خارجی را افتخار می‌پندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع هواداران خود گفت: کاری می‌کنیم همه زندانیان آزاد شوند. اگر اعتدال حاکم شود اگر بتوان افراطی‌گری را به انزوا برد، نیازی نیست که در کشور عدل و اعتدال کسی در زندان باقی بماند.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید به افراطی‌گری پایان دهیم،خاطرنشان ساخت: بیایید به افراطی‌گری پایان دهیم، بیایید به خودسری پایان دهیم. ما در این کشور اجرای قانون را خواستاریم.می‌خواهم از طرف شما یک جمله بگوییم اگر قبول داشتید آن را تایید کنید. آقایانی که در این هشت سال کشور را به این روز انداختید مردم دیگر شما را نمی‌خواهند

 حسن روحانی گفت: با مشورت بزرگان کشور یعنی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی، در این راه قدم گذاشتم، اما امیدم به شما جوانان است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در همایش تدبیر و امید که در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، در جواب احساسات پرشور جوانان حاضر در سالن گفت: احساس شور جوانی می‌کنم و ای کاش در جمع شما بودم.

وی با بیان این‌که دست تک تک شما غیورمردان را می‌بوسم، اظهار کرد: سلام بر شما ملت ایران، سلام بر دختران، پسران و سلام بر همه اقوام ایرانی.

وی با بیان این‌که برای من روشن بود از بین بردن وحدت و انسجام به معنای از هم پاشیدن قدرت ملی خواهد بود، ادامه داد: از هم‌گسیختگی چارچوب‌های اقتصادی و اجتماعی، تصمیمات فردی، خودشیفتگی و کنار گذاشتن دانایان جامعه و همچنین منزوی کردن سرمایه‌های ملی و توهین و افترا به بزرگان کشور، نتیجه‌ای جز شرایط امروز را به همراه ندارد و من می‌دانستم قدم گذاشتن در این راه چقدر سخت و مشکل است.

این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با اشاره به این‌که عده‌ای نمی‌خواهند وضع هشت سال گذشته تغییر کند، خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواهند باز هم راه و مسیر گذشته ادامه یابد و عده‌ای هم هنوز فقر داخلی و تحقیر خارجی را افتخار می‌پندارند.

روحانی با تاکید بر این‌که من عزت و غرور ایرانیان را بازخواهم گرداند، گفت: من مجددا قدرت ملی را به این کشور به کمک همت شما جوانان برمی‌گردانم.

وی با بیان این‌که باید به افراطی‌گری‌ها و خودسری‌ها پایان دهیم، تصریح کرد: ما خواستار اجرای قانون دراین کشور هستیم.

روحانی با بیان این‌که همه ما به دنبال تغییر و تدبیر و امید هستیم، گفت: هوا بس ناجوانمردانه سرد است و من می‌خواهم به شما جوانان عزیز بگویم، برنامه من نجات اقتصاد کشور است.

وی با بیان این‌که اقتصاد ما امروز نیاز به نجات دارد، افزود: بیکاری، گرانی، آشفتگی، ناامیدی، نسبت به فردای نامشخص نسل جوان، به کمک شما غیورمردان قابل حل است و من به دنبال بازگشت ثبات و آرامش به کشور هستم که این کار با تدبیر و برنامه و امید امکان‌پذیر است.

روحانی در جواب فریادهای جوانان حاضر در سالن که مساله اشتغال را مطرح می‌کردند، گفت: راست می‌گویید؟ اشتغال . این همه بیکار در کشور وجود دارد و 867 هزار فارغ‌التحصیل دانشگاه امروز بیکارند پس چرا نباید بتوانیم برای جوانان عزیزمان شغل و کار شایسته ایجاد کنیم. در حالی که کشور ما این همه برنامه مادی و معنوی دارد و شاهدیم متاسفانه کشور را به تحریم انداخته‌اند و افتخار می‌کنند.

