arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲

عارف: نباید احساس برد جناحی داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه مردم نشان دادند که همگرایی و تفاهم را دوست دارند تاکید کرد :نباید در این مقطع احساس برد جناحی داشته باشیم، باید در این دوره بازی برد_برد انجام دهیم و جریان اصولگرایی هم باید در این انتخابات احساس پیروزی داشته باشد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، محمدرضا عارف در دیدار مجمع استانداران ادوار و جمعی از مدیران دولت اصلاحات با تبریک پیروزی مردم در انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه انشاء‌الله خداوند توفیق دهد که در دنباله روی از مردم عقب نیافتیم یادآور شد: بحثم از ابتدا این بوده است که اگر یک جریان سیاسی در نظام مدعی است نباید کنار بکشد چون مرگ یک جریان سیاسی سکوتش است.

وی افزود: مردم نشان دادند که همگرایی و تفاهم را دوست دارند و خیلی‌ها گفتند که ما قرار نبود رای بدهیم و این عمل شما ما را به رای دادن تشویق کرد و این بسیار ارزشمند است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: مردم مطالبات جدی دارند و نشان دادند که  به نظام وفادار هستند اکنون این میزان از رای، وظیفه ما را برابر تاریخ بیشتر کرد و انشاء‌الله از این فضا به درستی استفاده کنیم.

عارف ادامه داد: نباید در این مقطع احساس برد جناحی داشته باشیم. ما باید در این دوره بازی برد_برد انجام دهیم. جریان اصولگرایی هم باید  در این انتخابات احساس پیروزی داشته باشد.

 محسن مهرعلیزاده در این دیدار گفت: همواره سعی کردیم که در جامعه به اثبات برسانیم که برای یک فرد اصلاح طلب فقط اخلاق مهم است  و اخلاق را باید محور همه حرکت ها و مخصوصا حرکت های سیاسی بدانند. عکس العمل شما نسبت به فرآیندی که طی شد در خصوص کناره گیری این مطلب را اثبات کرد.

وی افزود: نسیمی هم که اکنون از موفقیت می ورزد همه می‌دانند که بخاطر رعایت اخلاق مداری آقای عارف است.  کار ایشان مشی اصلاح طلبی را در جامعه آبرومندتر کرد. من موفقیت اخلاق در اصلاح طلبی را به شما که علم آن را برافراشتید تبریک می گویم. مردم صدق و صفا می خواهند و امیدواریم مردم در این 4 سال آینده بتوانند شهد پیروزی را بچشند.

نظرات بینندگان