arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۲

با اعلام کنندگان غیررسمی آراء برخورد می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: هنوز درحال بررسی و شمارش آرا هستیم. از نامزدها، مسئولان ستادهای و طرفداران آنها می‌خواهیم که از ارسال و ابلاغ هرگونه آمار به صورت‌های مختلف همچون پیامک خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، عباس علی کدخدایی با بیان اینکه صندوق‌های رای درحال بررسی هستند و صورت جلسه نهایی به تهران ارسال می‌شود، گفت: تمام آرا ازسوی نهادهای ذی ربط در ساعات آتی اعلام خواهد شد و مردم تنها آمار اعلام شده از وزارت کشور را معتبر بدانند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: هنوز درحال بررسی و شمارش آرا هستیم. از نامزدها، مسئولان ستادهای و طرفداران آنها می‌خواهیم که از ارسال و ابلاغ هرگونه آمار به صورت‌های مختلف همچون پیامک خودداری کنند و چنانچه آمارهای ابلاغی موجب تشویش اذهان عمومی شود، با عامل ارسال آمارهای غیرمعتبر برخورد قانونی خواهد شد.

وی همچنین ببه حضور نمایندگان و ناظران در شعب اخذ رای اشاره کرد و ادامه داد: شمارش رای آغاز شده است ولی مردم به هیچ عنوان به آمار اعلام شده از منبعی جز وزارت کشور اعتماد نداشته باشند چراکه وزارت کشور وظیفه اصلی اعلام نهایی آرا را برعهده دارد.

کدخدایی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه این دوره از انتخابات جزو دوره‌هایی بوده است که هیچگونه تخلفی در آن مشاهده نشده است. البته اشکالات جزیی وجود داشته است که با پیگیری‌ها مرتفع شده است.

نظرات بینندگان