arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲

سالار عقیلی: از قالیباف حمایت نکرده ام، نمی دانم ریشه این بی اخلاقی ها کجاست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سالار عقیلی خواننده خوانندهٔ جوان موسیقی سنتی ایرانی در گفت و گو با خبرنگار انتخاب، حمایت خود از قالیباف را تکذیب کردند.

به گزارش انتخاب ؛ ایشان اعلام کرد که به هیچ وجه مصداقاً خانه موسیقی با ما صحبتی نکرده است.

سالار عقیلی همچنین در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما ضمن تکذیب حمایت از دکتر قالیباف، کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: «من از هیچ کدام از نامزدهای ریاست جمهوری حمایت نکرده‌ام»

عقیلی با بیان اینکه برای همه نامزدهای انتخابات احترام قائل است گفت: «امیدوارم انتخابات خوبی در پیش رو داشته باشیم و نتیجه آن به نفع همه مردم و فرهنگ ایرانی باشد، اما رسالت هنری ایجاب می‌کند که از هیچکدام از نامزدهای محترم حمایت نکنیم»

این خواننده موسیقی ایرانی همچنین با انتقاد از کسانی که بدون اجازه از نام هنرمندان برای مقاصد تبلیغاتی استفاده می‌کنند، گفت: «واقعا نمی‌دانم ریشه این بی‌اخلاقی‌ها کجاست، اما من نه نامه‌ای نوشتم، نه بیانیه‌ای امضا کردم و نه حتی به کسی در این زمینه چیزی گفته‌ام. انتشار نام من در لیست حامیان یک کاندیدای ریاست جمهوری کاملا دروغ است و من از این دوستان می‌خواهم که نام من را از این لیست حذف کنند.»

عقیلی همچنین با اشاره به اینکه جایگاه هنر و هنرمند بالا‌تر از این است که درگیر مسائل سیاسی شود گفت: «ما هم مانند تمام مردم به سرنوشت کشور عزیزمان علاقه‌مندیم و در راه بهتر شدن اوضاع از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم، اماشان هنر و هنرمند بالا‌تر از این است که وارد سیاست شود و من ترجیح می‌دهم تمام تلاش و نیرویم را روی کارهای هنری متمرکز کنم.»

پیش از این ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف لیستی منتشر کرده بود که طبق آن تعدادی از اهالی موسیقی از جمله سالار عقیلی و شهرام ناظری از حامیان این نامزد انتخاباتی معرفی شده بودند.

همچنین استاد شهرام ناظری شوالیه آواز ایران، استاد دکتر محمد سریر ،هنگامه اخوان قمر آواز ایران و استاد هادی منتظری در گفت و گو با خبرنگار انتخاب، حمایت خود از قالیباف را تکذیب کردند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
1
5
انتخابات بايد نشانگر اخلاق كانديداها باشه نه اينكه حاضر باشن براي راي جمع كردن دست به هر كاري بزنن.
آدم واقعاً متأسف ميشه وقتي ميبينه كه يه كانديدا براي جلب نظر مردم از آبرو و اعتبارواسم آدم هاي قابل احترام جامعه استفاده ميكنه.
همه ما سالار عقيلي رو ميشناسيم و ميدونيم كه ايشون تا حالا خودشو به هيچ كدوم از اين بازيهاي كثيف آلوده نكرده و هميشه يه هنرمند مردمي بوده و تنها كسي كه براش هميشه همه بوده مردم ايرانه.
بهتر آقايون به جاي جعل اسم افراد شناخته شده سعي كنن كه خودشونو به مردم درست بشناسونن
نظرات بینندگان