روحانی در ادامه گفت: راست است که این تحریم ظالمانه است. راست است که شورای امنیت به شورای امنیت سازمان ملل شورایی ظالمانه است. مگر ما نمی‌دانستیم که این شورای ظالمانه در کشور و دنیا تاثیرگذار است و مگر ما نمی‌دانستیم که چنین شورای ظالمانه‌ای وجود دارد. چرا برای آن برنامه‌ریزی نکردیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که در دولت سازندگی و اصلاحات ایراد گرفتیم و تهمت زدیم، اظهار کرد: به جای این‌که از دولت سازندگی و اصلاحات تشکر کنیم که کشور را از جنگ و شورای امنیت نیز دور کردند، به آنها وقیحانه تهمت زدیم. البته من نمی‌خواهم در زمینه بسیاری از این مسائل امروز سخن بگویم، اما اگر این ملت بزرگ بار مسوولیت را بر دوش من گذاشت، آنگاه برخی موارد را برای مردم توضیح خواهم داد اما به هر ترتیب علی‌رغم همه مشکلات، ما با کمک مردم، وحدت ملی، انسجام ملی و اجماع مسوولان در کشور تحریم را خواهیم شکست.

روحانی در ادامه خطاب به حاضرین در این همایش گفت: دختران، پسران، ما راهی جز اعتدال نداریم. افراط و تفریط همواره مشکل‌آفرین است. ما زیر خمیه وحدت و اتحاد و قانون اساسی و وحدت ملی قدرت بزرگ ملی را تشکیل خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر بار مسوولیت بر دوش من قرار گرفت، کرامت را به دانشگاه و دانشجو برمی‌گردانم و همچنین منزلت را هم به زنان برخواهم گرداند.

وی در ادامه گفت: من کاری خواهم کرد که با کمک پلیس زحمتکش کشور در سراسر خیابان‌ها، امنیت واقعی مستقر شود و دختران ما در خیابان احساس امنیت کنند. من نخواهم گذاشت ماموری بی‌نام و نشان از کسی سوال کند. دختران جامعه ما خود حافظ حجاب و عفاف هستند.

روحانی افزود: همه مسوولان کشور باید احساس کنند که فرمانروای کشور، ملت هست و بس. در این صورت همه مسوولان امانتدار خواهند بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: 24 خرداد روز سرنوشت‌سازی است. آیا می‌خواهید این روز حماسه افراطیون یا حماسه ملت ایران شود؟ پس هر یک از شما حداقل قول دهید 10 رای را بسازید. اگر می‌خواهید دروغ و تزویر از کشور رخت بربندد و دیگر مسوولی آمار غیردقیق ندهد و اگر می‌خواهید عزت و شکوه و مجد و عظمت به همه ایرانیان برگردد، و ریال ایرانی به جای اول خود برگردد و همچنین گذرنامه ایرانی به احترام خود بازگردد، پای صندوق آرا بشتابید.

روحانی با بیان این‌که همه پای صندوق آرا برویم تا اعتدال جای افراط را بگیرد، گفت: اگر همه پای صندوق رای برویم، تدبیر جای خودسری را خواهد گرفت و اخلاق نیز جای تهمت و افترا را.

وی افزود: من از آنهایی نیستم که بخواهم از آبروی رزمندگان و ایثارگران برای انتخابات استفاده کنم. من 8 سال در دفاع مقدس بودم و دست همه ایثارگران را می‌بوسم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که عده‌ای می‌خواهند 24 خرداد صندوق بدون رقابت را در اختیار داشته باشند، خاطرنشان کرد: من در برابر همه خانواده‌های بزرگ شهیدان تواضع می‌کنم، اما نمی‌خواهم در انتخابات از نام آنها سوءاستفاده کنم.

روحانی ادامه داد: آن روز در میدان جهاد و جنگ وظیفه افتخار بود و امروز هم حضور در حماسه سیاسی برای همه ما افتخار است، ولی باید بگویم من خود را پشت سر ایثارگران پنهان نکرده و پشت سر دین هم پنهان نخواهم شد.

