arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲

دلايل عدم پخش فیلم دوم رضایی از زبان شيخ طادي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
کارگردان دومین فیلم محسن رضایی که یک‌شنبه شب (19 خرداد) در تلویزیون نمایش داده نشد، گفت: دومین فیلم انتخاباتی آقای رضایی تحویل ستاد این نامزد انتخابات شده بود، اما گویا به دلیل واقعیت‌های تلخی که در آن مطرح می‌شود، تصمیم گرفتند آن را پخش نکنند.

پرویز شیخ‌طادی که کارگردانی دومین فیلم انتخاباتی محسن رضایی را برعهده داشته است، در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره دلیل پخش نشدن این فیلم از تلویزیون بیان کرد: ظهر یکشنبه (19 خرداد) کارهای ساخت فیلم به اتمام رسید و ما حدود ساعت 3 بعدازظهر نسخه نهایی آن را در اختیار ستاد انتخاباتی ایشان قرار دادیم اما گویا ستاد به دلایل مختلفی تصمیم به عدم نمایش آن گرفت.

وی توضیح داد: دقیقا دلیل پخش نشدن دومین فیلم تبلیغاتی آقای رضایی از تلویزیون را نمی‌دانم اما گویا ستاد به دلایل مختلفی از جمله مطالب تلخی که در این فیلم بیان می‌شود به چنین تصمیمی رسیده است. در این فیلم شهروندان نقاط دورافتاده کشور و همچنین خانواده شهدا و جانبازان مطالبی را از مشکلات خود با آقای رضایی بیان می‌کنند که نمی‌توانستیم آنها را حذف کنیم چرا که این کار عدم وفاداری و زیرپا گذاشتن اعتماد مردم نسبت به یک کاندیدای ریاست جمهوری است.
نظرات بینندگان