arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲

قالیباف: هر وحدتی خارج از خیمه ولایت بزرگ‌ترین تفرقه است

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: هر وحدتی خارج از خیمه ولایت باشد، بزرگ‌ترین تفرقه است و باید زیر سایه ولایت از ظرفیت کشور به ویژه نیروهای جوان برای گذر از گردنه مشکلات اقتصادی استفاده کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: محمدباقر قالیباف در دیدار با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان اظهار کرد: دشمنان انقلاب در داخل و خارج از کشور این هدف را در سر می‌پرورانند که عدم کارآمدی نظام اسلامی در اداره جامعه را به مردم القا کنند.

وی افزود: دشمنان از هرگونه حمله نظامی به ایران ناامید هستند چرا که حضور و انسجام ملت ایران را در صحنه‌های سیاسی کشور بارها و بارها مشاهده کرده‌اند.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب و نامگذاری سال‌های اخیر با موضوعات اقتصادی تأکید کرد: این بیانات هشداری برای مدیران اجرایی است و باید با کمک مردم در راستای مدیریت و بسترسازی برای رفع مشکلات گام بردارند.

وی ادامه داد: هر مدیری در کشور ایران امانت‌دار خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و باید سرباز خالص رهبر انقلاب باشند.

قالیباف تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم که چشم طمع دشمنان را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام کور کنیم و کشوری پیشرفته با اولویت رسیدگی به محرومان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه، دوران دفاع مقدس به پایان رسیده اما دفاع در برابر دشمنان همچنان باقی است گفت: لازم است با همت و تلاش مضاعف و با فرهنگ برخاسته از روحیه جهادی همراه با محبت، گذشت، همدلی و وحدت برای پیشرفت کشور در زیر سایه ولایت تلاش کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه، برنامه دو ساله مشخصی برای سامان دادن اقتصاد کشور دارم تأکید کرد: اقتصاد نخستین اولویت کشور ما محسوب می‌شود اما غفلت از مسائل فرهنگی و دینی خسارت بزرگی در آینده در پی دارد و می‌تواند چالش‌های بزرگتر از مشکلات اقتصادی ایجاد کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره نهادینه کردن فرهنگ در جامعه تأکید کرد: در هر گونه شرایط اقتصادی اجازه نمی‌دهم فرهنگ در جامعه مظلوم واقع شود.

وی ادامه داد: اگر تقدیر در انتخاب من به عنوان رئیس جمهور کشور باشد حماسه اقتصادی را برای آرامش ملتی که حماسه سیاسی را در انتخابات رقم زدند ایجاد می‌کنم.
نظرات بینندگان