روحانی گفت: من اگر اشتباه کردم، با صراحت در برابر ملت عذرخواهی می‌کنم. همچنین من از ملت بزرگم درخواست کمک خواهم کرد. من با نام معصومین مدیریت ناتمام خود را توجیه نمی‌کنم. من می‌دانم راه نجات، اجرای قانون اساسی است.

وی افزود: من فصل سوم قانون اساسی را که حقوق ملت است را تدوین کرده و به مجلس می‌دهم تا به صورت قانونی تقدیم ملت شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این‌که در حقوق شهروندی زن و مرد یکسان هستند، عنوان کرد: در حقوق شهروندی، کرد، ترک، عرب و فارس با هم برابرند. نگذاریم روند 8 سال پیش ادامه یابد. از همه نقاط مثبت سال‌های گذشته استفاده می‌کنم. اما باید دولت تدبیر و امید را بسازیم.

وی تاکید کرد: بدانید امروز در شرایطی هستیم که تاریخ آینده را می‌توانیم بسازیم، نگذارید کسی شما را ناامید بکند.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که رییس جمهور آینده را آرای شما تعیین خواهد کرد، افزود: من سیاست آشتی و صلح را پیش خواهم گرفت. آشتی با همه احزاب و گروه‌ها و جناح‌ها. شما بدانید یک حزب یا یک جناح در شرایط فعلی نمی‌تواند همه بار را بر دوش بگیرد. بنابراین نیاز به وحدت، اتحاد و یکپارچگی داریم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید با نخبگان دانشگاه آشتی کنیم. همچنین کسانی که از دانشگاه کنار گذاشته شده‌اند و یا مدیرانی که به خاطر اظهارنظر از این مکان دور شده و کنار گذاشته‌اند را بازگردانیم.

وی با تاکید بر این‌که با آشتی ملی و وحدت ملی، انسجام و قدرت ملی را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: ما با دنیا نیز آشتی خواهیم کرد. سیاست دولت تدبیر و امید، تعامل سازنده با جهان خواهد بود. همچنین اگر می‌خواهیم جهان تغییر کند، باید در جهان حضور فعالی داشته باشیم؛ چراکه با کنار نشستن و شعار دادن تغییری ایجاد نخواهد شد.

در پایان این همایش حسن روحانی از جوانان حاضر در سالن خواست با آرامش از محوطه خارج شده و نگذارند بهانه‌ای به دست کسی بدهند.

وی همچنین از نیروی انتظامی که نظم جلسه را به عهده گرفته بود، سپاسگزاری کرد.

رضا رشیدپور که به عنوان مجری برنامه در همایش حضور داشت، قبل از صحبت‌های حسن روحانی در پاسخ به شعارهای حاضرین با مضمون عارف – روحانی اتحاد اتحاد گفت: ان‌شاءالله خبرهای خوبی در راه است.

رشیدپور نیز در پایان با اشاره به این‌که جمعیت مشتاق حضور در همایش روحانی تا میدان هفت‌تیر پشت درهای سالن هستند، تاکید کرد: دیدیم جمعیت چندهزار نفری جوانان با اعتماد نیروی انتظامی چقدر نظم و آرامش را رعایت کردند و پس از آن نیز حاضرین شعار نیروی انتظامی تشکر تشکر را سر دادند.

