arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲

بیانیه شماره 3 محسن رضایی خطاب به حامیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تابناک- بیانیه شماره 3 محسن رضایی خطاب به حامیان منتشر شد:

بسمه تعالی

برادران و خواهران گرامی، همراهان عزیز:
 
 از همراهی صادقانه و بدون چشم داشت شما از اینجانب صمیمانه سپاسگزارم ،شما و من برای یک جهاد اقتصادی و بهبود در زندگی مردم و گسترش نفوذ اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی در منطقه، به صحنه انتخابات آمدیم ،هر چند در ظاهر پیروز نشدیم ولی توانستیم با تبیین برنامه، رعایت اخلاق و کسب آرای قابل توجهی از مردم پیروز شویم و مهمتر از همه رضایت مندی اکثریت جامعه و رای دهندگان را از منش و رفتار خود در انتخابات به دست آوریم.
 
به همین دلیل ضمن شکرگزاری به درگاه خدای متعال به تمامی شما عزیزان خسته نباشید عرض می کنم و از شما می خواهم در پنجشنبه بعد از ظهر هفته جاری در مکان های مناسبی تجمع و برای این پیروزی بزرگ ایران اسلامی شکرگزاری کنیم.
 
 ما در صحنه انتخابات چند کار مهم و فراموش ناشدنی را انجام دادیم:
 
1- ارائه برنامه: ما برای اداره دولت در تمامی ابعاد به ویژه مسائل اقتصادی و مخصوصاً مسائل مربوط به زندگی مردم برنامه هایی را ارائه دادیم که مورد قبول جامعه قرار گرفت و در نظر سنجی های متعدد ، اکثریت ملت ایران از آن برنامه ها استقبال کردند و در همین راستا سایت ویکی رضایی را تاسیس و نظرات کارشناسان کشور را برای تکمیل برنامه اخذ می کردیم.
 
 
2- گفتمان جدید: ما گفتمان انقلاب اسلامی را یک گام جلوتر بردیم و آن را از مرز ایستادگی به مرز پیشروی اقتصادی و فرهنگی ارتقا بخشیدیم بنابراین معتقدیم که ایستادگی را باید در کنار پیشروی اقتصادی و فرهنگی ساماندهی کنیم، لذا تلاش کردیم که از تحجر و غرب زدگی جدید جلوگیری کنیم هر چند در این زمینه راهی طولانی در پیش داریم ولی ادبیات آن را توانستیم طرح کنیم. گفتمان ما متکی به توازن معرفتی اسلام است ، ما اسلام را تنها در بعد فردی و حکومتی نمی بینیم بلکه معتقد به بعد سوم اسلام یا اسلام اجتماعی که همان بعد اجتماعی فراموش شده است می باشیم لذا بر اسلام زندگی در کنار اسلام فردی و حکومتی پافشاری کردیم.
 
3- حقوق مردم: ما توانستیم توجهات را به حقوق مردم در تمامی اقشار جامعه برگردانیم و همه را به سوی یک جنبش مردم خواهی دعوت کنیم. ما از حق کارگران ، کشاورزان، کارآفرینان ،جوانان ،بانوان، روستائیان ، عشایر، معلمان ، هنرمندان و...دفاع کردیم. ما توانستیم علیه تبعیض و پارتی بازی و رشوه فریاد بکشیم و از اقوام ایرانی دفاع جانانه ای به عمل آوریم.

ما در آینده خیزش مردم خواهی در کشور را ادامه می دهیم و همه نظرات را به مردم و زندگی ورفع مشکلات آنتها متوجه خواهیم کرد.
 
4- اخلاق و دین: ما و شما اخلاق را در سیاست و در مبارزات انتخاباتی رعایت کردیم، با رمز یا ابوالفضل وارد انتخابات شدیم، از مرجعیت دینی دفاع کردیم. با وجود آنکه همه اقشار و گروههای اجتماعی در میان ما بودند ولی حرکات زننده و خلاف اخلاق و خلاف امنیت ملی  از شما سر نزد.
 
5- اقتصاد: ما مهمترین مسئله کشور را اقتصاد اعلان کرده و توجهات را به سوی آن جلب کردیم . البته ما به اقتصاد ، فرهنگ و فرهنگ اقتصادی توجه کردیم.هم از اثر فرهنگ بر اقتصاد و هم اثر اقتصاد بر فرهنگ را توضیح دادیم. به حدیث معروف پیامبر که" کاد الفقران یکون کفرا" اشاره کردیم در ضمن از جهاد اقتصادی و فرهنگ اقتصادی هم نام بردیم . ما ثابت کردیم که به گردنه سوم انقلاب که اقتصاد است رسیده ایم و عبور از آن هم نظام و هم زندگی مردم را تضمین می کند و گرنه هردو در معرض خطر قرار گرفته اند.
 
در پایان ضمن تشکر مجدد از شما تقاضا می کنم که بیائید گفتمان و برنامه ای که ارائه کرده ایم را در حد وسع و توان خود در زندگی خویش و جامعه اطرافمان پیگیری کنیم. فرهنگ ، کار، برنامه و تلاش را در محیط اطرافمان نهادینه کنیم و در این راستا از کمک به دولت و نظام جمهوری اسلامی دریغ نورزیم.
نظرات بینندگان