arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۲

بعد از لاریجانی، این بار در سخنرانی ولایتی در قم اغتشاش کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در روزی که خبرهای مربوط به انصراف و ائتلاف، بخش مهمی از اخبار انتخاباتی را به خود اختصاص می داد، این بار نوبت ولایتی شده است که سخنرانی وی در قم مورد حمله قرار بگیرد. در این اوضاع حتی وی را هم می شود از قطار انقلاب پیاده کرد!

تابناک نوشت: کمی بعد این حداد عادل بود که انصرافش را رسما اعلام کرد تا صف بندی انتخاباتی کمی تغییر کند. حالا یک عضو ائتلاف 2+1 کنار رفته و عضو دیگر هدف هجمه تبلیغاتی قرار گرفته است. «حجتیه ای بودن، سکته کردن و توان جسمانی نداشتن، تمایل به ائتلاف با روحانی به توصیه هاشمی رفسنجانی» تنها بخشی از شایعاتی است که رسانه های یکی دیگر از اعضای ائتلاف علیه عضو سوم ساخته و پرداخته است.

شروع این موج باعث شد که فاضل قائم مقام ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی یکی از این شایعات را تکذیب کند وی اظهار داشته که: دکتر ولایتی بعد از ظهر امروز در همایش زنان و حماسه سیاسی سخنرانی کرد و برخی اخبار که برخلاف اخلاق محوری است و در جهت تخریب چهره ولایتی است، صحت ندارد.

خبرهای رسیده به تابناک حاکی است که در نتیجه اغتشاش در سخنرانی ولایتی در قم وی ناچار شده است که سخنان خود را در نیمه راه به والسلام علیکم برساند. اتفاق مشابه، پیش از این در سخنرانی لاریجانی رئیس مجلس در قم در بیست و دوم بهمن ماه افتاده بود.

در همین حال یکی از سایت های نزدیک به اصلاح طلبان نوشته است که این که چرا علی اکبرولایتی زمانی که اظهاراتش در مورد مذاکرات هسته ای توسط جلیلی دروغ و نادرست تلقی شد، در مهلت زمانی که در اختیار داشت، تلاش نکرد پاسخ دبیر شورای امنیت ملی را بدهد صبح امروز و در جریان حضور علی اکبرولایتی در جمع فعالان اقتصادی بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی تهران تشکیل شده از او پرسیدیم. ولایتی گفت:"در این زمان قصد ندارم به اظهارات ایشان همانند خودشان پاسخ دهم چرا که عرصه، عرصه انتخاب مردم است و ترجیح بنده بر این است که مردم در مورد طرز و محتوای اظهارات دو طرف به جمع بندی و قضاوت برسند." فقط باید تاکید کنم که اطلاعات بنده در خصوص مذاکرات هسته ای و تلاش های دیپلماتیک جمهوری اسلامی که در آن مناظره عنوان شد کاملا مستند و درست بود ولی حالا این که از سوی برخی دوستان این اطلاعات با چه صفتی ارزیابی می شود، در این زمان ضرورتی به اصرار بر نفی آن تلقی ندارم چرا که همانطور که بارها اشاره کرده ام مردم خودشان بر اساس وضع موجود می توانند در خصوص صحت و سقم اظهارات بنده و دیگران قضاوت کنند."

جلیلی که یکی از طرفدارانش یعنی مهدی محمدی نویسنده سابق کیهان در مورد ولایتی نوشته بود «ولایتی چهره واقعی خود را آشکار و حرف آن کسانی را تصدیق کرد که می گفتند ایشان اگر بر سر کار بیاید به اصولگرایان بدتر از آن خواهد کرد که اصلاح طلبان کردند.» از جمله نامزدهایی بوده است که احتمال انصراف وی مطرح شده ولی باقری کنی رئیس ستاد وی در این مورد گفته است: برنامه های انتخاباتی جلیلی با قوت تا پایان مهلت تبلیغات ادامه خواهد داشت و وی به هیچ وجه قصد کناره گیری ندارد.


نظرات بینندگان