همچنین از جمله شعارهایی که در این مراسم سرداده شد، دورود بر هاشمی، سلام بر روحانی، اصلاحات ائتلاف ائتلاف و ایرانی یک کلام روحانی والسلام بود.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
39
1219
من ساعت 5:30 اونجا بودم اما نتونستم وارد بشم فقط آقای روحانی دیدیم که اومدن .. ظرفیت سالن کم بود .. بعضی ها روی چمن فوتبال نشسته بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
همه این شعار را ملی کنیم:
ایرانی یک کلام روحانی واسلام
آوات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
بنده اصلاحات را می پسندم و طرفدار آقای عارف هستم ولی اگر ائتلاف شود با هر که آقای عارف فرمایند همراه خواهم شد.
داود
|
-
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
66
1261
دورود بر هاشمی، سلام بر روحانی، اصلاحات ائتلاف ائتلاف - ایرانی یک کلام روحانی والسلام..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سید بزرگوار خاتمی را جا انداختی درود بر خاتمی
درود روحانی و عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
به توافق رسیدن.تا دوشنبه اعلام میکنند.
وحید
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
37
844
یا علی ...
داود
|
-
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
58
1081
عارف – روحانی اتحاد اتحاد
پاسخ ها
mohammad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اره اتحاد به شرط اینکه عارف بمونه روحانی بره کنار
111
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
55
871
درود بر روحانی
دولت تدبیــــر و امیـــــــــد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
76
726
علاوه بر همه مزایای آقای روحانی ، باید این مطلب را بگویم که نظام نیز از انتخاب آقای روحانی بیشترین بهره را میتواند ببرد و به جهانیان ثابت کند که هنوز هم بر خلاف ادعا های آنها مردم ایران به روحانیت اعتماد دارند و آنها را نقطه امید خود میدانند
زیبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
49
751
درود بر روحانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
45
692
آنچه که تنها زمین را در مقابل میلیون ها سیاره شایسته حیات قرار داده تنها یک کلمه است "اعتدال" پس میان تمام زنده بادها زنده باد "اعتدال"
رای ما دکتر حسن روحانی!
یسنا
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
50
696
«درود بر مرد باران»این جمله اشکم دراورد
ائتلاف کنید پیروزی برای ماست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
42
586
من اونجا بودم بعد مراسم متاسفانه چند نفر دستگیر شدند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
به قول آقای حداد شما حمل بر صحت بکنید شاید مامور اشتباه کرده باشه!!
حنظله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
46
608
روحانی عزیز دوستت دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
46
684
من از همه هموطن هام تقاضا می کنم پای صندوقها بیان.
میدونم خیلی دلخور هستین.
ولی بخاطر بچه هامون هم که شده بیایم و به تغییر رای بدیم.
این تنها کاری هست که از دستمون بر می آد.
با انتقاد کردن هیچی درست نمیشه.
ما وظیفه خودمون رو انجام میدیم باقیش رو میسپاریم دست خدا.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
من هم در درجه اول به عنوان یک ایرانی اصلاح طلب از تمام مردم ایران میخواهم به پای صندوقهای رای بیایید و نگذارید دوباره اصلاحات منزوی شود شما را به خداوند متعال قسم میدهم امروز وقت قهر و دلخوری نیست روز 24 خرداد همه ما به پای صندوق رای میرویم و به ائتلاف عزیزان خود رای میدهیم پیروزی نزدیک است اگر همدل و متحد باشیم اشتباه گذشته را تکرار نکنیم از شکست پیروزی بسازیم همه با هم ایرانی سربلند بسازیم به لطف یزدان پیروزی نزدیک است
وحید
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
21
434
یا علی ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
43
635
زنده باد هـــــــــــــــــــــــــــــاشمی
رای من دکتر روحـــــــــــانـــــــــــــي
میانه رویی عملگرا و نزدیک به آیت الله هاشمی
وفادار به نظام و رهبری
مرد تدبیر و امید
روحانی ای با کلام نافذ و سیمایی جذاب
با سواد و مسلط به پنج زبان خارجی (انگلیسی، عربی، المان، روسی و فرانسوی)
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
32
528
درود بر روحانی عزیز..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
34
622
زنده باد خاتمی دوم
شهروند درجه 6
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
27
590
هر یک نفر با ده تا از دوستانش تماس بگیره، از خودمون شروع کنیم روحانی و عارف تا الان خیلی مردانگی کردن و خیلی از حرفهای دل مارو به قیمت حذف از حاکمیت در صورت برنده نشدن در انتخابات زدن حالا نوبت ماست. همین الان من دارم دنبال ده نفری میگردم که بهشون زنگ بزنم شما هم شروع کنید این کار باید به صورت یک موج شروع بشه اگه خودمون بخوایم می تونیم یاعلی
پاسخ ها
بانوی ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
پیشنهادت عالیه
من از دیروز تا حالا اینکار را انجام دادم و تا اخر هفته ادامه میدم. نه تنها به دوستان و فامیل بلکه به همه حتی مردم کوچه و بازار هم باید پاگاهی بدیم.
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
28
595
2 خردادی دیگر در راه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
32
569
آقاي روحاني،ميتوني رو من حساب كني.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
25
512
زنده باد هـــــــــــــــــــــــــــــاشمی
زنده باد روحانی مرد تدبیر و امید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
29
517
زنده باد دکتـــــــر روحـــــــــــــــــانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
28
505
اقای دکتر روحانی به بیرجند هم بیایین. ما دانشجوهای این شهر منتظریم شمارو از نزدیک ببینیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ایول همشهری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
15
201
بيست و سي فقط كمتر از 1 دقيقه از اين ديدار خبر پخش كرد اما از بقيه كانديداها گزارشات طولاني
علت چيه؟
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
13
193
زنده باد روحاني و عارف ...زنده باد تغيير
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
216
من كه قصد راي دادن نداشتم ولي اين چيزايي كه اين بابا گفت منو كه شارژ كرد . جمعه قطعا به روحاني راي ميدم. يا علي .
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
17
147
حدود ساعت هفت بعد از مراسم در کوچه عارف نزدیک هفت تیر چند تا بسیجی ریختند و مردم رو بی خود و بی جهت زدند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
15
182
تو را به خدا بگید ، چرا به عملکرد صدا و سیما اعتراض نمیکند امشب تو بخشهای مختلف خبری از همایش امروز آقای روحانی فقط 15 ثانیه پخش کردن آن هم دوربین فقط آقای روحانی را نشان میداد و اصلا از جمعیت چیزی را نشان نداد، آخه بی عدالتی تا کی.
اكبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
14
133
اگه دستتون به اقايان هاشمي وخاتمي ميرسه بگين بيان حمايت كنن از اينكه روحاني پيروز بشه اگه از شكست ميترسن ترسشون خوب نيست اگه نيان چي ميشه؟
دوباره برا يه دوره ديگه توسط تندرو ها به انزوا ميرن امروز سكوت جايز نيست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
121
ايلام هم بيا منتظريم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
29
76
جای نظرات منتقدین در این سایت خالیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
16
125
اصلاحات - روحانی ، یک پیوند جهانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
14
78
ايلام هم بيا منتظريم
حامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
13
111
با سلام مردم استان قم مانند دیگر مناطق کشور منتظر دکتر روحانی هستند ایران یک کلام روحانی والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
11
71
ايلام هم بيا منتظريم
سلماي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
111
درودبرهاشمي وخاتمى وروحاني
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
82
دکتر هر چه زودتر بیا رشت .منتظریم . اگه خودت بیای خیلی فرق میکنه تا مشاوران یا نزدیکانت بیان. خودت بیا منتظریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
65
ايلام هم بيا منتظريم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
14
107
روحانی محبوب دله
کلید حل مشکله
حسن حسني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
13
77
درو د بر تعقل وتفكر ديار غيور مردان خراسان شمالي منتظر قدو م شماست راي ما روحاني
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
15
95
امید هر ایرانی
شیخ حسن روحانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
61
ايلام هم بيا منتظريم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
84
پیروزی نزدیکه به شرط ائتلاف زنده باد روحانی
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
93
درود بر روحانی و عارف
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
86
دکتر حسن روحانی پیروز بزرگ انتخابات ریاست جمهوری
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
14
85
تو را به خدا بگید به آقای روحانی ، چرا به عملکرد صدا و سیما اعتراض نمیکند امشب تو بخشهای مختلف خبری از همایش امروز آقای روحانی فقط 15 ثانیه پخش کردن آن هم دوربین فقط آقای روحانی را نشان میداد و اصلا از جمعیت چیزی را نشان نداد، آخه بی عدالتی تا کی.
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
13
94
من میخوام به همه اون کسانی که خودشون رو اصلاح طلب میدونم و دنبال تغییر هستند بگم در شرایط کنونی هیچ گزینه ای بهتر از دکتر روحانی نداریم . درسته ایشون نگفتن که اصلاح طلب هستن ولی من به شما قول میدم یک دوم خرداد دیگه ای شکل خواهد گرفت .
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
115
با اینکه سالهاست دکتر روحانی را یک رئیس جمهور بالقوه می دانسته ام که از شایستگی های زیادی برخوردار است، اما باید اعتراف نمایم که تا این حد ایشان را در معرفی وارائه منطقی و دقیق و در عین حال قدرتمندانه برنامه ها و سیاستهایشان در شوون مختلف، به میلیونها ایرانی مشتاق توانا و با فراست ارزیابی نمی کردم. ایشان خیلی بیش از آنچه در تصور داشتم در عرصه رقابتهای انتخاباتی دلیر و با تدبیر ظاهر شده اند. اعتقاد پیدا کرده ام که اگر با رای قاطع ملت ایران به ریاست جمهوری انتخاب شوند، عصر نوینی از سربلندی و پیشرفت ملت ایران در عرصه های گوناگون داخلی و البته بین المللی رقم خواهد خورد.
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
15
146
من و خانواده ام تا دیشب قصد داشتیم به دکتر جلیلی رای بدهیم ولی با صحبتهای تکان دهنده دکتر ولایتی نظرمان عوض شد و فهمیدیم که صد درصد لازم است در انتخابمان تجدید نظر کنیم .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
16
115
دکتر حسن روحانی پیروز بزرگ انتخابات ریاست جمهوری
بانوی ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
15
91
هر ایرانی یک ستاد
وقت تنگ است دوستان
همت نسل سوم،
همراهی نسل اول و دوم و
اراده ملت ایران
hasan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
14
108
زنده باد دکتر روحانی....
من اهل لاهیجانم و تا حالا ستادی از ایشان ندیده ام و خیلی ناراحتم .... نکنه تظاهر نما ها پیروز شوند :(
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
14
86
آقايان روحاني و عارف اگر ميخواهيد تكليف انتخابات را در دور اول روشن سازيد لطفا ائتلاف كنيد .
اين حرف دل همه ي دلسوزان كشور است . مراقب باشيد تفرقه انگيزان ميانتان نفوذ نكنند . از وسوسه هاي شيطان بترسيد و خودخواهي ها را به بند بكشيد . انشاءالله پيروزي قاطع از آن ملت است .
. . .ملت ايران. . . اندكي صبر سحر نزديك است . . .
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
76
دروود بر حسن روحانی عزیز
ما رو امیدوار کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
16
68
من بین اقای رضایی و اقای عارف و اقای روحانی موندم ای کاش میشد این سه عزیز باهم اجماع میکردن و یک نفر از اینها خروجی داشت و برنامه یکدیگر را انجام بدن واقعا برنامه های اقای محسن رضایی قویه نمیشه از کنارشون گذشت ولی باز هم موندم بین این سه عزیز
hasan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
10
69
زنده باد دکتر روحانی....
من اهل لاهیجانم و تا حالا ستادی از ایشان ندیده ام و خیلی ناراحتم .... نکنه تظاهر نما ها پیروز شوند :(
علیرضا سوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
17
67
کسانی که دم از ائتلافی می زنند که از اون آقای عارف بیرون بیاید بدانید می خواهند جریان اصلاحات شکست بخورد.من در این چند روزی که اخبار انتخابات را در بین مردم جست و جو می کنم دید خوبی نسبت به کاریزماتیک آقای روحانی به وجود آمده ولی آقای عارف جدی نگرفته شده است.(اینو به عنوان یه تحلیل گفتم)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
97
واقعا روحاتی داره کم کم تبدیل به خاتمی دیگری میشه درود بر خاتمی و روحانی و هاشمی
Yekaterinburg
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
90
رأي من روحانيييييييييي همه به روحاني رأي دهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
124
29
ما پیشرفت میخوایم...
اما نه با وا دادن جلوی امریکا...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
84
32
حضور من و بسیاری دیگر در انتخابات بستگی به حضور دکتر عارف به عنوان کاندیدا دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
87
درود بر مرد سازندگی
درود بر مرد اصلاحات
درود بر مرد اعتدال
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
10
77
سلام بر روحانی
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
16
116
عارف+ روحانی=75% .دور اول پیروزیم
علی رضا ماهبنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
13
85
اقایان. خانمها اگر ازرو حانی که با تمام توان واز خود گذشتگی وارد این میدان وکارزار سخت ودشوار شده وخیلی خطرها را برای اعتلای وطن بجان خریده است حمایت نکنیم اولین بازنده خودمان خواهیم بود اونیز از صحنه سیاسی کشور حذف خواهد شد ودر نتیجه در اینده شخص دیگری که این ریسک را بجان بخرد ووارد این رقابت سخت ونفسگیرجهت اصلاح اشتباهات شود پیدا نخواهد شد پس بیاییم با تمام همت وتوان خود پشت این روحانی از خود گذشته بایستیم و همراهش باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
103
ما مردم آذربایجان امید به ائتلاف دو بزگوار آقای روحانی وعارف داریم ازشما ائتلاف ازما انفجار رای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
192
20
اصلاح طلب تر از جلیلی نیست. همه حرف های تکراری میزنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
8
80
این مرد شرف داره از مردم کشورش دفاع کنه
خدا یار و یاورت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
163
17
دیگه داری زیاد روی میکنی اگه مردش هستی با احمدی نژاد مناظره بظر تا اب روی یخت کنه
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
13
114
ما فرزندان شهدا فقط به ائتلاف روحانی + عارف رای میدهیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
10
84
آقای روحانی قول بدهید به تمام حرف هایی که زدید مخصوصا ازادی عمل خواهید کرد. انتخاب خواهشا تصاویر این مراسم را منتشر کن صدا سیما که از حضور جوانان ترسید و کادر بسته روحانی را نشان داد.من به در خواست روحانی عمل خواهم کرد و حداقل تا انتخابات 500 اس ام اس برای اشنایان خواهم فرستاد
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
102
برادران و خواهران ایرانیم
به خاطر خدا به خاطر ایران به خاطر حفظ عقاید مردم به خاطر مردم و دردهایششان فرق عظیمی که بین اقای روحانی و بقیه هست را درک کنیم
کسانی که از جناب جلیلی حمایت میکنن چرا از نکاتی مثل ایمان و تقوا و...مایع میذارن مگر جز این هست که خداوند تنها کسیست که از این امور باخبر هست
حالاشما چطور بقیه را بی دین تشخیص دادید؟در ثانی به قول اقای بحجت اثر مهر در پیشانی از صفات رذیله هست نه حسنه که اینقدر شما بهش مینازی
امیدوارم همه ایرانیان معزز به بهترین بودن آقای روحانی پی برده باشن
الله صل علی محمد و آل محمد.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
7
68
یا زهرا
خداوندا به امید تو
یه جوان ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
10
97
درود بر روحانی و عارف مرد بزرگ مناضره دیروز دیروز دلم خنک شد اقای روحانی وقتی جواب کوبندی به جلیلی دادید ایران یکلام روحانی وسلام اذربایجان با تو است ای مرد بزرگ
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
11
74
برادران و خواهران ایرانیم
به خاطر خدا به خاطر ایران به خاطر حفظ عقاید مردم به خاطر مردم و دردهایششان فرق عظیمی که بین اقای روحانی و بقیه هست را درک کنیم
کسانی که از جناب جلیلی حمایت میکنن چرا از نکاتی مثل ایمان و تقوا و...مایع میذارن مگر جز این هست که خداوند تنها کسیست که از این امور باخبر هست
حالاشما چطور بقیه را بی دین تشخیص دادید؟در ثانی به قول اقای بحجت اثر مهر در پیشانی از صفات رذیله هست نه حسنه که اینقدر شما بهش مینازی
امیدوارم همه ایرانیان معزز به بهترین بودن آقای روحانی پی برده باشن
الله صل علی محمد و آل محمد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
99
26
آقا انتخاب چرا از مستند عـــــــــارف نمی گه.من به روحانی با این جو رسانه ای که راه انداخته رای بده نیــــــــــــــــــــــــــستم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
10
73
روحانی مرد امید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
7
70
آقای روحانی از شما دعوت میکنم تشریف بیارید قم.طلاب بازاریان دانشجویان فرهنگیان کارگرو کارمند همه وهمه منتظر شما هستند.چشم ایران به قم دوخته شده است.
مهدیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
9
75
آقای دکتر روحانی ما توی سیستان و بلوچستان منتظر حضور گرمتون هستیم
درود بر تدبیر دکتر روحانی
سلام بر اخلاق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
10
110
من عهد کرده بودم دیگه در انتخابات شرکت نکنم اما به نظرم در این شرایط شرکت نکردن در انتخابات درست هم ارز رای دادن به جلیلی و حداده

من به دکترروحانی رای میدم و تا جاییکه بتون سعی میکنم دیگران رو با منطق فانع کنم که به ایشون رای بدن

مردم، جوونا، دانشجوها، کسبه، و... الان وقت اینه که یه یه علی بگیم و شیخ معتدل و مظلوم رو یاری کنیم
باران
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
9
82
به امید پیروزی دکتر روحانی امید نا امیدان خیلی ها قصد رای دادن نداشتن اما الان دوباره برگشتن مثل خودم زنده باد دولت تدبیر و امید زنده باد دکتر حسن روحانی محکم پشتتون هستیممممممممممممممم
داوود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
58
چرا سمنان نمیای؟ کم جمعیته؟
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
9
77
چقدر کلام این مرد شیرین و نگاهش آرامش بخشه
انگار یک دریای محبت هست که وقتی بهت نگاه کنه همه خستگی هات از بین میره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
84
28
آقایان کمتر چاخان کنید.درسته که رأی روحانی بیشتر از بقیه است ولی نه با این اختلاف عجیب که در نظر سنجی ارائه کردید.لطفا یکم منطقی باشید و زیاده روی نکنید.آخه من که در شهر قم هستم حدود 80 درصد میگن به جلیلی رأی میدن.البته من و خانوادم به دکتر روحانی رأی خواهیم داد.والسلام
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
9
78
من از خدا میخوام که یکی از آقایان روحانی یا عارف کنترل سکان کشور رو دست بگیره تا کشور حداقل بزمان سید عزیز برگرده بخدا دنیا و آخرت ما رو خراب کردند. دیگه آبرویی تو دنیا نداریم. ان شاالله که اعتلاف آنها شانسون را بالا ببره چرا که الان وضعیتشون خوب نیست.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
10
74
از خاک سکوت آتش فریاد بسازیم
من با تو و ما میهنی آباد بسازیم
تو سید ما باشی و ما عاشق ایران
صد واقعه چون دوم خرداد بسازیم بسازیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
12
72
يا علي...............بياييم هر كدام از ما به ده نفر فكر كنيم........پيروزي از آن ماست
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
13
93
به نظرم در استان کرمانشاه رای 70 درصد مردهم به آقای روحانی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
5
85
خدایا در این شرایط سخت خودت یار ما باش
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
10
97
من اونجا بودم جمعیت بی نظیر بود انتظار نداشتم.
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
11
81
ما هم منتظر ائتلاف شما دو عزیز بزرگوار هستیم تا رای بدهیم،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
13
99
مذهب ما مذهب شمشیر نیست
مکتب خون و غم و تکفیر نیست
مظهر آزادی ما کوروش است
آن که نبی است نه آدم کشست.

زنده باد ایران
وعده ما 24 خرداد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
9
83
چرا عکس مراسم را منتشر نمي کنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
15
118
آقای روحانی قول بدهید به تمام حرف هایی که زدید مخصوصا ازادی عمل خواهید کرد. انتخاب خواهشا تصاویر این مراسم را منتشر کن صدا سیما که از حضور جوانان ترسید و کادر بسته روحانی را نشان داد.من به در خواست روحانی عمل خواهم کرد و حداقل تا انتخابات 500 اس ام اس برای اشنایان خواهم فرستاد
نظرات بینندگان